Gå til innhold

The Voice - 2013

Ike

Anbefalte innlegg

Bare jeg som får vondt av Tommy? Ingen velger han. Han får kun de som MÅ være på laget hans. Altså når ingen av de andre snur seg

Må jo være kjempesmart å velge han med tanke på duellene... Lene svir dessuten av alle plassene i laget sitt nå, hva om det kommer noen skikkelige godbiter til slutt og bare Tommy har plass igjen i laget, da kan han godte seg, da ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Bare jeg som får vondt av Tommy? Ingen velger han. Han får kun de som MÅ være på laget hans. Altså når ingen av de andre snur seg

Ja, det blir jo sånn når de har tre veldig kjente dommere, og en som ikke alle vet av. han har jo også bakgrunn i en sjanger som ikke veldig mange synger i det programmet, så jeg skjønner egentlig ikke helt hva han gjør der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

De vet sikkert ikke så mye om han eller hvem han er. Noe som er litt sjokkerende. Da har man ikke gjort hjemmeleksa si for å si det slik.

Jeg vil ikke bli noen sanger og er heller ikke så veldig intressert i musikk, men til og med jeg vet hvem Tommy Tee er.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man virkelig opptatt av musikk på det nivået at man vil leve av det, så vet man også hvem Tommy er. Nei han er ikke så veldig mye i media og sånn, men uansett så burde man vite hvem han er :)

Anonymous poster hash: 764d9...738
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

De vet nok hvem han er, men i forhold til de andre så er han ikke veldig kjent. Og je vil tro det frister mer å jobbe med de andre. Når han i tillegg kommer fra hiphop-miljøet så er det liksom ikke mange som kommer til å velge han over de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir jo sånn når de har tre veldig kjente dommere, og en som ikke alle vet av. han har jo også bakgrunn i en sjanger som ikke veldig mange synger i det programmet, så jeg skjønner egentlig ikke helt hva han gjør der.

Du skjønner ikke hva han gjør der? Tommy Tee er en legende innenfor hip hop og produsent akkurat som Espen Lind er. Synes Tommy har like mye å gjøre der som de andre.

Lene derimot er vel den jeg liker minst. Mest pga ingen av sangene hennes er noe fine/bra. Ikke synger hun noe bra heller. Aqua var jo en katastrofe når jeg tenker tilbake.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Du skjønner ikke hva han gjør der? Tommy Tee er en legende innenfor hip hop og produsent akkurat som Espen Lind er. Synes Tommy har like mye å gjøre der som de andre.

Lene derimot er vel den jeg liker minst. Mest pga ingen av sangene hennes er noe fine/bra. Ikke synger hun noe bra heller. Aqua var jo en katastrofe når jeg tenker tilbake.

Jeg har ikke skrevet noen plass at han ikke har gjort mye bra, men det er en grunn til at ingen velger han. Hvor mange av deltagerne er det som synger hiphop da, i forhold til pop/rock/vise o.l.? Ingen som jeg husker. Det er klart de velger en av de andre da, om de har mulighet til det.

I norske The Voice trenger man ikke en representant for det miljøet i akkurat slike konkurranser. Syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ingen vet hvem han er. De har aldri hørt om hamsom meg.

Uansett er dette latterlig, det virker som om opplegget her er å finne ut hvem disse "talentene" synes er best av de fire dommerne.

Anonymous poster hash: 8f5b9...157

Har du ikke hørt den legendarisk brae hiphop låta "takin ova"? ALLE som ikke har det fortjener å høøre den NÅ!

Anonymous poster hash: 0092c...f04

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea som sang Bjørk var rett og slett fantastisk! Frysninger herfra til evigheten. Det var kunst det hun gjorde. Magi på en fredagskveld. Gleder meg til å følge med henne videre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke skrevet noen plass at han ikke har gjort mye bra, men det er en grunn til at ingen velger han. Hvor mange av deltagerne er det som synger hiphop da, i forhold til pop/rock/vise o.l.? Ingen som jeg husker. Det er klart de velger en av de andre da, om de har mulighet til det.

I norske The Voice trenger man ikke en representant for det miljøet i akkurat slike konkurranser. Syns jeg.

Synge hiphop? :fnise:

Tommy har jobbet med Mira Craig og Noora Noor b.la, de er ikke rap artister. Han er hovedsakelig produsent ;)

Anonymous poster hash: 305bf...a3a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Synge hiphop? :fnise:

Tommy har jobbet med Mira Craig og Noora Noor b.la, de er ikke rap artister. Han er hovedsakelig produsent ;)

Anonymous poster hash: 305bf...a3a

Du skjønte sikkert hva jeg mente :P Det er ikke mange deltagere i sjangeren rap/r&b og de vil derfor velge en av de andre dersom de har mulighet til det. Det kan sikkert være andre grunner, men faktum er nå at frem til nå så blir han ikke valgt. Det er mange artister/produsenter i Norge som har gjort mye bra og sikkert bedre ting enn de som sitter der nå, men det betyr ikke at de blir valgt av deltagere likevel. Det er i aller høyeste grad en popularitetskonkurranse, og Tommy taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:popcorn: (i realiteten en hjemmelaget eplekake) og te! Klar!

Hun var flink, men det var litt lite... innlevelse?

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har de på seg samme klær hver gang?

For at de skal kunne mikse og trikse på rekkefølgen og dagene, uten at vi merker det iløpet av en sending.

Anonymous poster hash: 0f4ab...3d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...