Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det skal hun ha; hun kler virkelig den lille babybumpen sin :)



Anonymous poster hash: 1ca5c...0ad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lite er så vakkert som en gravid kvinne og FF stråler velvære og glede i det siste innlegget sitt :) Jeg håper jeg er like frisk som henne i et eventuelt svangerskap, virker til å ha kommet unna uten de største plagene :) bra for henne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva hun sier og hva hun gjør er to forskjellige ting. Stort sett så gjemmer hun sin helt normale gravidmage under store gensere eller jakker. Magen følger kurven og ser veldig normal ut. Likevel omtales den alltid som den lille magen.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, det virker nesten som om dere fordømmer at graviditeten har gått så bra for henne så langt. Kanskje dere gledet dere og satt klar med popcornet til den dagen hun begynte å slite, så kunne dere kost dere litt med det også. Da hadde det nok haglet skadefro innlegg her, og stemningen ville nok vært bedre enn på lenge.

Men så viser det seg at fruen klarer seg helt utmerket, uten ekstra vann, uten plager, uten stor vektoppgang, og innrøm det, det river dere i stykker gjør det ikke..? ;-) Da må man ta henne for småting istedet f.eks. som at hun skriver at vektoppgang er en sideeffekt av å få barn eller at hun redigerer noen bilder... Hva blir det neste? Håpe på at ungen får et syndrom eller annen funksjonshemning slik at fruen ikke lever sitt tilsynelatende perfekte liv lenger? Det verste er at det ville ikke forundret meg med den gjengen her inne.

Dette begynner å ligne på skummel besettelse, det kan ikke være sunt å ville kontrollere et annet liv så mye, eller leve seg så mye inn i et annet menneske at man føler at man er pliktig til å kritisere.

Denne tråden burde vært pensum for psykologi studenter...

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Beklager å måtte skuffe deg, men jeg har ikke sitter her og ventet på hverken det ene eller det andre hva FFs svangerskap angår. Jeg unner ingen å gå gjennom vanskelig svangerskap, med hevelser, kløe, svimmelhet, bekkenløsning osv. Om hun har unnsluppet dette, er jo det bra for henne! Selv slapp jeg unna, fikk kløe på armer og ben helt mot slutten av svangerskapet bare. Noen er heldige, andre ikke.

Men det er ikke poenget mitt.. Jeg sitter ikke her og håper på at hun skal få hele røkla med "sideeffekter", bare fordi jeg er kritisk til bloggen hennes. Føler meg heller ikke pliktig til å kritisere, hva baserer du det på egentlig? Bare fordi jeg ikke roser henne eller forsvarer alt hun foretar seg? I denne tråden kan man diskutere FF, og det er akkurat det jeg gjør. Er ikke besatt av henne, og føler jeg må "kontrollere et annet liv så mye".. Det blir bare tullete å si. Dette er en debatt, hverken mer eller mindre.

Endret av Niennas
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sjelden hun kler seg så grusomt som i dag.



Anonymous poster hash: ba47e...217
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun er utrolig vakker med sminke, men uten sminke ser hun ut som en annen person. Godt for selvtilliten, man kan jo lett tro at hun ser sånn ut alltid. Enig med folk i at hun ser eldre ut uten sminke, synes også huden er mer gusten.

Anonymous poster hash: 8f77f...9ac

Endret av Niennas
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, det virker nesten som om dere fordømmer at graviditeten har gått så bra for henne så langt. Kanskje dere gledet dere og satt klar med popcornet til den dagen hun begynte å slite, så kunne dere kost dere litt med det også. Da hadde det nok haglet skadefro innlegg her, og stemningen ville nok vært bedre enn på lenge.

Men så viser det seg at fruen klarer seg helt utmerket, uten ekstra vann, uten plager, uten stor vektoppgang, og innrøm det, det river dere i stykker gjør det ikke..? ;-) Da må man ta henne for småting istedet f.eks. som at hun skriver at vektoppgang er en sideeffekt av å få barn eller at hun redigerer noen bilder... Hva blir det neste? Håpe på at ungen får et syndrom eller annen funksjonshemning slik at fruen ikke lever sitt tilsynelatende perfekte liv lenger? Det verste er at det ville ikke forundret meg med den gjengen her inne.

Dette begynner å ligne på skummel besettelse, det kan ikke være sunt å ville kontrollere et annet liv så mye, eller leve seg så mye inn i et annet menneske at man føler at man er pliktig til å kritisere.

Denne tråden burde vært pensum for psykologi studenter...

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Enig med deg. Ser ut som om janteloven er sterkt til stede i denne tråden...

Anonymous poster hash: 7102d...83e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er drøyt å si at ansiktet ikke matcher kroppen. Ansiktet er langt i fra stygt! Men ja; hun ser eldre ut en sine 26 år, og det tror jeg er pga lite fett i ansiktet, benstrukturen kommer tydelig frem. Barn og tenåringer har gjerne litt fett i ansiktet; det forbinder vi med ungdommelighet.



Anonymous poster hash: 801a1...961
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det ser så teit ut å gå rundt i de antrekkene der i Skien eller Porsgrunn eller hvor det nå er, passer liksom i en storby eller på catwalken, blir helt malplassert



Anonymous poster hash: 12522...9e7
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som alltid skal påpeke at kritikerne av ff er så misunnelige; nøyaktig hva er det dere mener folk er misunnelig på? Jeg lurer genuint. Synes det virker tydelig at de fleste ikke ville byttet liv med henne. jeg ville iallfall ikke sittet i et svært hus med to rottebikkjer og en kontrollfrik, hvor min eneste interesse var å fremstille meg bedre enn jeg er for å tjene penger.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som alltid skal påpeke at kritikerne av ff er så misunnelige; nøyaktig hva er det dere mener folk er misunnelig på? Jeg lurer genuint. Synes det virker tydelig at de fleste ikke ville byttet liv med henne. jeg ville iallfall ikke sittet i et svært hus med to rottebikkjer og en kontrollfrik, hvor min eneste interesse var å fremstille meg bedre enn jeg er for å tjene penger.

Jeg misunner treningsgalskapen hennes. Sulle ønske jeg hadde 5 % av den. Livet, huset og alt det der misunner jeg ikke. Er gammel nok til å vite at når noe ser perfekt ut så er det som oftest ikke det...........

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg misunner treningsgalskapen hennes. Sulle ønske jeg hadde 5 % av den. Livet, huset og alt det der misunner jeg ikke. Er gammel nok til å vite at når noe ser perfekt ut så er det som oftest ikke det...........

Jojo men veldig mange trener bedre enn henne- hun har feks ganske dårlig tid på 10 km mtp oppgitt treningsmengde... Så mye ligger nok i kostholdet, som jeg ikke misunner henne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som alltid skal påpeke at kritikerne av ff er så misunnelige; nøyaktig hva er det dere mener folk er misunnelig på? Jeg lurer genuint. Synes det virker tydelig at de fleste ikke ville byttet liv med henne. jeg ville iallfall ikke sittet i et svært hus med to rottebikkjer og en kontrollfrik, hvor min eneste interesse var å fremstille meg bedre enn jeg er for å tjene penger.

Føler man ikke noe bitterhet, misunnelse eller følger janteloven slavisk så er det heller ingen grunn for å drive på slik, da ville man vært likegyldig og latt være å oppsøke bloggen og henne.

Så noe må det definitivt være om man føler en så stor trang til å påpeke og kritisere absolutt alt hun gjør.

*Hun er slank og trent.

*Hun eier et stort flott hus med stor hage.

*Hun gjør suksess av drømmen sin, får sponset mange fantastiske klær og sko, og tjener meget godt.

*Hun skiller seg ut.

*Hun virker tilfreds med den hun er sammen og gift med.

*Hun virker lykkelig.

Nei, hva er det å være misunnelig på...? Og janteloven er et perfekt eksempel her "Du skal ikke tro du er noe".

En ting er å diskutere bloggen hennes konstruktivt, men det toget har gått for 97 sider og ørten tråder siden. Det er nok en veldig god psykologisk grunn for at dere driver på denne måten. Normalt er det hvertfall ikke.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det ser så teit ut å gå rundt i de antrekkene der i Skien eller Porsgrunn eller hvor det nå er, passer liksom i en storby eller på catwalken, blir helt malplassert

Anonymous poster hash: 12522...9e7

kjente ikke så godt til fotballfrue før, og tok det for gitt at hun hadde jobb slik som alle andre.. tenkte at hu sikkert drev med noe innenfor mote samt. som bloggen og at det var derfor hu kledde seg i slike antrekk. På den måten kunne jeg delvis forstå alle antrekksbilder ute i gatene... fant senere ut at hu blanda sammen antrekk, for så å gå ut og late som at det er heelt naturlig :skratte:

Endret av lykkepille
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler man ikke noe bitterhet, misunnelse eller følger janteloven slavisk så er det heller ingen grunn for å drive på slik, da ville man vært likegyldig og latt være å oppsøke bloggen og henne. Så noe må det definitivt være om man føler en så stor trang til å påpeke og kritisere absolutt alt hun gjør. *Hun er slank og trent.*Hun eier et stort flott hus med stor hage.*Hun gjør suksess av drømmen sin, får sponset mange fantastiske klær og sko, og tjener meget godt.*Hun skiller seg ut.*Hun virker tilfreds med den hun er sammen og gift med.*Hun virker lykkelig. Nei, hva er det å være misunnelig på...? Og janteloven er et perfekt eksempel her "Du skal ikke tro du er noe". En ting er å diskutere bloggen hennes konstruktivt, men det toget har gått for 97 sider og ørten tråder siden. Det er nok en veldig god psykologisk grunn for at dere driver på denne måten. Normalt er det hvertfall ikke. Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Men kan det være at det finnes andre grunner enn misunnelse til å mislike folk? Hitler var også rik, mektig og skilte seg ut. Jeg er sikker på om han hadde en blogg ville jantelov- kortet blitt spilt på kg. Det faller på sin egen urimelighet. Feks. Celina Midelfart er rikere, like godt trent, virker som hun har et ok ekteskap med en tilsynelatende smartere mann, men hun får ikke denne kritikken. Nei jeg tror det er noe med ff sin blogg som er irriterende, provoserende etc. Som ikke har noe med misunnelse å gjøre, Jeg tror det er det å late som man er noe som folk finner patetisk. Noe med å selge seg selv som merkevare, men ikke alle kjøper det. Og det er ikke det samme som Jantelov.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan det være at det finnes andre grunner enn misunnelse til å mislike folk? Hitler var også rik, mektig og skilte seg ut. Jeg er sikker på om han hadde en blogg ville jantelov- kortet blitt spilt på kg. Det faller på sin egen urimelighet. Feks. Celina Midelfart er rikere, like godt trent, virker som hun har et ok ekteskap med en tilsynelatende smartere mann, men hun får ikke denne kritikken. Nei jeg tror det er noe med ff sin blogg som er irriterende, provoserende etc. Som ikke har noe med misunnelse å gjøre, Jeg tror det er det å late som man er noe som folk finner patetisk. Noe med å selge seg selv som merkevare, men ikke alle kjøper det. Og det er ikke det samme som Jantelov.

Hehe, nå er det en liten forskjell på en ond person som Hitler og ei positiv jente som gjør suksess av en blogg da.

Jeg kjøper ikke den "merkevare" tingen. Det må ligge mer bak. Hvorfor får hun ikke lov til å late som hun er noe? Om man kun mislikte det så ville man vist total likegyldighet. Hvorfor finner du dette provoserende? Hva er det som trigger så ufattelig mye at det blir til en 100 siders tråd med drittkommentarer om alt hun har på seg, til det hun gjør som ikke påvirker andre? Det lurer jeg på. Konstruktivt er det heller ikke, da det ligger i gaten som pubertale hormonelle fjortisjenter kunne skrevet.

Hvorfor denne trangen og besettelsen til å sette seg ned, gå inn på en blogg man ikke liker, studere bilder, klippe og lime for så å sitte å fnise av det på et forum. Hva i all verden får dere ut av det? Er det samholdet mellom dere? Tilhørigheten til en gruppe? At man føler seg bedre av å være ekkel mot andre? Misunnelse? Jantelov? Hva det nå enn er så det er på ingen måte positivt eller normal oppførsel av voksne mennesker. Og jeg må ærlig talt innrømme at denne tråden skremmer meg. Også all rettferdigjøringen som om det skulle være en menneskerett å drive å hetse og skrive dritt om andre som ikke har gjort deg noe som helst.

Når det går så langt som det gjør så er det dypere ting som ligger bak, og det tviler jeg på har så mye med fotballfrue å gjøre, egentlig. Blar man bare et par sider bak så ser man fort hvor hinsides dette er, virker som om mange ser på dette som en sykelig besettelse, og som stalker livet hennes i håp om å skuffe opp litt dritt. Hva har utseendet hennes med at dere føler dere provosert?

Hva har håret hennes med det å gjøre? Eller ansiktet hennes? Magen? Er det en felles hevnaksjon fordi dere følte dere så truffet og provosert over noe som ikke handlet om dere eller påvirket dere overhodet?

Alle kjendisdamer får så hatten passer (merkelig nok er det overflod av jenter...) og denne tråden er et glimrende bevis på at nettmobbing eksisterer i høyeste grad, det er bare veldig trist at dere ikke ser det selv. For dere er det nok bare konstruktiv diskusjon rundt bloggen hennes... :kari:

Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva som fører til denne passiv-agressive holdningen.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til FF, jeg må si jeg er fascinert av monsterbrynene hun maler på seg. Selv etter at brynspesialisten sa hun burde ha mindre kantete start på brynet så maler hun dem på slik som dette:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/bilde3.jpg



Anonymous poster hash: 02cdf...366
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med de portrettbildene fra fredagens siste innlegg? Hun ser jo merkelig ut.... Ikke til åkjenne igjen......😳😳

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...