Gå til innhold

Robinson med Paradise-deltakere.

She_Leiva

Anbefalte innlegg

Jeg likte Eiving og Mari, men liker David og Alita bedre. Spennende det her!

Jeg tror ikke jeg hadde klart å spise de greiene. Fysj! Og jeg ble sliten bare av å se på den løpinga opp de bakkene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sykt imponert over Stian og Carl i konkurransen! Carl beviste igjen at han faktisk har noe mellom øra alikevel, og at Stian klarte å komme seg opp den bakken var virkelig imponerende.

Han med den fæle pøsen er virkelig ekkel! Han må jo forstå at ingen vil ha ham der lenger når han klikker på en av "sine".

Anonymous poster hash: 16713...ba1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste episode:

Begynner med at gruppen deles i to. De uverdige og de verdige.

Alita, Stian, David og Hans Olaf (?) er de verdige, og Carl, Grete, Bjørn Tore og Marit er de uverdige. De uverdige vinner to kamper på rad, og blir imun.
De verdige møtes i Øyrådet, og stemmer ut Stian, men når alle trudde at han skulle ryke ut. Så kommer de uverdige inn og stemmer ut David. Så snipp snapp snute, så var eventyret ute for David.
Litt synd, for hadde trudd at han kunne vinne!

IKKE SE HVIS DU IKKE VIL VITE HVA SOM SKJER!

Endret av Adelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er jo homofob, så mest av alt hadde jeg jo lyst til å fike til han..Selv om det var litt gøy så var det bare ekkelt."

I hvilken sammenheng sa Hans Olav dette?

Anonymous poster hash: 73755...0a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg er jo homofob, så mest av alt hadde jeg jo lyst til å fike til han..Selv om det var litt gøy så var det bare ekkelt."

I hvilken sammenheng sa Hans Olav dette?

Anonymous poster hash: 73755...0a4

Etter parseremonien, når Bjørn Tore (?) hadde stilt seg bak ham og kysset ham.

Anonymous poster hash: 56b49...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle spoilere er ikke 100 % ekte.

Ikke ekte? Sikter du til min?

Har sett neste episode på viaplay, og det kan alle gjøre hvis de vil betale ett par kroner til dem hver måned.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ekte? Sikter du til min?

Har sett neste episode på viaplay, og det kan alle gjøre hvis de vil betale ett par kroner til dem hver måned.

Spoileren som Adelia har lagt ut er ekte, har sett den episoden selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørn-Tore må ha en eller annen diagnose :P i vater er han i hvert fall ikke. Og det er pokker ikke Hans-Olav heller... ikke etter dagens episode.

Ingrid eller Ingunn eller Ing...? røk også i dag. Litt vel anonym.

Tror ingen flere ryker i ekstraøyrådet, men at de bare deles opp i nye grupper - de "verdige" og de "uverdige".

Stemmer det, jeg hadde helt glemt at Hans Olav var mot homofile. Husker det fra forrigegang han var med. Da var det jo en homofil som var med som deltager. Trodde han ble bedre etter det, men det hadde visst ikke gitt seg. Mista respekt for han nå gitt :/ Bjørn Tore er seg selv lik, men det var jeg forbredt på. Skjønner ikke helt hva han mente med at han ville stemt anderledes hvis han visste hva Paradise gutta ville stemme. De to utfordrene var jo ferdig uansett..

Blir spennede å se hvem som ryker nestegang. For showet sin skyld så bør Grethe og Bjørn Tore være med videre. Det er de som er de skarpeste i kjeften, og alle seere vil ha noe å irritere seg over. Så sånn sett er det greit, så lenge ikke dem vinner. Men vinner dem så er de verdige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vil dere skal vinne?

Jeg håper en av PH gutta vinner. Hadde vært gøy siden alle tror de er dumme. Hadde vært morsomt hvis Bjørn Tore tapte mot en av de ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at BT ba om unnskyldning da, men tenk å bli såå sint da? Hate the game, not the players.

Jeg har ikke sett han sin sesong av farmen. Var han like dust da å?

Anonymous poster hash: a814b...ddf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud for en taper han Bjørn Tore er!

Carl og Stian har jo ikke akuratt lovet han noe. Så går han rundt å sutrer som en liten drittunge. Get over it!

Anonymous poster hash: 5aa5e...564
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Nå begynner det å tilspisse seg en del ha. Bjørn Tore burde vurdere medisinering mot det temperamentet sitt :P Han skremmer vettet av meg. Hadde håpet at det var han som gikk. David så forresten mye bedre ut nå, enn da han entret øya første dagen ;)

Og av en eller annen syk grunn, så har jeg begynt å heie mer og mer på PH-gutta. De har endelig skjønt at verden dreier seg mer om deres egne navler og det fortjener de kudos for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Meget merkelig spoiler av tv3, da de tok med krangelen i øyerådet som en teaser. Var jo tydelig å se hvem som hadde imunitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som la merke til at en eller annen (tror det var Hans-Olav?) hadde skrevet "Stiand" på lappen i øyrådet?? SitanD (!) med "D" på slutten liksom.... :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...