Gå til innhold

The Voice - 2013


Ike

Anbefalte innlegg

Er det litt sånn klipp og lim på sendingene? Så du ikke de andre? Bare han Tor av de som er vist i dag?

Vi var på den 3. dagen av innspillingene så de er tydeligvis klippet og limt sammen. Fordi han var den eneste jeg kjente igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det der ble litt for sært for meg altså..

Ble overrasket over valget egentlig, virket mer som en Sondre-type kanskje.

Ja, han var liksom en opplagt Sondre-type... Kanskje Espen Lind.. Men ikke Tommy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene var merkelig i ansiktet,ja.med svart langt hår,rød munn og spisse røde negler synes jeg hun lignet på ei heks :omg: Men ble rørt da hun satt seg på scenekanten.Han siste sang helt nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som la merke til at han Adrian fra Bindal sa han kom ifra den NORDLIGSTE kommunen i Nordland? Det er vel heller den sørligste så vidt jeg vet? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som la merke til at han Adrian fra Bindal sa han kom ifra den NORDLIGSTE kommunen i Nordland? Det er vel heller den sørligste så vidt jeg vet? :klo:

Nord-Trøndelag var det vel de sa.

Jeg elsket Radioheadfyren, både jeg og mannen ble veldig gira! Nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nord-Trøndelag var det vel de sa.

Jeg elsket Radioheadfyren, både jeg og mannen ble veldig gira! Nydelig!

Nei, har sett klippet om igjen på tv2 nå, og der sier han faktisk "kjæm ifra Bindal den nordligste kommunen i Nordland fylke". Flink i lokal geografi han der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hva som er moderert bort.., for jeg kan ikke huske noe irrelevant spekulasjon :fnise:

Er der bare på fredager? Eller onsdager også. Sånn som idol er i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kan jo ikke være helt frivillig hvilken mentor de velger? De skal liksom ha ti deltakere hver, men det er ikke mye sannsynlig at den fordelingen skal bli sånn av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte også Radiohead typen på pianoet, han var kjempeflink :-)



Anonymous poster hash: 600bd...76b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløtepusen som Lene satte seg foran ble for kjedlig, joda, han var flink...men ikke noe wow faktor. Å så hun ene jenta som sang (mørkhuda), det ble også for vanlig å kjedlig syns jeg.

Lene var oversminka, Sondre er en rar skrue, Tommy virker mest erfaren og Espen virker også til å være en bra fyr. Ville nok valgt en av de to som mentor.

Men litt skuffa over valga altså, syns han amerikaneren kunne gått videre fremfor fløtepusen, han var jo rå!
Pianomannen likte jeg også, men låtvalget imponerte ikke...men sett bortifra låtvalg hadde han jo en bra stemme.

Han med gitaren, som hadde søsteren med seg, han syns jeg virka litt for eplekjekk...flink og han vet det liksom...sånne folk liker jeg ikke.

Hehe føler meg som den fjortis lusa her, men det får bare være, liker musikk konkuranser. Lov å håpe på et nytt talent som har noe å by på innen musikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg hadde fått helt panikk om hun hadde begynt å gå mot scenen og jeg stod der :ler:

Han var grei. Jeg likte ikke at han uttalte hver eneste bokstav i alle ordene. Syns det ødela flyten i sangen.

Enig. Jeg hadde vel svimt av eller noe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det kan jo ikke være helt frivillig hvilken mentor de velger? De skal liksom ha ti deltakere hver, men det er ikke mye sannsynlig at den fordelingen skal bli sånn av seg selv.

Fra The Voice UK og USA har de vist når dommerne har fullt lag og hører en artist de virkelig liker og er frustrerte fordi de ikke kan trykke igjen. I tillegg har de vist når det kun er en eller to dommere som har plass til artister.

Anonymous poster hash: 4d473...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dustete fotballkamp. Kan de ikke vise den på en av sportskanalene da? Så ikke det går ut over alle andre programmer?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...