Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror noe av grunnen til at andre bloggere (som Camilla Pihl, Nette Nestea og Ulrikke Lund), som i utgangspunktet har mer å misunne i form av penger, merkeklær og suksess ikke blir kritisert på samme måte fordi det ikke virker like påtatt og falskt som hos Fotballfrue. De øvrige bloggerne har spennende liv og andre jobber ved siden av bloggen, mens Fotballfrue ER bloggen og jobben sin.

Eller for å si det på en annen måte; de andre bloggerne skriver om ting de gjør, mens Fotballfrue gjør ting for å kunne skrive om dem.

Anonymous poster hash: c59df...7d5

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå er det en liten forskjell på en ond person som Hitler og ei positiv jente som gjør suksess av en blogg da.

Jeg kjøper ikke den "merkevare" tingen. Det må ligge mer bak. Hvorfor får hun ikke lov til å late som hun er noe? Om man kun mislikte det så ville man vist total likegyldighet. Hvorfor finner du dette provoserende? Hva er det som trigger så ufattelig mye at det blir til en 100 siders tråd med drittkommentarer om alt hun har på seg, til det hun gjør som ikke påvirker andre? Det lurer jeg på. Konstruktivt er det heller ikke, da det ligger i gaten som pubertale hormonelle fjortisjenter kunne skrevet.

Hvorfor denne trangen og besettelsen til å sette seg ned, gå inn på en blogg man ikke liker, studere bilder, klippe og lime for så å sitte å fnise av det på et forum. Hva i all verden får dere ut av det? Er det samholdet mellom dere? Tilhørigheten til en gruppe? At man føler seg bedre av å være ekkel mot andre? Misunnelse? Jantelov? Hva det nå enn er så det er på ingen måte positivt eller normal oppførsel av voksne mennesker. Og jeg må ærlig talt innrømme at denne tråden skremmer meg. Også all rettferdigjøringen som om det skulle være en menneskerett å drive å hetse og skrive dritt om andre som ikke har gjort deg noe som helst.

Når det går så langt som det gjør så er det dypere ting som ligger bak, og det tviler jeg på har så mye med fotballfrue å gjøre, egentlig. Blar man bare et par sider bak så ser man fort hvor hinsides dette er, virker som om mange ser på dette som en sykelig besettelse, og som stalker livet hennes i håp om å skuffe opp litt dritt. Hva har utseendet hennes med at dere føler dere provosert?

Hva har håret hennes med det å gjøre? Eller ansiktet hennes? Magen? Er det en felles hevnaksjon fordi dere følte dere så truffet og provosert over noe som ikke handlet om dere eller påvirket dere overhodet?

Alle kjendisdamer får så hatten passer (merkelig nok er det overflod av jenter...) og denne tråden er et glimrende bevis på at nettmobbing eksisterer i høyeste grad, det er bare veldig trist at dere ikke ser det selv. For dere er det nok bare konstruktiv diskusjon rundt bloggen hennes... :kari:

Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva som fører til denne passiv-agressive holdningen.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Endelig et fornuftig innlegg :blomst:

Anonymous poster hash: 7102d...83e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå er det en liten forskjell på en ond person som Hitler og ei positiv jente som gjør suksess av en blogg da.

Jeg kjøper ikke den "merkevare" tingen. Det må ligge mer bak. Hvorfor får hun ikke lov til å late som hun er noe? Om man kun mislikte det så ville man vist total likegyldighet. Hvorfor finner du dette provoserende? Hva er det som trigger så ufattelig mye at det blir til en 100 siders tråd med drittkommentarer om alt hun har på seg, til det hun gjør som ikke påvirker andre? Det lurer jeg på. Konstruktivt er det heller ikke, da det ligger i gaten som pubertale hormonelle fjortisjenter kunne skrevet.

Hvorfor denne trangen og besettelsen til å sette seg ned, gå inn på en blogg man ikke liker, studere bilder, klippe og lime for så å sitte å fnise av det på et forum. Hva i all verden får dere ut av det? Er det samholdet mellom dere? Tilhørigheten til en gruppe? At man føler seg bedre av å være ekkel mot andre? Misunnelse? Jantelov? Hva det nå enn er så det er på ingen måte positivt eller normal oppførsel av voksne mennesker. Og jeg må ærlig talt innrømme at denne tråden skremmer meg. Også all rettferdigjøringen som om det skulle være en menneskerett å drive å hetse og skrive dritt om andre som ikke har gjort deg noe som helst.

Når det går så langt som det gjør så er det dypere ting som ligger bak, og det tviler jeg på har så mye med fotballfrue å gjøre, egentlig. Blar man bare et par sider bak så ser man fort hvor hinsides dette er, virker som om mange ser på dette som en sykelig besettelse, og som stalker livet hennes i håp om å skuffe opp litt dritt. Hva har utseendet hennes med at dere føler dere provosert?

Hva har håret hennes med det å gjøre? Eller ansiktet hennes? Magen? Er det en felles hevnaksjon fordi dere følte dere så truffet og provosert over noe som ikke handlet om dere eller påvirket dere overhodet?

Alle kjendisdamer får så hatten passer (merkelig nok er det overflod av jenter...) og denne tråden er et glimrende bevis på at nettmobbing eksisterer i høyeste grad, det er bare veldig trist at dere ikke ser det selv. For dere er det nok bare konstruktiv diskusjon rundt bloggen hennes... :kari:

Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva som fører til denne passiv-agressive holdningen.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Det er faktisk helt menneskelig!!!

Anonymous poster hash: 4c0b8...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de andre bloggerne skriver om ting de gjør, mens Fotballfrue gjør ting for å kunne skrive om dem.

Annette Haga skrev jo for lenge siden at hun pleier å gjøre ting for å kunne skrive om dem. Det tror jeg de fleste bloggere gjør, noen ganger i hvert fall.

Synes hennes blogg har vært veldig kjedelig lenge nå. For lite personlig.. Har sluttet å følge henne på Bloglovin.

Anonymous poster hash: 54088...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annette Haga skrev jo for lenge siden at hun pleier å gjøre ting for å kunne skrive om dem. Det tror jeg de fleste bloggere gjør, noen ganger i hvert fall.Synes hennes blogg har vært veldig kjedelig lenge nå. For lite personlig.. Har sluttet å følge henne på Bloglovin. Anonymous poster hash: 54088...b1d

Jeg leser heller ikke henne fast, men jeg skjønner at hun har mindre tid til å blogge enn Fotballfrue når hun studerer fulltid og driver en nettbutikk.

Anonymous poster hash: c59df...7d5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror noe av grunnen til at andre bloggere (som Camilla Pihl, Nette Nestea og Ulrikke Lund), som i utgangspunktet har mer å misunne i form av penger, merkeklær og suksess ikke blir kritisert på samme måte fordi det ikke virker like påtatt og falskt som hos Fotballfrue. De øvrige bloggerne har spennende liv og andre jobber ved siden av bloggen, mens Fotballfrue ER bloggen og jobben sin.

Eller for å si det på en annen måte; de andre bloggerne skriver om ting de gjør, mens Fotballfrue gjør ting for å kunne skrive om dem.Anonymous poster hash: c59df...7d5

Fotballfrue har jo råd kjøpe bare merkeklær ol hun og men enten er hun gjerrig enno Pga hun var vant ha mindre før,eller at hun vil ikke bloggleserene skal tro hun tjener så mye hun faktisk gjør .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart at FF som har så sterke meninger og holdninger til f.eks forskning på dyr og unngår merker som tester på dyr, velger å handle så mye på H&M etter den skandalen med underbetalte arbeidere i Bangladesh og Kambodsja. Jeg har ikke handlet et plagg av kyniske H&M etter at det kom frem, velger heller å støtte opp om etisk riktige klær.



Anonymous poster hash: f8b9b...201
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke så mange klager på hvordan hun ser ut med sminke og ikke. Jeg ser ihvertfall ganske ulik, med og uten....Forskjellen kan være at du retusjerer de fleste bildene sine og bruker noen flere lag....?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå er det en liten forskjell på en ond person som Hitler og ei positiv jente som gjør suksess av en blogg da.

Jeg kjøper ikke den "merkevare" tingen. Det må ligge mer bak. Hvorfor får hun ikke lov til å late som hun er noe? Om man kun mislikte det så ville man vist total likegyldighet. Hvorfor finner du dette provoserende? Hva er det som trigger så ufattelig mye at det blir til en 100 siders tråd med drittkommentarer om alt hun har på seg, til det hun gjør som ikke påvirker andre? Det lurer jeg på. Konstruktivt er det heller ikke, da det ligger i gaten som pubertale hormonelle fjortisjenter kunne skrevet.

Hvorfor denne trangen og besettelsen til å sette seg ned, gå inn på en blogg man ikke liker, studere bilder, klippe og lime for så å sitte å fnise av det på et forum. Hva i all verden får dere ut av det? Er det samholdet mellom dere? Tilhørigheten til en gruppe? At man føler seg bedre av å være ekkel mot andre? Misunnelse? Jantelov? Hva det nå enn er så det er på ingen måte positivt eller normal oppførsel av voksne mennesker. Og jeg må ærlig talt innrømme at denne tråden skremmer meg. Også all rettferdigjøringen som om det skulle være en menneskerett å drive å hetse og skrive dritt om andre som ikke har gjort deg noe som helst.

Når det går så langt som det gjør så er det dypere ting som ligger bak, og det tviler jeg på har så mye med fotballfrue å gjøre, egentlig. Blar man bare et par sider bak så ser man fort hvor hinsides dette er, virker som om mange ser på dette som en sykelig besettelse, og som stalker livet hennes i håp om å skuffe opp litt dritt. Hva har utseendet hennes med at dere føler dere provosert?

Hva har håret hennes med det å gjøre? Eller ansiktet hennes? Magen? Er det en felles hevnaksjon fordi dere følte dere så truffet og provosert over noe som ikke handlet om dere eller påvirket dere overhodet?

Alle kjendisdamer får så hatten passer (merkelig nok er det overflod av jenter...) og denne tråden er et glimrende bevis på at nettmobbing eksisterer i høyeste grad, det er bare veldig trist at dere ikke ser det selv. For dere er det nok bare konstruktiv diskusjon rundt bloggen hennes... :kari:

Jeg er oppriktig nysgjerrig på hva som fører til denne passiv-agressive holdningen.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

UTROLIG BRA SKREVET !!!!!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid hatt en klassisk stil? Burde kanskje linke til hennes cowboy-Lailaoutfit, som ikke er så mange uker siden.

"Marthe says:

August 31, 2013 at 17:53

Det kledde du utrolig bra! Har du endret litt stil siden du ble gravid? Klærne du bruker nå ser mye bedre og klassisk ut, og det kler deg. liker!

Reply

Fotballfrue says:

August 31, 2013 at 19:15

Nei, jeg har alltid hatt en klassisk stil :) Tusen takk :)

"

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mine øyne er ikke akkurat cowboyantrekk klassisk........heller tvert imot..



Anonymous poster hash: f8b9b...201
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er rart at FF som har så sterke meninger og holdninger til f.eks forskning på dyr og unngår merker som tester på dyr, velger å handle så mye på H&M etter den skandalen med underbetalte arbeidere i Bangladesh og Kambodsja. Jeg har ikke handlet et plagg av kyniske H&M etter at det kom frem, velger heller å støtte opp om etisk riktige klær.

Anonymous poster hash: f8b9b...201

Hva er så rart med det? Gjør akkurat det samme selv. Det er jo to ulike ting å være opptatt av? :vetikke:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart hun som ifølge henne selv er helt perfekt og aldri gjør feil, ikke skjønner tall. Nå har hun skrevet på bloggen: "Da jeg var hos jordmor i går kom vi frem til at i følge hennes måleskive var jeg akkurat 27 uker på vei, og det betyr at jeg i dag er 27+1 – altså har jeg gått inn i uke 28 og jeg er klar for siste innspurt."

Forstår hun virkelig ikke at 27 betyr UKER og 1 betyr DAGER... Dvs. at hun har igjen 6 DAGER, før hun er i uke 28. Hvorfor påstår hun at hun er det nå? Skjønner ikke at 27 + 1 kan få henne til å tro at det betyr uke 28.

Ser at dette har vært et problem for henne hele veien.



Anonymous poster hash: 6918d...a9b
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart hun som ifølge henne selv er helt perfekt og aldri gjør feil, ikke skjønner tall. Nå har hun skrevet på bloggen: "Da jeg var hos jordmor i går kom vi frem til at i følge hennes måleskive var jeg akkurat 27 uker på vei, og det betyr at jeg i dag er 27+1 – altså har jeg gått inn i uke 28 og jeg er klar for siste innspurt."

Forstår hun virkelig ikke at 27 betyr UKER og 1 betyr DAGER... Dvs. at hun har igjen 6 DAGER, før hun er i uke 28. Hvorfor påstår hun at hun er det nå? Skjønner ikke at 27 + 1 kan få henne til å tro at det betyr uke 28.

Ser at dette har vært et problem for henne hele veien.

Anonymous poster hash: 6918d...a9b

Hun er 27 fullgåtte uker og er inne i sin 28. uke. Her er det du som tar feil.

Anonymous poster hash: 7acb0...824

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager er det portrettintervju med henne i VG Helg? Flesteparten av Norges befolkning aner jo ikke hvem dette er?

Anonymous poster hash: 164f3...7f4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...