Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble egentlig bittelitt skuffa over ennå ett treningsinnlegg som bare var siktet på å selge ting. Ikke for at hun ikke kan gjøre akkurat som hun vil med siden sin, men jeg tror jeg skal finne treningsinspirasjon et annet sted.

Forslag ville vært litt hurra, forresten. Ikke for at jeg vil avspore tråden, eller noe.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Syns hun er flott på det første bilde i treningsinnlegget hennes, men hvorfor i all verden skjuler hun magen sin på de andre bildene?

Så er det jo selvfølgelig et reklameinnlegg igjen.

Endret av Niennas
Skrevet

Den magen kommer til å ha sixpac når ungen er ute. Hun kommer nok til å ta armhevninger i sykesengen

Anonymous poster hash: ec410...556

• Liker 3
Skrevet

Den magen kommer til å ha sixpac når ungen er ute. Hun kommer nok til å ta armhevninger i sykesengen

Skulle stå sykehussengen

Skrevet

Enig med deg at usaklig pirking ikke gjør FF til et bedre forbilde, og at det ikke er noe hyggelig for henne. Jeg tror mange hadde blitt lei seg til en viss grad, dersom det ble påpekt hvor uekte og stygt alt håret ditt ser ut. Slike ting kan man holde for seg selv. Man trenger ikke påpeke alt man gjerne tenker.

Jeg tror at FF hadde tjent på å gå inn i seg selv, og motbevise hva folk mener om henne. Feks kunne hun brukt påvirkningskraften sin til noe annet enn bare trening og kosthold. Hun sier hun brenner for andre ting, men at hun ikke tror dette er interessant for leserne hennes. At de utelukkende ønsker å lese om det hun hele tiden skriver om. Det går på repeat, og det kommer sjeldent noe vi ikke har lest før. Hun kunne prøvd å utfordre dette, ved å skrive om feks dyrevern. Legge litt mer jobb i det enn å bare nevne hun bryr seg om dette. Kanskje mange hadde blitt overrasket over at hun har mer dybde, som ikke nødvendigvis er altfor privat.

Hun kunne samtidig sluttet å skrive sutre-innlegg etter at ting ikke går som hun ønsket. Istedet kunne hun tatt det opp med den det gjelder. For mange virker det som hun ikke bryr seg om annet enn trøst og bekreftelse. Hun kunne også be mannen sin slutte å kommentere alt som har med henne å gjøre, og heller svare for seg selv. Det er ganske åpenbart at det er han som svarer i hennes navn, og hun virker svak når hun ikke kan gjøre dette selv.

tror dere kan trøste dere med at hun neppe leser her,og ta det ifra en som er mobbet hele skoletiden tror det er litt anneledes enn at noen er litt ufine i et kommentarfelt hvor halvparten eller over det uansett støtter henne,prøv å vær mobbet der ingen støtter i klasserommet hver dag hvert minutt.ganske anneledes enn av fremmede på nettet som heller ikke mobber henne grovt ei heller slår.blesten skaper hun mest selv som sagt er greit ta bilde i bikini men en haug bilder i bikini bare for posere kan man jo undre seg nødvendigheten.det skaper jo fler krangler og lesere er vel det som er vitsen,evig pengejag... Lurer jo på populæriteten av mest skrive noen linjer om at hun går tur med hunda,spiser middag og skryter av alt hun må rekke hver dag... Hvor er dybden til fortjene så mange lesere.ikke spesielt verken dypt eller ekte ....men er vel slikt a 4 folk liker,noe ala tema 1000 enkelt.er jo mange bloggere med mye mindre lesere som virker både flinkere skrive interessant,spennende og ekte... Så lurer på populæriteten... Mange sier jo og perfekt er kjedelig...

• Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på kopirett, hets, spekulasjoner og avsporing.

Niennas, mod.

Skrevet

caroline er virkelig et godt forbilde for unge jenter. En så ydmyk,smart og flott kvinne skal man lete lenge etter.

• Liker 1
Skrevet

caroline er virkelig et godt forbilde for unge jenter. En så ydmyk,smart og flott kvinne skal man lete lenge etter.

Er du ironisk?

Anonymous poster hash: 864d0...f7b

• Liker 19
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg trodde det var lovlig å skrive fine ting om henne i denne tråden, eller tar jeg feil?

Siden innlegget mitt tydeligvis ble slettet, så skriver jeg det igjen:

SE DEN FINE GRAVIDMAGEN!

Om det var brudd på kopirett som var grunnen, så er det feil å slette hele innlegget mitt.. Da kan man gjøre det om til link!

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/09/DSC04236.jpg

• Liker 2
Skrevet

Er du ironisk?

Anonymous poster hash: 864d0...f7b

Nei. Caroline er både vakker, intelligent og ydmyk, en fantastisk kvinne.

• Liker 1
Skrevet

Lkeriksen23 er igang på twitter. Krangler med Trine Rein faktisk.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

• Liker 6
Skrevet

Da må jeg spørre. På hvilken måte mener du hun er ydmyk? Kunne du gitt noen eksempler?

• Liker 11
Skrevet

link?

Anonymous poster hash: 305c3...ca2

Skrevet

Ydmyk er dessverre et fremmedord for FF. Ydmyk i form av å være takknemlig for de "fantastiske" leserne, ja kanskje. MEN ikke ydmyk i ordets rette forstand.

Anonymous poster hash: 6058e...db5

• Liker 10
Skrevet

Herregud, så flau jeg hadde vært om mannen min holdt på sånn. Vedder på at hele kjendis-Norge synes sirkus Eriksen er latterlige. AT HAN TØR. Har han ikke bedre ting å gjøre enn å krangle på seg halve Norges befolkning?

• Liker 12
Skrevet

Ble egentlig bittelitt skuffa over ennå ett treningsinnlegg som bare var siktet på å selge ting. Ikke for at hun ikke kan gjøre akkurat som hun vil med siden sin, men jeg tror jeg skal finne treningsinspirasjon et annet sted.

Forslag ville vært litt hurra, forresten. Ikke for at jeg vil avspore tråden, eller noe.

dedication.blogg.no

Virker tusen ganger mer avslappet til kosthold og trening, og oppskriftene hun publiserer er sunne, men ikke rettet mot en spesiell diett.

Anonymous poster hash: 0fad0...e80

• Liker 1
Skrevet

Noen ganger blir jeg gal av hvor mye Caroline mener hun "jobber", når jeg eeegentlig ikke tror det er så mye som hun skal ha det til. F. eks i det siste innlegget, så forteller hun oss og klager over at hun har stått helt fra klokken 11 til kl 17. Dette vitner jo om at det ikke er noe som skjer henne ofte. Jeg tenker bare, hva med alle sykepleiere, kokker, servitører osv osv (kan bli en lang liste) som gjør dette 5-6 ganger i uken, i enda flere timer enn hun gjør? Hun har virkelig en lav terskel på hva som anses for å "jobbe".

Anonymous poster hash: 17c2a...98e
  • Liker 23
Skrevet

Virkelig? Synes du det er kritkkverdig?

Jeg jobber kjempehardt, jeg har en kjempestressende jobb og det går nesten ikke en dag uten at jeg jobber overtid. Jeg måtte abryte ferien min i sommer tilogmed, fordi jeg hadde så mye som ventet meg på jobben og et så stort press mht ansvarsområdene mine.Likevel ville jeg blitt kjempesliten av å stå å posere osv. fra kl 11 - 17. For jeg er ikke vant til akkurat det. Da jeg studerete hadde jeg jobber som stuepike og kantinehjelp. Da var jeg yngre og ikke gravid - det gikk fint, men jeg måtte venne meg til det.

Er det ikke lov å si man er sliten av noe? Kvalifiserer det da til at man jevnt over ikke jobber hardt? Jeg hadde ikke klart å male tak en hel dag, men har en maler hjemme hos meg nå som gjør akkurat det.

• Liker 2
Skrevet

synes det er litt pussig at FF blogger at hun har stått på bena helt fra klokka slik til klokka sånn, samtidig som hun poster masse bilder der hun sitter og snakker med folk...?

Anonymous poster hash: 700be...fcd
  • Liker 12
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...