Gå til innhold

The Voice - 2013


Ike

Anbefalte innlegg

Det blejeg også <3

Anonymous poster hash: 0f4ab...3d5

Jeg og :D

Anonymous poster hash: 616b1...859

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Thea som sang Bjørk var rett og slett fantastisk! Frysninger herfra til evigheten. Det var kunst det hun gjorde. Magi på en fredagskveld. Gleder meg til å følge med henne videre.

Enig. Hadde betalt mye for å få den fremføringen som singel på itunes. Soleklart årets beste på The Voice hittil. Spennende å se om hun klarer å følge denne fremføringen opp. Har lagt listen fryktelig høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, hun siste der var flink, men en fryktelig kjedelig stemme synes jeg.

Han første som sang var veldig flink, tydelig nervøs i starten, men kom seg veldig bra etter hvert. Han gleder jeg meg til å høre mer av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva heter den sangen de spilte på introen til Malin Celine? Har leita lenge etter den, men finner ikke ut hva den heter:(

*Nevermind, jeg kom på det nå:P

Endret av challenger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om Lene hadde gått opp på scenen og gitt klemmer om jeg hadde sunget, hadde jeg nærmest følt meg tvunget til å velge henne! Hun er for frempå. De andre dommerne er litt mer "lokkende" og flørtende, hun spurter nærmest frem og tar deltagerne i hånda så de ikke har noen annen vei å gå.



Anonymous poster hash: b2a10...521
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Lene hadde gått opp på scenen og gitt klemmer om jeg hadde sunget, hadde jeg nærmest følt meg tvunget til å velge henne! Hun er for frempå. De andre dommerne er litt mer "lokkende" og flørtende, hun spurter nærmest frem og tar deltagerne i hånda så de ikke har noen annen vei å gå.

Anonymous poster hash: b2a10...521

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig!

Apropos det, er det noen som så parodien av Lene på Torsdag kveld? Da lo jeg godt altså :)

Anonymous poster hash: 3549b...449

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...