Gå til innhold

Hvor mange aborter?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Kanskje på tide å gå litt i seg selv og se hva du kan gjøre annerledes for å slippe slike situasjoner.

Anonymous poster hash: c05f7...4a2

Som hva? Jeg renner ikke rundt i byen stupfull og halvnaken midt på natta om det er det du tror.

Anonymous poster hash: 82cde...13e

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er virkelig en av de teiteste trådene jeg har lest her inne på KG.

At det er blitt en diskusjon rundt temaet er ikke det jeg peker på, det teite er selve spørsmålet.

Ja, jeg mener det er direkte teit å spørre om hvor mange aborter brukerne har tatt- som om det er like dagligdags som hvor mange glass melk du har drukket!

Skrevet

For noen så virker det som om det faktisk ikke er verre enn å drikke melk, det bekymrer meg.



Anonymous poster hash: dd358...4c4
  • Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Nei, man må ha samleie og noen må sprute i deg!

Uhell er vel mer at du går bortover fortauet og så snubler du på en fortauskant, og det gjorde fyren som gikk ved siden av deg også, - og samtidig i begges fall så klarte han å lande slik at det gikk for ham akkurat da penisen hans ved et uhell befruktet deg akkurat i det du hadde eggløsning!

Har man sex med prevensjon for å beskytte seg mot graviditet så er det jo et uhell dersom man likevel ble gravid.

  • Liker 3
Skrevet

Har man sex med prevensjon for å beskytte seg mot graviditet så er det jo et uhell dersom man likevel ble gravid.

Man tar en risk ved å ligge med folk uansett. Man kall det gjerne uhell du. Værsgod.

Abort, - det vil si å avslutte liv kalles uhell. Javel.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Man tar en risk ved å ligge med folk uansett. Man kall det gjerne uhell du. Værsgod.

Abort, - det vil si å avslutte liv kalles uhell. Javel.

Selvfølgelig er det en risk. Men bruker man prevensjonen riktig er det liten sjans, derfor "uhell". Det er et vanlig begrep på uønsket graviditet og ingenting å henge seg opp i.

  • Liker 4
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet (endret)

Dette er virkelig en av de teiteste trådene jeg har lest her inne på KG.

At det er blitt en diskusjon rundt temaet er ikke det jeg peker på, det teite er selve spørsmålet.

Ja, jeg mener det er direkte teit å spørre om hvor mange aborter brukerne har tatt- som om det er like dagligdags som hvor mange glass melk du har drukket!

Hvorfor det? Syns man det er for privat eller av andre årsaker ikke vil svare, så lar man da bare være. Det spørres da om alt mulig rart her på KG, kan ikke se hvorfor dette er så mye verre enn noe annet. Endret av Penny_Lane
  • Liker 6
Gjest Riskjeks
Skrevet

Man tar en risk ved å ligge med folk uansett. Man kall det gjerne uhell du. Værsgod.

Abort, - det vil si å avslutte liv kalles uhell. Javel.

Med andre ord - folk som ikke ønsker barn bør være seksuelt avholdende?

  • Liker 4
Skrevet

Med andre ord - folk som ikke ønsker barn bør være seksuelt avholdende?

Tja. Folk som under ingen omstendigheter noensinne under noen forhold og som heller legger seg ned og dør enn å orke tanken på svangerskap og barn, bør enten være avholdende eller sterilisere seg, ja.

  • Liker 1
Skrevet

Tja. Folk som under ingen omstendigheter noensinne under noen forhold og som heller legger seg ned og dør enn å orke tanken på svangerskap og barn, bør enten være avholdende eller sterilisere seg, ja.

Wow. Så frem til man er klar for et svangerskap skal man være avholden?

Det var en temmelig fanatisk holdning.

  • Liker 4
Skrevet

Wow. Så frem til man er klar for et svangerskap skal man være avholden?

Det var en temmelig fanatisk holdning.

Dersom et svangerskap ligger i fremtiden, så ønsker man jo seg barn. Ergo regner jeg med at det ikke er krise dersom man blir gravid i et forhold.

Men ja, jeg syns selvsagt at avholdenhet er et langt bedre alternativ enn abort.

  • Liker 1
Skrevet

Dersom et svangerskap ligger i fremtiden, så ønsker man jo seg barn. Ergo regner jeg med at det ikke er krise dersom man blir gravid i et forhold.

Men ja, jeg syns selvsagt at avholdenhet er et langt bedre alternativ enn abort.

Da jeg var sytten-atten var jeg på langt nær klar for et svangerskap og derfor brukte jeg prevensjon. Om jeg hadde blitt gravid ville jeg selvsagt tatt abort. Ingen er tjent med en mor uten fullført utdannelse som får barnet kun fordi hun er pliktetiker.

Å mene at avholdenhet er et alternativ er utopisk. Å mene at man heller skal få et barn enn å ta abort når man på ingen måte er klar for å ta seg av et barn er fanatisk.

  • Liker 5
Skrevet

Jeg har *bank i bordet* hatt null.

Ikke fordi jeg alltid har vært så utrolig nøye med prevensjon i mitt seksuelle liv. Har vært uforsiktig ved noen anledninger men det har da heldigvis ikke endt i en graviditet.

Jeg syns det er litt trist at så mange som svarer de har hatt en eller flere aborter må i tillegg forsvare seg med en rekke unnskyldninger. Det viser at dere skammer dere, og det syns jeg virkelig ingen som har gått igjennom en abort burde gjøre!

  • Liker 4
Skrevet

Jeg har vel aldri sagt at man skal få barn når man ikke er klar. Tvert imot. Nå må du slutte å fantasere.

Skrevet

Nei, det er ingen skam å ta abort. Det som er skammelig er å sette seg til dommer over andre.

  • Liker 2
Skrevet

Dersom et svangerskap ligger i fremtiden, så ønsker man jo seg barn. Ergo regner jeg med at det ikke er krise dersom man blir gravid i et forhold.

Men ja, jeg syns selvsagt at avholdenhet er et langt bedre alternativ enn abort.

Ganske så urealistisk syns du ikke?

  • Liker 3
Skrevet

Jeg har vel aldri sagt at man skal få barn når man ikke er klar. Tvert imot. Nå må du slutte å fantasere.

Men avholdenhet er altså det alternativet du gir om man ikke vil ta abort. Jaja.

  • Liker 2
Gjest Riskjeks
Skrevet

Tja. Folk som under ingen omstendigheter noensinne under noen forhold og som heller legger seg ned og dør enn å orke tanken på svangerskap og barn, bør enten være avholdende eller sterilisere seg, ja.

Som Sabel mener jeg det er en fanatisk holdning. Du har i alle fall en meningsfelle i Vatikanet...

  • Liker 4
Gjest Hyssingen
Skrevet

0!

Heldigvis.

Har ikke noe imot abort, synes det er et flott tilbud. Men når man er oppe i en del aborter så er det på høy tid å revurdere hva man driver med.

  • Liker 1
Skrevet

1, misdannelse på forster



Anonymous poster hash: e7e0a...24a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...