Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forstår ikke hvorfor enkelte her inne skal dra frem janteloven og misunnelse gang på gang. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg tror flere er enige når jeg sier at dama er ekstremt provoserende og dobbeltmoralistisk. Hun lyver mye og prøver å fremstå som noe hun ikke er, og dette provoserer folk og gjør at folk vil diskutere det. Vanligvis diskuteres slike ting i kommentarfeltet til bloggerne, men FF slipper ikke gjennom konstruktive, kritiske kommentarer. Hun åpner ikke kommentarfeltet for diskusjon, med mindre det handler om hvor vakker og perfekt hun er. Da må man jo få utløp for tankene sine rundt bloggeren et annet sted. Tror faktisk ikke det har så mye med jantelov og misunnelse å gjøre, men FF har selv gjort seg til en offentlig person, og det er jo ganske naturlig å diskutere offentlige personer og "kjendiser"...? Da spesielt når de er selvmotsigende og provoserende.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om hun er så provoserende, hva hjelper det å sitte her å kritisere det da? Fordi det får mange av dere til å føle dere litt bedre? Fordi det føles deilig ut å kommentere nedlatende omkring noen som har høye tanker om seg selv? man føler man setter personen litt på plass når man får eltet ut litt eder og galle? Nånei, se her du, hun er ikke så perfekt som hun skal ha det til, nå får jeg sove godt i natt ja..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hentet opp en pakke på posten i tillegg, for i dag kom endelig uroen som jeg har bestilt til lille ugla vår. Dessverre var det helt feil grønn- og rosafarge i denne, begge deler var altfor sterke, ettersom vi skal ha rose-fargen på madrassen til sengen fra stokke, så jeg har nettopp lagt en bestilling på en ny."

Livet kan være hardt iblandt..

? Hun skriver da ikke at livet er hardt. Hun forteller bare noe random om at det var feil farge. TRor du legger litt mer i det enn hva hun gjør..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor enkelte her inne skal dra frem janteloven og misunnelse gang på gang. Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg tror flere er enige når jeg sier at dama er ekstremt provoserende og dobbeltmoralistisk. Hun lyver mye og prøver å fremstå som noe hun ikke er, og dette provoserer folk og gjør at folk vil diskutere det. Vanligvis diskuteres slike ting i kommentarfeltet til bloggerne, men FF slipper ikke gjennom konstruktive, kritiske kommentarer. Hun åpner ikke kommentarfeltet for diskusjon, med mindre det handler om hvor vakker og perfekt hun er. Da må man jo få utløp for tankene sine rundt bloggeren et annet sted. Tror faktisk ikke det har så mye med jantelov og misunnelse å gjøre, men FF har selv gjort seg til en offentlig person, og det er jo ganske naturlig å diskutere offentlige personer og "kjendiser"...? Da spesielt når de er selvmotsigende og provoserende.

Hun får så hatten passer hvis hun leser her ihvertfall...

Anonymous poster hash: 09884...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt, men hvis jeg hadde bestilt en uro til 500,- kroner og den kom i feil nyanser, så tror jeg faktisk at jeg hadde hengt den opp uansett. Men CBE er jo perfeksjonist, så.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maange her bruker veldig mye energi som ikke fører til noe fornuftig! Det svekker bare dere selv...

Litt visdomsord til dere:

"Grant me the serenity to accept the things I cannot change; courage to change the things I can; and wisdom to know the difference"



Anonymous poster hash: 54088...b1d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke helt, men hvis jeg hadde bestilt en uro til 500,- kroner og den kom i feil nyanser, så tror jeg faktisk at jeg hadde hengt den opp uansett. Men CBE er jo perfeksjonist, så.

Nettopp fordi den er så dyr, bør den jo være akkurat som hun bestilte....

Anonymous poster hash: 54088...b1d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp fordi den er så dyr, bør den jo være akkurat som hun bestilte....

Anonymous poster hash: 54088...b1d

Folk flest kan ikke bruke tusen kroner på uroer til en baby, de fleste ville nok ikke bestilt enda en fordi rosafargen var litt for sterk på silkebåndet. Jeg synes det illustrerer hva slags forbruksmønster CBE og mannen har.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk flest kan ikke bruke tusen kroner på uroer til en baby, de fleste ville nok ikke bestilt enda en fordi rosafargen var litt for sterk på silkebåndet. Jeg synes det illustrerer hva slags forbruksmønster CBE og mannen har.

Misforstod. Jeg trodde selger sendte feil farge.

Men hvis fargen er riktig, men så mørkere ut i virkeligheten enn på nettet/i katalog eller noe, så ville jeg og bare hengt den opp. Hadde ikke kjøpt en så dyr uro i utgangspunktet (samme hvor rik jeg var tror jeg), men.

Anonymous poster hash: 54088...b1d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misforstod. Jeg trodde selger sendte feil farge.

Men hvis fargen er riktig, men så mørkere ut i virkeligheten enn på nettet/i katalog eller noe, så ville jeg og bare hengt den opp. Hadde ikke kjøpt en så dyr uro i utgangspunktet (samme hvor rik jeg var tror jeg), men.

Anonymous poster hash: 54088...b1d

Hentet opp en pakke på posten i tillegg, for i dag kom endelig uroen som jeg har bestilt til lille ugla vår. Dessverre var det helt feil grønn- og rosafarge i denne, begge deler var altfor sterke, ettersom vi skal ha rose-fargen på madrassen til sengen fra stokke, så jeg har nettopp lagt en bestilling på en ny. Denne gangen med organzabånd i stedet for silke, ettersom det ofte gir mykest fargetoner. Satser på at det vil bli bra. Denne betalte jeg ca. 500,- for inkludert frakt, så dersom noen er interessert har jeg lagt den ut på bloppisen min som du finner her. Den er jo så utrolig fin! Bare synd at fargene var helt feil og altfor mange.

http://fotballfrue.no/2013/08/31/hurramegrundt-vg-helg-og-bloppis/

Endret av Sabel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet opp en pakke på posten i tillegg....

Ja, så det nå da jeg leste litt bakover i tråden.

Anonymous poster hash: 54088...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk flest kan ikke bruke tusen kroner på uroer til en baby, de fleste ville nok ikke bestilt enda en fordi rosafargen var litt for sterk på silkebåndet. Jeg synes det illustrerer hva slags forbruksmønster CBE og mannen har.

Forbruket følger jo gjerne inntektene da. Jeg hadde hvertfall brukt mer om jeg hadde hatt mer. Tror for eksempel ikke Selena Gomez bruker sjampo i samme prisklasse som deg eller meg. Merkelig ting å kommentere, konsentrer deg om din egen økonomi du.

Anonymous poster hash: f7234...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å gå inn på gravidforumet her hvis dere vil kritisere noen for høyt forbruk. 500 kr for en uro er ikke akkurat noen formue og ikke noe de gravide her inne ville gått konkurs av, de som har vogner i titusenkronersklassen og bare MÅ ha bleiebøtte.



Anonymous poster hash: a7856...67c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

R.S says:

September 1, 2013 at 11:59

Jeg så reportasjen om deg i VG Helg. Helt personlig syns jeg nok desverre ikke det var den beste fremstillingen av deg. Det virket som om de fremstilte deg som veldig dum, selv om det sikkert ikke var hensikten. Forsidebildet var noe jeg kunne forestilt meg Kim K. hadde gjort, men du.. Neeh..

Reply

  • Fotballfrue says:
    September 1, 2013 at 12:58

    Jeg var selv uendelig skuffet over både intervjuet og reportasjen, dette konfronterte jeg journalisten med. Jeg følte hun kom hit med forutintatte holdninger, at hun ikke hadde satt seg skikkelig inn i bloggen min og det den presentere, og jeg ble sittende og forsvare meg selv i nesten 3 timer, å snakke om gamle ting som man har lest om x-antall ganger før. Det var dessverre ikke dette jeg ble forespeilet på forhånd, jeg trodde det skulle være et portrett av meg, mine tanker rundt graviditeten, våre tanker om det å stifte en familie og fremtidsutsikter. Det som står i reportasjen er kun en overfladisk reportasje av fotballfrue. Det tilførte liksom ikke noe nytt, så jeg er veldig skuffet. Men det var vel dette VG var ute etter, og jeg kan dessverre ikke gjøre noe med det. Man lærer så lenge man lever :)
    Reply

---

Det er vel ikke så rart at en journalist vil snakke om både fortid og fremtid i et dybdeintervju som inkluderer en livskurve?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge kommentarfeltet til blogginnlegget om intervjuet, virker hun ikke særlig fornøyd.

Hun skriver selv at hun er uendelig skuffet over reportasjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun skriver selv at hun er uendelig skuffet over reportasjen..

Uendelig skuffet, faktisk. Det står jo ingenting der som ikke stemmer...

Anonymous poster hash: db348...34d

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uendelig skuffet, faktisk. Det står jo ingenting der som ikke stemmer... Anonymous poster hash: db348...34d

Sant ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge kommentarfeltet til blogginnlegget om intervjuet, virker hun ikke særlig fornøyd.

Hun var jo så fornøyd mandagen da intervjuet ble gjort. Får nesten litt Mette-Marit vibber her der spørsmålene skal sendes på forhånd å aller helst formuleres igjen i etterkant.

Det er ikke CBE som er interessant for folk flest, det er merkevaren Fotballfrue. Ekteparet Eriksen er vel som førstegangsforeldre flest spente og forventningsfulle ligger ingen nyhetsverdi i det akkurat.

Anonymous poster hash: 55665...47f

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den twitter-samtalen mellom Lars Kristian Eriksen og Davy Watne var i grunnen ganske spennende. Syns forøvrig ikke DW gjorde noen god figur heller, men...

Har aldri tittet på tweetene til LEK før, men der var det mye ymse. Merker meg at han prøver å flame Berit Nordstrand. Han burde lære seg å være mindre bastant - han fremstår som svært, svært selvgod og uspiselig. Om han ønsker å spre budskapet burde han mykne tonen, for etter å ha lest litt av det han skriver har jeg mindre lyst til å lese videre og mer lyst til å gå over til et HCHF-kosthold på trass.



Anonymous poster hash: aefe3...85d
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...