Gå til innhold

Robinson med Paradise-deltakere.


She_Leiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det var trist at Dennis gikk ut :( Jeg heier på lag nord, og håper at Kristin vinner!



Anonymous poster hash: 92f0f...1df
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var trist at Dennis gikk ut :( Jeg heier på lag nord, og håper at Kristin vinner!

Anonymous poster hash: 92f0f...1df

Samma her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Håper hvertfall ingen av de nye vinner. Likte minst han som vant farmen i 2003. Kommer ikke på navnet hans.

Det burde ikke være så vanskelig å gjennomskue de da. Det er egentlig bare å legge 2 og 2 sammen. De er elendige til kamp og hadde en ferdning alle sammen. Går jo ann å tenke litt at de tapte med vilje for å komme i overtall. Kanskje ikke de paradise folka er så smarte :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt hekta på robinson nå jeg! Tror nok de gjennomskuet dem når de fikk vite om fredning.

Jeg liker best det robinson parret. Alita?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hvertfall ingen av de nye vinner. Likte minst han som vant farmen i 2003. Kommer ikke på navnet hans.

Det burde ikke være så vanskelig å gjennomskue de da. Det er egentlig bare å legge 2 og 2 sammen. De er elendige til kamp og hadde en ferdning alle sammen. Går jo ann å tenke litt at de tapte med vilje for å komme i overtall. Kanskje ikke de paradise folka er så smarte :vetikke:

Tror han heter Bjørn Tore eller noe sånt. Liker han ikke jeg heller, kvalm type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det kun jeg som reagerer på at ikke utfordrene fikk noe kjeft av Christer?

Amir fikk jo kjeft da han ville trekke seg, men når noen taper en kamp med vilje da får de ikke noe tilsnakk? Christer MÅ jo ha fått greie på dette før øyrådet. De sa jo flere ganger til kamra at de skulle tape med vilje. Christer hater feige folk og det er jo feigt å skulle tape med vilje.

Jaja jeg bare reagerer litt på dette.



Anonymous poster hash: 13164...418
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da skjønner du ikke det. Notert.

Hæ?

Anonymous poster hash: 13164...418

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere KG-brukere er bare så tøffe, assa... Tør å poste AnonymBruker, ass. Sykt tøft, ass.

Endret av Byliv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Nicolina. Synes hun er en drittkjerring for å si det rett ut. Det var jo helt høl i hodet at hun maser på at Marit må ut i kamp. Hun sa jo selv etterpå at hvis Poppe og Marit ikke kom tilbake, så var hun ferdig. Litt merkelig at hun var SÅ på at Marit måtte i kamp.

Noen som vet hvilken sesong Marit var med? Jeg klarer virkelig ikke å huske henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grete Dahle Thorsen virker å være meget slu. Hun flørter med gutta på Paradise for å ikke bli stemt ut. Snakk om lavmål.

Jeg liker ikke måten han Bjørn-Tore snakket nedsettende om PH-deltakerene. TV3 har virkelig plukket ut de verstingene blant reality kjendiser.



Anonymous poster hash: 64b72...23d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke Nicolina. Synes hun er en drittkjerring for å si det rett ut. Det var jo helt høl i hodet at hun maser på at Marit må ut i kamp. Hun sa jo selv etterpå at hvis Poppe og Marit ikke kom tilbake, så var hun ferdig. Litt merkelig at hun var SÅ på at Marit måtte i kamp.

Noen som vet hvilken sesong Marit var med? Jeg klarer virkelig ikke å huske henne.

Marit var med i 2003 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grete Dahle Thorsen virker å være meget slu. Hun flørter med gutta på Paradise for å ikke bli stemt ut. Snakk om lavmål.

Jeg liker ikke måten han Bjørn-Tore snakket nedsettende om PH-deltakerene. TV3 har virkelig plukket ut de verstingene blant reality kjendiser.

Anonymous poster hash: 64b72...23d

Nesten rart han Peter som var med i 2007 ikke er med denne gangen. Han skalla mannen fra Kr.sand som var skikkelig fæl med ho samen. Tror hun het Alice. Samme sesong Linni Meister var med.

Huff han var fæl. Grøss og gru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kristin er så ufattelig usjarmerende. Så høy på seg selv, sjelden jeg irriterer meg så mye over mennesker på tv.

Anonymous poster hash: 2f709...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kun jeg som reagerer på at ikke utfordrene fikk noe kjeft av Christer?

Amir fikk jo kjeft da han ville trekke seg, men når noen taper en kamp med vilje da får de ikke noe tilsnakk? Christer MÅ jo ha fått greie på dette før øyrådet. De sa jo flere ganger til kamra at de skulle tape med vilje. Christer hater feige folk og det er jo feigt å skulle tape med vilje.

Jaja jeg bare reagerer litt på dette.

Anonymous poster hash: 13164...418

Det at de skulle tape med vilje var en del av taktikken dems, mens det at Amir ville trekke seg var bare feigt. Hadde de tapt med vilje fordi de ville dra hjem ville det vært noe annet, men de ville jo tape for å få ut paradise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at de skulle tape med vilje var en del av taktikken dems, mens det at Amir ville trekke seg var bare feigt. Hadde de tapt med vilje fordi de ville dra hjem ville det vært noe annet, men de ville jo tape for å få ut paradise!

Men det er jo feigt å tape med viljen uansett.

Anonymous poster hash: 13164...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...