Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du skal ta på deg superwoman kappen, så foreslår jeg at du beskytter de som trenger det mest. Se rundt deg om noen unger blir mobbet på skolen, om du kjenne noen foreldre som behandler barna dårlig, doner penger,få deg en fadder. Fotballfrua driter nok i både de som slenger dritt og de som beskytter å ler hele veien til banken

Og hvor tror du mange henter "inspirasjonen" sin ifra når det kommer til mobbing? Sosiale medier..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som motvekt til flere negative, kritiske og useriøse innlegg om fruen, vil jeg si at hun ser fantastisk ut for tiden. De få ekstrakiloene kler henne så godt! Ikke like spinkel og radmager, men slank og veltrent. Håper hun ikke trener bort kiloene så snart fostervannet har gått.



Anonymous poster hash: 3ccd4...29f
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ta på deg superwoman kappen, så foreslår jeg at du beskytter de som trenger det mest. Se rundt deg om noen unger blir mobbet på skolen, om du kjenne noen foreldre som behandler barna dårlig, doner penger,få deg en fadder. Fotballfrua driter nok i både de som slenger dritt og de som beskytter å ler hele veien til banken

Superwoman kappa..? Så voksne mennesker driter i sårende utsagn og hets? Hva vet vel du om hva Caroline føler? Tror du hun er usårbar? Eller er det sånn at så lenge andre har det ille så er det bare å kjøre på?

Der finnes absolutt ingen unnskyldning for å holde på sånn her! Det er ikke snakk om "superwoman", men det å tenke litt lenger enn sin egen nesetipp, det er ikke annet enn litt fornuft.

Hvorfor skal barn og ungdom bry seg når foreldrene sitter på nett og slenger dritt om en fremmed person som ikke har gjort vedkommende noe som helst?

Dere klager på at Caroline er et dårlig forbilde? Se på dere selv. Mange av dere er hundre ganger verre.

-Superwoman

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://touch.vg.no/article.php?artid=10134615

Det er trist at det må faktisk bli laget kampanje mot slike som dere. Men kjendiser ler jo som sagt hele veien til banken og de må da tåle det(...) For dere som skriver dritt har jo som kjent ingen ansvar. Janteloven og misunnelse lenge leve!

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at hun har lagt ut bilde av pizza o.l. Viser jo at hun ikke bryr seg såå mye som noen av de lavkarbo-fanatikerne her inne og det synes jeg er flott!



Anonymous poster hash: 4b42e...93a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som motvekt til flere negative, kritiske og useriøse innlegg om fruen, vil jeg si at hun ser fantastisk ut for tiden. De få ekstrakiloene kler henne så godt! Ikke like spinkel og radmager, men slank og veltrent. Håper hun ikke trener bort kiloene så snart fostervannet har gått.

Anonymous poster hash: 3ccd4...29f

Hun har ikke lagt på seg noen ekstra kilo, det er kun blodvolum, fostervann og baby.

Anonymous poster hash: 02cdf...366

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelte av dere i denne tråden har virkelig tippet helt utfor kanten ang fotballfrue, er ikke grenser for hva dere skal ta henne for. Dere ser det nok ikke selv, men herlighet ta dere sammen :P

Syns jeg ser dere som rektor på en skole, og dere sitter sammen med mobbeofferet: "dette er ikke mobbing, dette er konstruktiv kritikk! Dette må du tåle" :P

Anonymous poster hash: a1995...6a0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superwoman kappa..? Så voksne mennesker driter i sårende utsagn og hets? Hva vet vel du om hva Caroline føler? Tror du hun er usårbar? Eller er det sånn at så lenge andre har det ille så er det bare å kjøre på?

Der finnes absolutt ingen unnskyldning for å holde på sånn her! Det er ikke snakk om "superwoman", men det å tenke litt lenger enn sin egen nesetipp, det er ikke annet enn litt fornuft.

Hvorfor skal barn og ungdom bry seg når foreldrene sitter på nett og slenger dritt om en fremmed person som ikke har gjort vedkommende noe som helst?

Dere klager på at Caroline er et dårlig forbilde? Se på dere selv. Mange av dere er hundre ganger verre.

-Superwoman

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Hvem er dere? Har ingenting imot henne,kjenner ikke Caroline. Fotballfrue derimot, der er det nok av ting å snakke og diskutere om. Jeg er enig i at man ikke skal pirke og mobbe,men det blir ropt mobbing litt vel ofte her. Jeg tror ikke hun blir såret av at folk kritiserer henne for å ikke spise en lefse, ang kropp kommentarer så skriver alle hvor tynn hun er,noe hun har gjort ganske klart er viktig for henne gjennom å poengtere størrelser litt vel ofte. Så hva tror du hun blir såret av? Å kommentere dem som foreldre og det framtidige barnet derimot,er lavmål.

Hun har en mote/hverdags blogg, da bør det være greit å kommentere disse tingene,også negativt, uten at noen roper mobbing fordi en person syns en genser eller hundre kilo løshår er stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Slapp av jeg og er gravid.er første gang jeg ser noen med så liten mage er nå mest normalt med mage men nå kommer alle forsvarerne og påpeker det er helt normalt ikke ha mage i uke 26 ellerno... Når en ikke eter mer kalorier og trener like mye sier det seg selv at en ikke går opp annet enn de å kg ungen er.... Og ting som blodvolum væske osv... Hadde også sett jeg slapp være gravid samtidig som henne ... Folk flest føler seg sjuke med smerter ol.. Man blir ikke bedre av lese om andre uten noen problem.som helst

Kanskje det bare er fordi du ikke legger merke til de med mindre mage? Eller tror de er kortere på vei? Eller er det slik at du spør alle du møter som er gravide hvor langt de er på vei?

Og som tidligere påpekt side opp og side ned; det er faktisk gunstig å ikke legge på seg så veldig mye, selvom mange likevel gjør det - enten man lever usunt eller sunt. Kjenner meg forresten ikke igjen i uttalelsen "folk flest føler seg sjuke med smerter ol...". Nei, folk flest bor i Kina.

Hilsen trebarnsmor som ikke hadde smerter eller var syk eller la på seg så veldig mye under svangerskapene. Og som heller ikke er stor fan av Fotballfrue, men som synes denne mobbingen er helt syk. Voksne folk. Makan.

Anonymous poster hash: 13417...5a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden, er jeg i alle fall rimelig sikker på at det ikke er Frua som er den splitter pine gale...

Trådens beste kommentar. Så enig, så enig.

Anonymous poster hash: 13417...5a3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest denne tråden, er jeg i alle fall rimelig sikker på at det ikke er Frua som er den splitter pine gale...

:laugh: kunne ikke vært mer enig - det er i grunnen litt nifst.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er dere? Har ingenting imot henne,kjenner ikke Caroline. Fotballfrue derimot, der er det nok av ting å snakke og diskutere om. Jeg er enig i at man ikke skal pirke og mobbe,men det blir ropt mobbing litt vel ofte her. Jeg tror ikke hun blir såret av at folk kritiserer henne for å ikke spise en lefse, ang kropp kommentarer så skriver alle hvor tynn hun er,noe hun har gjort ganske klart er viktig for henne gjennom å poengtere størrelser litt vel ofte. Så hva tror du hun blir såret av? Å kommentere dem som foreldre og det framtidige barnet derimot,er lavmål.

Hun har en mote/hverdags blogg, da bør det være greit å kommentere disse tingene,også negativt, uten at noen roper mobbing fordi en person syns en genser eller hundre kilo løshår er stygt.

Dere som føler at dere må komme med ukonstruktiv svada i den hensikt å latterligjøre eller hetse. Siden du føler at du må forsvare trangen din til å skrive om henne så regnet jeg med at du var en av de mindre konstruktive.

Hvorfor er det andres ansvar å føle at de må påpeke at hun ikke spiser en lefse? Hvorfor gå inn på deres Facebook konto, bla nedover og lime det inn her, og kritisere? Tror nok de aller fleste ville blitt dypt såret om de hadde funnet 100 siders tråd der alt fra vekt, matvaner, treningsvaner, ble kritisert, ville ikke du? Om du hadde hatt en blogg så ville det vært fritt frem for alle å skrive dritt fordi du da ville vært en offentlig person? Hadde du synes det var helt OK?

Å diskutere fenomenet "Fotballfrue" er bare en skalkeskjul for å slenge dritt, likeså er det med redigeringen, og reklameringen.

Å kritisere henne er ikke saklig debatt, men tåpelige hersketeknikker og en gyllen mulighet for å forsøke å latterligjøre.

Det er slik man holdt på med på barneskolen. Denne tråden er ikke ment for å diskutere produktene, positive hendelser, eller for å komme med konstruktiv kritikk.

Hvorfor? Det er jeg veldig nysgjerrig på. Hvorfor denne trangen til å kommentere absolutt alt hun gjør i verste mening? Om hun har lyst til å gå med "100 kg" løshår, så har hun sin fulle rett til det, likeså om hun velger å spise en lefse eller ei, trene akkurat så mye hun vil, redigere bildene, være så tynn hun bare vil, så er det vel for pokkers hennes valg.

Mange her fremstår bare som bitre, gale, ondskapsfulle, skadefro, misunnelige, stakkarslige krek. Er man fornøyd med den man er så har man ikke behov for å oppsøke personer de ikke liker for å lire ut av seg det ene og det andre. De ser nok ikke det selv, desverre. Det er det som er så trist.

"Hun har en mote/hverdags blogg, da bør det være greit å kommentere disse tingene,også negativt, uten at noen roper mobbing fordi en person syns en genser eller hundre kilo løshår er stygt."

Også negativt? Kan telle på en hånd hvor mange utelukkende positive kommentarer det er i denne tråden. Denne tråden er laget av en grunn, baksnakking, sladre, rotte seg sammen og mobbe. (Ja, jeg vil klassifisere dette som mobbing, og jeg er ikke en person som slenger det ut i hytt og pine)

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo galskap, jenter! Kom dere ut i frisk luft.



Anonymous poster hash: 8aef5...420
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som føler at dere må komme med ukonstruktiv svada i den hensikt å latterligjøre eller hetse. Siden du føler at du må forsvare trangen din til å skrive om henne så regnet jeg med at du var en av de mindre konstruktive.

Hvorfor er det andres ansvar å føle at de må påpeke at hun ikke spiser en lefse? Hvorfor gå inn på deres Facebook konto, bla nedover og lime det inn her, og kritisere? Tror nok de aller fleste ville blitt dypt såret om de hadde funnet 100 siders tråd der alt fra vekt, matvaner, treningsvaner, ble kritisert, ville ikke du? Om du hadde hatt en blogg så ville det vært fritt frem for alle å skrive dritt fordi du da ville vært en offentlig person? Hadde du synes det var helt OK?

Å diskutere fenomenet "Fotballfrue" er bare en skalkeskjul for å slenge dritt, likeså er det med redigeringen, og reklameringen.

Å kritisere henne er ikke saklig debatt, men tåpelige hersketeknikker og en gyllen mulighet for å forsøke å latterligjøre.

Det er slik man holdt på med på barneskolen. Denne tråden er ikke ment for å diskutere produktene, positive hendelser, eller for å komme med konstruktiv kritikk.

Hvorfor? Det er jeg veldig nysgjerrig på. Hvorfor denne trangen til å kommentere absolutt alt hun gjør i verste mening? Om hun har lyst til å gå med "100 kg" løshår, så har hun sin fulle rett til det, likeså om hun velger å spise en lefse eller ei, trene akkurat så mye hun vil, redigere bildene, være så tynn hun bare vil, så er det vel for pokkers hennes valg.

Mange her fremstår bare som bitre, gale, ondskapsfulle, skadefro, misunnelige, stakkarslige krek. Er man fornøyd med den man er så har man ikke behov for å oppsøke personer de ikke liker for å lire ut av seg det ene og det andre. De ser nok ikke det selv, desverre. Det er det som er så trist.

"Hun har en mote/hverdags blogg, da bør det være greit å kommentere disse tingene,også negativt, uten at noen roper mobbing fordi en person syns en genser eller hundre kilo løshår er stygt."

Også negativt? Kan telle på en hånd hvor mange utelukkende positive kommentarer det er i denne tråden. Denne tråden er laget av en grunn, baksnakking, sladre, rotte seg sammen og mobbe. (Ja, jeg vil klassifisere dette som mobbing, og jeg er ikke en person som slenger det ut i hytt og pine)

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Vel,da tar du feil. Dette er et forum der man diskuterer ting,akkurat dette hadde jeg lyst å diskutere. Det var ikke et forsøk på å forsvare noe som helst.

Hadde jeg hatt en blogg der jeg frivillig la ut,la oss si 50 bilder av meg selv hver eneste uke ,så hadde jeg faktisk forventet å ikke bare få 100 positive kommentarer hver dag. Alt annet er jo naivt å tro. At dette er konsekvensen av å være kjent og tjene penger på tull, vet alle, til og med fruen. Det kommer alltid til å være folk som sladrer om kjendiser, jeg ser ikke grunnen til å skrike så høyt om mobbing når det gjelder akkurat henne? Verken den første eller siste. Kanskje 1% er mobbing, resten er bare sladder og kommentarer som er litt på kanten. Da syns jeg man bare kan la de som vil holde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel,da tar du feil. Dette er et forum der man diskuterer ting,akkurat dette hadde jeg lyst å diskutere. Det var ikke et forsøk på å forsvare noe som helst.

Hadde jeg hatt en blogg der jeg frivillig la ut,la oss si 50 bilder av meg selv hver eneste uke ,så hadde jeg faktisk forventet å ikke bare få 100 positive kommentarer hver dag. Alt annet er jo naivt å tro. At dette er konsekvensen av å være kjent og tjene penger på tull, vet alle, til og med fruen. Det kommer alltid til å være folk som sladrer om kjendiser, jeg ser ikke grunnen til å skrike så høyt om mobbing når det gjelder akkurat henne? Verken den første eller siste. Kanskje 1% er mobbing, resten er bare sladder og kommentarer som er litt på kanten. Da syns jeg man bare kan la de som vil holde på.

Dette er kun rettferdigjøring for å kunne drive med nettopp sladder, netthets og mobbing av et annet menneske. For selv om en person velger å være offentlig, betyr ikke det at de er fritt vilt. Du kan rettferdiggjør alt du vil, men det betyr ikke at det er i orden.

Anonymous poster hash: dc3ea...576

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samboeren min spiser heller ikke lefsene (om de ikke er sprø, da), og han liker best å spise fyllet av pizzaen. Han synes heller ikke det gir ham noe, men da er han vel helt på trynet?

Eller er det fordi Frua ellers spiser sunt og ikke spiser mer enn hun trenger det reageres sånn på? Sånn at når hun koser seg med å spise det hun liker best, og driter i å spise det som ikke gir henne noe (slik at hun kan spise mer av det hun liker best) som er problemet?

Tenk at hun bare spiser det hun har glede av. Og hun får sikkert i seg det hun trenger, også. Ellers hadde hun ikke klart å trene såpass som det hun gjør, uten å til sist kollapse. Men man må altså spise for mye, og fråtse i drittmat og snop med jevne mellomrom, ellers har man det ikke bra med seg selv?

Jeg skjønner ikke behovet for å plukke alt ved henne fra hverandre for å kritisere henne, uten å se på helheten.

Jeg har ikke sansen for dama, men har tittet innom bloggen hennes nå og da, for å se hva som er nytt på "fryktelighets-fronten". Og jeg skjønner ikke oppstyret. Bildene hennes er pene og lite prangende, de er litt "reklamete" (om det ikke var et ord, er det det nå =P), men ellers ikke noe å henge seg opp i. Hvis man ikke velger å gå over dem med lupe, for å ha noe å klage på, da. Men jeg har mer spennende ting å ta meg til. Jeg kan for eksempel se gresset gro. Eller maling tørke. Det er i alle fall mer interessant enn å bry seg med hvorfor bildene hennes ser ut som de gjør. Og hvorfor hun velger å redigere dem slik hun gjør. Det er til og med mer interessant enn om hun nekter for å redigere dem.

Dama trener. Fytti katta, for ei kjerring, hun trener mer enn jeg i det hele tatt liker å tenke på! Men jeg får litt dårlig samvittighet for å ikke trene mer. Jeg får ikke dårlig samvittighet for å ikke trene like mye som henne, da hadde jeg sannsynligvis møtt min skaper etter ti minutter. Men fordi jeg ikke trener mer enn jeg gjør. Fordi jeg kan trene mer, og jeg bør trene mer. Jeg bare gidder ikke. Og dét får jeg dårlig samvittighet for. Med god grunn.

Jeg fordrar ikke trening, hun elsker det åpenbart. Men gud forby at hun forteller noen om at trening er en av de tingene som gir henne glede. Syk, er hun. SYK!

Og glede finner hun åpenbart i dette med å gjøre lyserosa ting. Som å dekorere huset på en noenlunde sammenhengende måte. At sammenhengen er hvit og pen og pyntelig, er ubegripelig for meg, som lever i et hjem der sammenhengen er "rot". For jeg gidder ikke en gang å rydde leker (om det ikke betyr at jeg kan slippe trening den dagen =P). Og stilsans er jeg ikke i nærheten av å ha. Annet enn at det godt kan være mørkt.

Jeg klarer å holde noenlunde liv i potteplantene mine, da, det skal jeg ha.

Og så er det dette med den berømte magen hennes. Jeg tar det ikke så veldig personlig at hennes mage er mindre enn min noensinne har vært, gravid eller ikke. Jeg skjønner godt hun er glad for å ikke ha gått mer opp i vekt enn hun behøver, jeg har selv vært der. Jeg har også engang vært fornøyd med å ha en søt liten baby-kul, som ikke stakk seg frem mer enn "nødvendig". Ikke fordi jeg var flau, men fordi jeg ikke hadde lyst å bli kjempediger. Noe som var en av de største frustrasjonene mine med den siste. Jeg ble KJEMPEdiger. Og følte meg helt hval. Og det hadde ingen ting med Frua å gjøre. Jeg var ikke flau over magen jeg hadde, selv om jeg ønsket den var mindre. Like lite som det å være glad for at magen er liten, ikke betyr at man helst så at den var mindre. Hun er sikkert kjempeglad for å ha den magen hun har. Ikke på grunn av størrelsen, men fordi den lille babyen deres er inni der.

Og det å følge med på vekta i svangerskapet, er faktisk ikke negativt. Man skal ikke slanke seg, men man trenger ikke gå inn for å legge på seg mest mulig, heller. En fin og jevn vektøkning, er nok det aller beste. Der man ikke øker egenvekten nevneverdig. Men gud forby at man prøver å legge vekt (pun intended) på et sunt svangerskap! Skammelig, er det. Mest fordi jeg har litt dårlig samvittighet for å ikke ha gjort det selv. Og tenke seg til at hun trener som normalt! Det kan da umulig være sunt for ungen! Jo, for tenk, det er det. Det er langt fra skadelig å trene slik kroppen er vant til. Man skal ikke øke på, nei. Men man trenger ikke gå ned i treningsmengde dersom man ikke har problemer med å gjennomføre det. Å spise som man vanligvis gjør, og trene som man vanligvis gjør, er ikke det samme som at man slanker seg. Selv om enkelte her åpenbart mener at man spiser for to. På sett og vis gjør man vel det, men hvor mye mat mener dere et bittelite foster skal ha!?

Og fy flate, at hun har en mann som engasjerer seg. Frekt, er det. Han kan umulig være bra for henne. Stakkars, hun som har hatt spiseforstyrrelser, bør jo spise mye mer av mindre sunn mat for å vise at hun er frisk. At dama fokuserer på å ha en sunn kropp, kan kun bety at hun fortsatt har spiseforstyrrelser. Og det er mannens skyld. Jævelen.

Var det mer da? Å, jo, skrivefeil! Hun har dem. Og så hun som visstnok hadde toppkarakterer og greier.

Vet dere, det er utrolig hvor mange rare skrivefeil som kommer ut av tastaturet til selv toppkarakter-mennesker. Det er gjerne andre ting enn småfeil det legges vekt på når karakteren settes, hva vet jeg? Og er toppkarakterer utelukkende høyeste karakter, eller er "nesthøyest+" i samme sjiktet? Og det er ikke spesielt graverende feil hun gjør (om andre hadde gjort dem, mener jeg), men det at hun har skrivefeil, er jo direkte skammelig. Og flaut for henne.

Og så har hun falskt hår.

:tommelopp: Fantastisk!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er kun rettferdigjøring for å kunne drive med nettopp sladder, netthets og mobbing av et annet menneske. For selv om en person velger å være offentlig, betyr ikke det at de er fritt vilt. Du kan rettferdiggjør alt du vil, men det betyr ikke at det er i orden.

Anonymous poster hash: dc3ea...576

Jeg rettferdiggjør ikke mobbing. Sladder må man tåle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelig er visst alt man er om en er uheldig skrive noe.hadde vært greit om hun jonna feks fikk så mye hun skriver iallfall dyktig og ærlig. Varmt...Hvis jeg skulle være misunnelig på noen hadde det vært livingdoll for være så vakker ikke fotballfrue.nei går an si noe uten misunnelse..jeg er opptatt av rettferdighet på alle områder i verden ,er mye annet som irriterer meg uten at jeg føler misunnelse heller avmakt og frtvilelse over verdens gang og skjevheter...dere ungdom synes visst fler hundre tusen er helt normal lønn so i Give up.

Hadde du lært deg å skrive ordentlig, hadde det gjerne vært håp for deg også.

Anonymous poster hash: 3e5bc...eb9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg rettferdiggjør ikke mobbing. Sladder må man tåle

Jeg tror gjerne hun tåler det, men det at voksne mennesker driver på med det utrolig negativt, forstår ikke poenget med å rettferdiggjøre det.

Anonymous poster hash: dc3ea...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...