Gå til innhold

Hvor mange aborter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med andre ord - folk som ikke ønsker barn bør være seksuelt avholdende?

Ihvertfall ikke sprute inn i vagina under eggløsning..? Hvorfor utfordre lissom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke fatte at man henger seg opp i hva andre gjør!

Jaja.. jeg har hatt en! Var 16, gikk på p-sprøyte (så ingenting å glemme) og var uheldig... er GLAD for at jeg den dag i dag er gravid med mannen i mitt liv med ett barn som er virkelig ønsket av oss begge, og er virkelig klar for dette barnet!! Hadde aldri klart å ta meg av ett barn den gang..

Anonymous poster hash: b5829...ae4
  • Liker 1
Skrevet

Ihvertfall ikke sprute inn i vagina under eggløsning..? Hvorfor utfordre lissom?

Er jo temmelig umulig å vite når eggløsning er da.. så det vil si avholden..

Skrevet

Er jo temmelig umulig å vite når eggløsning er da.. så det vil si avholden..

Dersom dere ikke klarer å holde noe styr på kroppen deres så skyldes jo de fleste aborter bare kvinnelig slurv vil jeg påstå.

• Liker 1
Skrevet

Dersom dere ikke klarer å holde noe styr på kroppen deres så skyldes jo de fleste aborter bare kvinnelig slurv vil jeg påstå.

Hahaha! Tuller du nå? Ikke klarer å holde styr på kroppen? Her er det noen som ikke vet hva de snakker om...

Hvorfor tror du maaange kvinner sliter med å bli gravid? Med uregelmessige eggløsninger, eggløsninger som ikke kommer og at man ikke vet når de er..

Er veldig forskjellig fra kvinne til kvinne.. Jeg kjenner IKKE når jeg har eggløsning, og det er ingen fasit på når eggløsning er! Man regner generelt at den er 14 dager før forventet mens, men den kan fint være 7 dager, eller 23 dager eller 30 dager før og!

Jeg aner ikke når jeg har eggløsning. Vi hadde sex hver dag i en mnd nå når jeg skulle bli gravid og det klaffet.. hvilken dag det var vet jeg ikke..

• Liker 2
Skrevet

Har tatt seks. Sånn går det når du er en vandrende voldtektsmagnet og dessuten irriterende fertil.

Anonymous poster hash: 82cde...13e

Hvordan har du greid å bli voldtatt 6 (!) ganger? Unnskyld formuleringen....

• Liker 1
Skrevet

http://mammanett.no/egglosning

Her kan du lese litt om det.. Man kan fint kartlegge eggløsningen sin med litt styr og noen mnd sykluser (bør ihvertfall ha 3 for å få noe som er representativt)..

Ikke akkurat det en 16 åring som ikke tenker på barn styrer med? Eller folk flest som ikke sliter med å bli gravid...

• Liker 1
Skrevet

Tull. Noen kvinner har spontan eggløsning. Jeg ble gravid rett etter mens, legen min sa at noen kvinner var som kaniner dvs. at samleie fremskynder eggløsning. Hvordan skal man vite dette før man faktisk blir gravid. Ingen kvinner er like.

• Liker 4
Skrevet

Tråden er delt. Hvorvidt adopsjon er et bedre alternativ enn abort kan diskuteres her. Det er også ryddet for avsporinger, men flere har fått stå, ettersom de også besvarer tema eller kommer tilbake til det ganske kjapt.

Rainbow81, mod

Skrevet

0. Brukte prevensjon og ble gravid i en alder av 16. Hadde tatt abort om jeg kunne, men oppdaget det dessverre for sent. Å bære frem en unge man ikke ønsker er utrolig tøft, så jeg er glad abort eksisterer for de som får muligheten til å ta den avgjørelsen! :)

Er du ikke 16 år nå? O:

Anonymous poster hash: 82cde...13e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...