skruf Skrevet 29. august 2013 #1861 Del Skrevet 29. august 2013 Hun er veldig søt og fin uten sminke synes jeg! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. august 2013 #1862 Del Skrevet 29. august 2013 OI! Hun var sykt annerledes uten sminke. Så nesten ut som en annen person Anonymous poster hash: 91a7d...972 Er hun 6 mnd på vei på bildet til høyre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1863 Del Skrevet 29. august 2013 Er hun 6 mnd på vei på bildet til høyre? 29 uker i følge http://web.stagram.com/p/532978069355546466_36500176 Anonymous poster hash: 258e9...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1864 Del Skrevet 29. august 2013 29 uker i følge http://web.stagram.com/p/532978069355546466_36500176 Anonymous poster hash: 258e9...5ae **27** unnskyld. Og 9 uker til venstre. Anonymous poster hash: 258e9...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1865 Del Skrevet 29. august 2013 Fra dagens innlegg http://fotballfrue.no/2013/08/29/surprise-2/ : " Håper å få noe i hus i løpet av neste uke, så da blir det sikkert litt utstyrsprat og sikkert også litt mer virkelig så jeg heller kan nyte ventetiden. Embrace yourself!" Mener hun brace yourself, som i stålsett deg/dere? Kan ikke helt se at "omfavn deg selv" passer inn i settingen? Anonymous poster hash: 1977e...ce7 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1866 Del Skrevet 29. august 2013 Fra dagens innlegg http://fotballfrue.no/2013/08/29/surprise-2/ : " Håper å få noe i hus i løpet av neste uke, så da blir det sikkert litt utstyrsprat og sikkert også litt mer virkelig så jeg heller kan nyte ventetiden. Embrace yourself!" Mener hun brace yourself, som i stålsett deg/dere? Kan ikke helt se at "omfavn deg selv" passer inn i settingen? Anonymous poster hash: 1977e...ce7 Engelsk er ikke hennes sterkeste side, merkelig at hun fikk toppkarakter på videregående. Anonymous poster hash: 02cdf...366 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattinka Skrevet 29. august 2013 #1867 Del Skrevet 29. august 2013 Engelsk er ikke hennes sterkeste side, merkelig at hun fikk toppkarakter på videregående. Anonymous poster hash: 02cdf...366 accept yourself for your beauties and your flaws and be happy with what you are because there will never be anyone else in the world who is quite like YOU - betyr det! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. august 2013 #1868 Del Skrevet 29. august 2013 Nå må jeg bare spørre dere. Fruen la ut et bilde på instagram nå nylig (søk opp "Fotballfrue instagram" på google så ser dere, så slipper denne kommentaren å bli slettet ). Bildet var en sammenligning av magen hennes i uke 9, med tydelige magemuskler, og fra i dag, hvor vinkelen hun har tatt bilde i egentlig bare gjør at magen ser ut til å ha fått litt mer fett på seg. Under skriver hun "side effects of pregnancy". Er det bare jeg som ser på den setningen som negativt ladet? Ånei, jeg har blitt gravid og har ikke magemuskler mer? Eller har jeg blitt så påvirket av å lese denne tråden at alt Fruen sier når det kommer til kropp er feil? Innspill, noen? Uff.. Håper inderlig hun mente en positiv bivirkning! For det er det jo virkelig! Men magen er jo ingen bivirkning, det er jo babyen.. Pussig formulering, ja det synes jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sabel Skrevet 29. august 2013 #1869 Del Skrevet 29. august 2013 Skrivefeil også i overskriften i dag. Surprise skrevet med c ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1870 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg forstår godt hvor frustrerende det må være å være topptrent og se at kiloene sniker seg på. Det er verken "stakkars unge" eller at hun ikke er glad for å vente barn. Men må man svinse rundt og være så stolt av babymagen sin? Jeg håper ikke jeg legger på meg masse, får strekkmerker og fett som aldri går bort når jeg blir gravid, blir jeg da en dårlig mor fordi jeg føler det slik? Er man dømt til å føle seg uattraktiv bare fordi man er gravid, eller etter at man har født? Synes hun er veldig flink til å ta vare på seg selv og kroppen, og hun mente det nok ikke såå negativt som dere skal frem til. Kom dere ut og ut av bitterhets-bobla. Det kan hende dere kan bli litt i godt humør uten at det skal gå utover andre. Anonymous poster hash: d1ced...5cd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1871 Del Skrevet 29. august 2013 Engelsk er ikke hennes sterkeste side, merkelig at hun fikk toppkarakter på videregående. Anonymous poster hash: 02cdf...366 Å når hun rettet på dette i kommentarfeltet så skre hun; jeg har rettet dette til "brace yorself" ....Enda bedre,.. Anonymous poster hash: c6b2a...ba0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1872 Del Skrevet 29. august 2013 Fra dagens innlegg http://fotballfrue.no/2013/08/29/surprise-2/ : " Håper å få noe i hus i løpet av neste uke, så da blir det sikkert litt utstyrsprat og sikkert også litt mer virkelig så jeg heller kan nyte ventetiden. Embrace yourself!" Mener hun brace yourself, som i stålsett deg/dere? Kan ikke helt se at "omfavn deg selv" passer inn i settingen? Anonymous poster hash: 1977e...ce7 Skrivefeil også i overskriften i dag. Surprise skrevet med c ... Og der var begge feilene rettet. Neida, hun leser ikke her inne Anonymous poster hash: 1977e...ce7 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 29. august 2013 #1873 Del Skrevet 29. august 2013 Fotballfrue blir kritisert for å være for tynn, og Kristina Andersen blir i sin tråd kritisert for å være for tykk.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 29. august 2013 #1874 Del Skrevet 29. august 2013 Ser at hun blir sponset fra mywardrobe nå. Skulle gjerne blitt det samme, men Nelly kan hun ha for seg selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 29. august 2013 #1875 Del Skrevet 29. august 2013 Tråden er ryddet for avsporing, hets og spekulasjoner. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 29. august 2013 #1876 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg forstår godt hvor frustrerende det må være å være topptrent og se at kiloene sniker seg på. Det er verken "stakkars unge" eller at hun ikke er glad for å vente barn. Men må man svinse rundt og være så stolt av babymagen sin? Jeg håper ikke jeg legger på meg masse, får strekkmerker og fett som aldri går bort når jeg blir gravid, blir jeg da en dårlig mor fordi jeg føler det slik? Er man dømt til å føle seg uattraktiv bare fordi man er gravid, eller etter at man har født? Synes hun er veldig flink til å ta vare på seg selv og kroppen, og hun mente det nok ikke såå negativt som dere skal frem til. Kom dere ut og ut av bitterhets-bobla. Det kan hende dere kan bli litt i godt humør uten at det skal gå utover andre. Anonymous poster hash: d1ced...5cd Helt enig! Tenk å trene i ... 7-8 år for å få kroppen du vil ha, og så kommer det et barn og magen bobler opp. På den ene siden er det jo helt fantastisk, men på den andre siden må det være et lite sjokk? Nå er min mentalitet at babymager skal opp og frem - å være gravid er nå kanskje det mest naturlige i verden? Så det å legge på seg når man bærer frem et barn er ikke alltid man kontrollere, sett mtp hevelser, vann i kroppen, forstyrrede hormoner, bekkenløsning, dårligere fysisk form og gudene vet hva. Jeg vet en ting: Magen min skal opp og frem om jeg noen gang blir gravid. Det er da bare 2-3 ganger i livet man er gravid - må vises og nytes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #1877 Del Skrevet 29. august 2013 Ser at hun blir sponset fra mywardrobe nå. Skulle gjerne blitt det samme, men Nelly kan hun ha for seg selv. Trodde og det først, men se på logoen en gang til:) Også skriver hun: "Jeg fikk tilsendt bits and pieces fra en ny kolleksjon som nettopp er kommet til Bubbleroom, den heter Make Way, om noen skulle lure :-)" Anonymous poster hash: 6243e...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 29. august 2013 #1878 Del Skrevet 29. august 2013 Helt enig! Tenk å trene i ... 7-8 år for å få kroppen du vil ha, og så kommer det et barn og magen bobler opp. På den ene siden er det jo helt fantastisk, men på den andre siden må det være et lite sjokk? Nå er min mentalitet at babymager skal opp og frem - å være gravid er nå kanskje det mest naturlige i verden? Så det å legge på seg når man bærer frem et barn er ikke alltid man kontrollere, sett mtp hevelser, vann i kroppen, forstyrrede hormoner, bekkenløsning, dårligere fysisk form og gudene vet hva. Jeg vet en ting: Magen min skal opp og frem om jeg noen gang blir gravid. Det er da bare 2-3 ganger i livet man er gravid - må vises og nytes C kommer til å få igjen kroppen sin like fort som Kate i England. En fit, slank kropp og alder tilsier det mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. august 2013 #1879 Del Skrevet 29. august 2013 C kommer til å få igjen kroppen sin like fort som Kate i England. En fit, slank kropp og alder tilsier det mener jeg Kate hadde jo stor mage noen dager etter fødsel, så jo ut som om hun skulle ha en til. Carolines kommer til å være like flat dagen etter. Grantert! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annsme89 Skrevet 29. august 2013 #1880 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg forstår godt hvor frustrerende det må være å være topptrent og se at kiloene sniker seg på. Det er verken "stakkars unge" eller at hun ikke er glad for å vente barn. Men må man svinse rundt og være så stolt av babymagen sin? Jeg håper ikke jeg legger på meg masse, får strekkmerker og fett som aldri går bort når jeg blir gravid, blir jeg da en dårlig mor fordi jeg føler det slik? Er man dømt til å føle seg uattraktiv bare fordi man er gravid, eller etter at man har født? Synes hun er veldig flink til å ta vare på seg selv og kroppen, og hun mente det nok ikke såå negativt som dere skal frem til. Kom dere ut og ut av bitterhets-bobla. Det kan hende dere kan bli litt i godt humør uten at det skal gå utover andre. Anonymous poster hash: d1ced...5cd Du håper ikke du legger på deg masse ved et svangerskap, ikke får strekkmerker og ikke får masse fett som ikke forsvinner etter fødselen? Ja, men, da så, da er jo den saken grei da. Samme svangerskap frua har bestilt og, dette. Men tror du virkelig en er i full kontroll til å bestemme hvordan svangerskapet utvikles? Så klart kan en gjøre sitt ved å trene, spise sunt og være generelt i god form. Allikevel er det ikke gitt at en slipper unna diverse plager av den grunn. Tror du de som går opp over 20 kg gjør det fordi de driter i vekta si? Eller fordi de er late og usunne? Ikke er flinke nok? Ingen ønsker vel å gå opp mer enn barnets vekt, gå rundt med 20 kg for mye flere år i etterkant, dissende, slapp mage med strekkmerker, hengepupper og føtter som ikke blir like små igjen. Sånn er det å være gravid. Denne prosessen kan en faktisk ikke styre 100%. Kan tenke meg det er vanskelig for frua å håndtere og akseptere dette. Synd det virker som hun ikke kan være avslappet under svangerskapet, og være tilfreds med kroppen sin denne perioden, tross "sideeffekter". Redigere en GRAVID mage MINDRE? (sorry store bokstaver, har ikke kursiv her). Hadde faktisk aldri slått meg at noen virkelig gjør det. Synes det sier litt om fruas forhold til en kropp i endring. Tror hun sliter med å genuint kose seg med gravidmagen sin. Hun fremhever den så og si aldri, hun som titt og stadig skriver "en skal elske seg selv og slik en er skapt" og at "alle gravide er flotte, og bør være stolte"? Hun har jo til og med laget innlegg om klær egnet for voksende mager? Men selv skjuler hun den under store gensere og høye skjørt? Stakkars dame. Nei, vi andre dødelige får nøye oss med "sideeffektene" av graviditet vi da, om en ikke har bestilt perfekt svangerskap på forhånd, vel og merke. Men tror det skal gå like fint det og 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg