Sol79 Skrevet 5. september 2013 #2221 Del Skrevet 5. september 2013 Den blomsterkransen hun har på seg er virkelig ikke kledelig til henne. Syns det ødelegger hele antrekket hennes. Mulig det er bare jeg som syns det, men Jenny Skavlan med blomsterkrans er noe helt annet. Fotballfrue ser bare rar ut med den. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2222 Del Skrevet 5. september 2013 Hun burde legge opp engelsken.... "Fotballfrue says: September 5, 2013 at 09:18 Yes, that is rught. This is because my husband plays football and we dont know how long we can stay at the end of hos contract with this team (it lasts for 3 years) So this despends on wether he gets a new contract here or with some other team :)"Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2223 Del Skrevet 5. september 2013 Hun burde legge opp engelsken.... "Fotballfrue says: September 5, 2013 at 09:18 Yes, that is rught. This is because my husband plays football and we dont know how long we can stay at the end of hos contract with this team (it lasts for 3 years) So this despends on wether he gets a new contract here or with some other team :)"Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 Det meste er vel åpenbare slurvefeil da? Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2224 Del Skrevet 5. september 2013 Det meste er vel åpenbare slurvefeil da?Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Nei, men vi kan sikkert slutte å kommentere skrivefeilene til CBE nå siden det er så feil. Hun hadde jo en ny outeepisode for bare noen dager siden, sirkus Eriksen klarer nok fint å gi oss andre ting å kommentere. Den blomsterkransen hun har på seg er virkelig ikke kledelig til henne. Syns det ødelegger hele antrekket hennes. Mulig det er bare jeg som syns det, men Jenny Skavlan med blomsterkrans er noe helt annet. Fotballfrue ser bare rar ut med den. Jeg tror litt av problemet er overmatchingen hennes. Hun har ikke bare blomster i håret, hun har blomster på sko og veske også. Det blir for mye og for sukkersøtt, men slik er jo stilen hennes generelt. Anonymous poster hash: e07ae...0be 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2225 Del Skrevet 5. september 2013 Nei, men vi kan sikkert slutte å kommentere skrivefeilene til CBE nå siden det er så feil. Hun hadde jo en ny outeepisode for bare noen dager siden, sirkus Eriksen klarer nok fint å gi oss andre ting å kommentere. Jeg tror litt av problemet er overmatchingen hennes. Hun har ikke bare blomster i håret, hun har blomster på sko og veske også. Det blir for mye og for sukkersøtt, men slik er jo stilen hennes generelt.Anonymous poster hash: e07ae...0be Da vil jeg gjerne ha en rettledning selv, siden jeg tydeligvis ikke kan være så god selv....?Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 5. september 2013 #2226 Del Skrevet 5. september 2013 Tråden er ryddet for avsporing, hets og spekulasjoner. Niennas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2227 Del Skrevet 5. september 2013 Da vil jeg gjerne ha en rettledning selv, siden jeg tydeligvis ikke kan være så god selv....?Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Rettledning i hva da? Anonymous poster hash: e07ae...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 5. september 2013 #2228 Del Skrevet 5. september 2013 Rettledning i hva da? Anonymous poster hash: e07ae...0be Engelsk sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2229 Del Skrevet 5. september 2013 Virkelig? Synes du det er kritkkverdig? Jeg jobber kjempehardt, jeg har en kjempestressende jobb og det går nesten ikke en dag uten at jeg jobber overtid. Jeg måtte abryte ferien min i sommer tilogmed, fordi jeg hadde så mye som ventet meg på jobben og et så stort press mht ansvarsområdene mine.Likevel ville jeg blitt kjempesliten av å stå å posere osv. fra kl 11 - 17. For jeg er ikke vant til akkurat det. Da jeg studerete hadde jeg jobber som stuepike og kantinehjelp. Da var jeg yngre og ikke gravid - det gikk fint, men jeg måtte venne meg til det. Er det ikke lov å si man er sliten av noe? Kvalifiserer det da til at man jevnt over ikke jobber hardt? Jeg hadde ikke klart å male tak en hel dag, men har en maler hjemme hos meg nå som gjør akkurat det. Jeg synes ikke det er kritikkverdig, nei. Men hvem har sagt at alt som blir skrevet i denne tråden er nødt til å være kritikkverdig? Er det ikke lov å kommentere det hun svart på hvitt skriver? Når det er sagt så er det det første innlegget hvor jeg har gitt Caroline noe "kritikk" som du kaller det. I alle mine andre innlegg i denne tråden så har jeg forsvart henne mot det som kan kalles mobbing. Dette var bare første gangen jeg fikk lyst til å kommentere noe Anonymous poster hash: 17c2a...98e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2230 Del Skrevet 5. september 2013 Hun tar helt av med gifs i dag, utrolig slitsomt innlegg. Men hun har iallfall lest god korrektur (ooops ja, vi har jo ikke lov til å kommentere språket til CBE). Anonymous poster hash: e07ae...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 5. september 2013 #2231 Del Skrevet 5. september 2013 Å få toppksrakterer på videregående betyr ikke annet en at man er på det nivået man burde være på videregående. På dere høres det ut som hun har skrytt på seg en grad i engelsk på universitetet. Man kan fint få toppkarakterer i språk på videregående uten å være feilfri. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2232 Del Skrevet 5. september 2013 Å få toppksrakterer på videregående betyr ikke annet en at man er på det nivået man burde være på videregående. På dere høres det ut som hun har skrytt på seg en grad i engelsk på universitetet. Man kan fint få toppkarakterer i språk på videregående uten å være feilfri. Jeg tror du misforstår bevisst. Feilene hun begår er såpass grunnleggende at man aldri ville ha oppnådd toppkarakter i engelsk på videregående om man lå på et slikt nivå. Det er også selvmotsigende at en selverklært perfeksjonist med toppkarakterer ikke leser bedre korrektur. Slike småfeil som hun hele tiden slipper gjennom hadde man luket ut ved å lese gjennom bedre. En elev med toppresultater leser alltid igjennom besvarelsen sin, ikke sant? CBE bruker etter eget utsagn opptil tre timer per innlegg - da forventer jeg at hun klarer å lese korrektur og benytte seg av ordboken. Anonymous poster hash: e07ae...0be 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2233 Del Skrevet 5. september 2013 Hvor mange ferier har CBE hatt så langt i år? Nå skal hun til Danmark og om noen uker til Litauen. Frankrike med mannen, Hellas med søsteren, Tyrkia med mannen. Men hun jobber jo så mye, så trenger vel regelmessige pauser. Anonymous poster hash: e07ae...0be 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunete Skrevet 5. september 2013 #2234 Del Skrevet 5. september 2013 Hun tar helt av med gifs i dag, utrolig slitsomt innlegg. Men hun har iallfall lest god korrektur (ooops ja, vi har jo ikke lov til å kommentere språket til CBE). Anonymous poster hash: e07ae...0be Herre. Skriver hun feil er det galt, gjør hun det ikke så er pokker meg galt også. Hun kan jo ikke gjøre noe rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2235 Del Skrevet 5. september 2013 Kan noen linke til det der cowboy-outfitet? Jeg vil også se! Anonymous poster hash: d808d...74f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2236 Del Skrevet 5. september 2013 Kan noen linke til det der cowboy-outfitet? Jeg vil også se! Anonymous poster hash: d808d...74f http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC08795.jpg Anonymous poster hash: e07ae...0be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2237 Del Skrevet 5. september 2013 Hvor mange ferier har CBE hatt så langt i år? Nå skal hun til Danmark og om noen uker til Litauen. Frankrike med mannen, Hellas med søsteren, Tyrkia med mannen. Men hun jobber jo så mye, så trenger vel regelmessige pauser. Anonymous poster hash: e07ae...0be Jiizez. Hun må da ta så mange ferier hun bare orker? Eller synes du hun bør sende inn søknad til KG-mafiaen som skal ut fra en vurdering av hvor mye hun har jobbet i det siste, enten skal avslå eller innvilge. Litt mange bleier å skifte? Litt trange sko? Ikke øøøørlite misunnelig? Anonymous poster hash: 13417...5a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2238 Del Skrevet 5. september 2013 Jiizez. Hun må da ta så mange ferier hun bare orker? Eller synes du hun bør sende inn søknad til KG-mafiaen som skal ut fra en vurdering av hvor mye hun har jobbet i det siste, enten skal avslå eller innvilge. Litt mange bleier å skifte? Litt trange sko? Ikke øøøørlite misunnelig? Anonymous poster hash: 13417...5a3 Hehe, dere er morsomme. Jeg kommenterte bare antallet ferier denne hardtarbeidende kvinner tar og du er med en gang fremme med misunnelseskortet. Anonymous poster hash: e07ae...0be 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2239 Del Skrevet 5. september 2013 I dag hadde hun et kjempefint antrekk med masse fokus på magen. http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/09/detaljer.jpg Anonymous poster hash: e07ae...0be 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2013 #2240 Del Skrevet 5. september 2013 den kranglingen han Eriksen har med Trine Rein er jo bare tragisk, er han liksom ekspert på borreliose også nå da? Anonymous poster hash: 12522...9e7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg