Gå til innhold

Fotballfrue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ang lønna som antageligvis er rundt 150 000 i mnd synes dere virkelig at jobben hun gjør fortjener en slik skyhøy lønn?....virkelig utrolig .så at andre toppbloggere iblant hadde 100 000 i mnd så da er det meget sannsynlig hun har en god del mer. Jeg mener etter sett ulike blogger det er da svært mange som skriver mye mer ekte og varmt som bare har tusen lesere...hvor er fascinasjonen?noen mener hun virker så varm,jeg klarer ikke se dette,er heller vitne om massivt pengesug som gjør at hun selvsagt svarer så hyggelig til så mange hun kan..dere fininger og slikt synes ikke jeg høres naturlig og ekte ut.og hvor mange ville ikke foretrukket jobbe hjemmefra med slik lønn?....og ha tid fixe seg to timer hver morgen?modeller ser heller litt pjuskete ut om de ikke er toppstyla så det er klart å se så strigla ut tar in tid.derav vansker for tro dette er så hard jobb som hun sier hver dag...jeg ville meget gjerne fått 100 til 150 000 i mnd for vise mine nye innkjøp,pynte en finfrokost vise mitt nye gratis extentionhår,sminketips og 6-7 linjer om hverdagspjatt... Tror dere hyller henne litt for meget. Dere om stadig forsvarer henne,er nesten slitsomt se at noen. Dedikerer livet til forsvare en som ikke fortjent det.hyggeligheten er Pga pengene!og hadde kanskje unnet henne litt om hun skrev spes interessant eller vakkert,hun skriver jo kjedelig og A4"så den pengesummen hun får er altfor horribelt høy.hvis en ser på andre bloggere kan en se hvor mye mer jordnært og naturlig de skriver,og mer interessant,de hadde fortjent en slik lønn.men verdener jo urettferdig!nå skal det vel bli vanlig bli gravid og uten at noen mage er synlig,tenkte ikke slikt gikk an,fosteret må jo ligge forklemt.hun ser finere ut nå ja og frisk 6 mnd gravid ,hun burde sett slik ut hele tiden,er jo fortsatt tynnere enn de fleste men magen går ikke innover.jonna gift med en tysker er eks på en jordnær blogg ei som kan skrive,uten være overkoselig,med falsk vennlighet.livingdoll er også flink skrive uten tenke ånei det kan jeg ikke skrive for miste lesere/penger...slik det virker fotballfrue gjør.SELVsagt vil hun helst blogge tre ganger pr dag for holde den skyhøye lønna lik.

Endret av Niennas
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ville meget gjerne fått 100 til 150 000 i mnd for vise mine nye innkjøp,pynte en finfrokost vise mitt nye gratis extentionhår,sminketips og 6-7 linjer om hverdagspjatt...

Kan ikke du bare gjøre det da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun oppgir aldri skostørrelse. Spør du hvordan skonr hun bruker, eller hvordan de er i størrelsen skriver hun "de er normale" eller "jeg ville gått en størrelse opp." Hun vil ikke oppgi hva hun stemmer fordi det påvirker (av alle ting, så skulle det påvirke?) Men hun påpeker alltid hvor smått alt er, og nå har hun gått opp til s i klær. Jeg mener ikke at man blir skadet av å lese at noen bruker 34 i klær, men det er måten hun fremlegger det på. Men trenger ikke bestandig utbrodere størrelsen din.

Anonymous poster hash: 51dce...95d

Feil. Et kjapt søk ga meg svaret. Og svaret er gitt fordi noen spurte om skostr.hennes i kommentarfeltet. Så da kan ikke du påstå at hun ALDRI gjør det.

Er det som er plagsomt med denne debatten. Så mange som påstår at hun enten alltid eller aldri.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsvarer? Dere har allerede fylt hele 89 sider med dritt om henne. Vil si at de som forsvarer henne er en minoritet.

Og angående lønna: Hvem bestemmer hva som er en berettiget lønn og ikke? Og om du så syns den er for høy - hvorfor angriper du henne? Gå heller løs på sponsorene, eventuelt leserne.

Og neste gang, vær så snill bruk avsnitt. Innlegget ditt var et mareritt å lese.



Anonymous poster hash: 4338b...7cc
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du bare gjøre det da?

nei en må nesten være 25 år virker det som for få lesere... Ikke alle er så unge.. Samfunnet vil bare ha ungdom vettu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvarer? Dere har allerede fylt hele 89 sider med dritt om henne. Vil si at de som forsvarer henne er en minoritet. Og angående lønna: Hvem bestemmer hva som er en berettiget lønn og ikke? Og om du så syns den er for høy - hvorfor angriper du henne? Gå heller løs på sponsorene, eventuelt leserne. Og neste gang, vær så snill bruk avsnitt. Innlegget ditt var et mareritt å lese. Anonymous poster hash: 4338b...7cc

Forøvrig har jeg aldri kommentert ang henne her inne.merkelig til antageligheter.ingen som kan si trangen til forsvare henne nei...tenker på folk flest såogsi ingen har slik lønn så vanvittig at det er slik.jeg er ikke intr. I skrive dritt å snakke om hennes føflekker ol bare lurte på grunnen til at hun blir forsvart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig har jeg aldri kommentert ang henne her inne.merkelig til antageligheter.ingen som kan si trangen til forsvare henne nei...tenker på folk flest såogsi ingen har slik lønn så vanvittig at det er slik.jeg er ikke intr. I skrive dritt å snakke om hennes føflekker ol bare lurte på grunnen til at hun blir forsvart

Skumleste litt på de89. Sider var da like mange forsvarere der som dritt.... Nok et forsvar uberettiget .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei en må nesten være 25 år virker det som for få lesere... Ikke alle er så unge.. Samfunnet vil bare ha ungdom vettu

Er det ikke litt trist å være så misunnelig?

Fotballfrue har vært smart og gjort butikk av hobbyen sin. Det har ikke så mye med alder å gjøre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsvarer frua uten å like bloggen engang, svært mange av de som forsvarer er litt kritisk til henne, men blir sjokkert over mobbingen som foregår i tråden om henne.



Anonymous poster hash: 3c4d2...b92
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt trist å være så misunnelig?

Fotballfrue har vært smart og gjort butikk av hobbyen sin. Det har ikke så mye med alder å gjøre.

Misunnelig er visst alt man er om en er uheldig skrive noe.hadde vært greit om hun jonna feks fikk så mye hun skriver iallfall dyktig og ærlig. Varmt...Hvis jeg skulle være misunnelig på noen hadde det vært livingdoll for være så vakker ikke fotballfrue.nei går an si noe uten misunnelse..jeg er opptatt av rettferdighet på alle områder i verden ,er mye annet som irriterer meg uten at jeg føler misunnelse heller avmakt og frtvilelse over verdens gang og skjevheter...dere ungdom synes visst fler hundre tusen er helt normal lønn so i Give up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest abcdefgh

Ja , hun har fortjener hver en krone. Hun har bygd opp sin egen merkevare , og høster fruktene for vel utført jobb. Det må være lov å gjøre det bra !

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har beina godt planta i et marked som genererer en god del inntekter, bra for henne. Så kan vi jo alltids diskutere om hun tilfører samfunnet noe av verdi, men det har da heller aldri vært et krav for å kunne tjene penger.

Og alle dere som diskuterer side opp og ned om nettopp henne her, dere er med på å generere disse inntektene, selv om dere ikke sier noe pent om henne. :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker det er slitsomt, vi har termin på ca. samme tid... Jeg ser selvfølgelig ikke sånn ut med så liten mage :/Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

.

Slapp av jeg og er gravid.er første gang jeg ser noen med så liten mage er nå mest normalt med mage men nå kommer alle forsvarerne og påpeker det er helt normalt ikke ha mage i uke 26 ellerno... Når en ikke eter mer kalorier og trener like mye sier det seg selv at en ikke går opp annet enn de å kg ungen er.... Og ting som blodvolum væske osv... Hadde også sett jeg slapp være gravid samtidig som henne ... Folk flest føler seg sjuke med smerter ol.. Man blir ikke bedre av lese om andre uten noen problem.som helst

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skumleste litt på de89. Sider var da like mange forsvarere der som dritt.... Nok et forsvar uberettiget .

Det er fordi halvparten av "dritt"-kommenterane er så slemme og respektløse at de blir modert bort.

Anonymous poster hash: b03b4...1d7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får du lov til å fortelle det, da? Hvilken størrelse må du bruke før du får lov til å formidle det?

Hun har tidligere lagt ut bilder av klær, str på klærne er VELDIG OFTE synlig......syns du ikke det er litt påfallende?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , hun har fortjener hver en krone. Hun har bygd opp sin egen merkevare , og høster fruktene for vel utført jobb. Det må være lov å gjøre det bra !

Ok deg om det er lov være uenige er masse folk som feks jobber frivillig for dyrevernsorg.gratis og annet humanitært arb.slike hadde jeg mer enn gjerne unnet pengene.hun har bare flax at verden er såpass opptatt av A4 skriving og overfladisk pjatt....er ikke uten grunn jeg missliker mennesker.passende lønn hadde vært 10 tusen. Enda det og hadde vært mye for bare drive ta tusenvis av egobilder og artikler om vaske vinduer og andre intr.evner...good work.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har beina godt planta i et marked som genererer en god del inntekter, bra for henne. Så kan vi jo alltids diskutere om hun tilfører samfunnet noe av verdi, men det har da heller aldri vært et krav for å kunne tjene penger.

Og alle dere som diskuterer side opp og ned om nettopp henne her, dere er med på å generere disse inntektene, selv om dere ikke sier noe pent om henne. :D

Jeg synes diskusjonene jeg leste om henne her inne var kjedelig for det er alt for mye detaljer om alt mulig.selv mener jeg bare såpass mye penger burde gått til noen som lider,snakker ikke om meg selv men alle som lider....hadde vært bedre vite de fikk det bedre...enn de som er rike nok.

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...