AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1 Skrevet 16. august 2013 Hvor mange ganger har du tatt abort? Anonymous poster hash: c05f7...4a2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #2 Skrevet 16. august 2013 0 Anonymous poster hash: 55566...365 11
Samosa Skrevet 16. august 2013 #4 Skrevet 16. august 2013 Bruker heldigvis kondom og p-piller som prevensjonsmiddel og ikke abort, så må nok si null. 2
Gjest Riskjeks Skrevet 16. august 2013 #5 Skrevet 16. august 2013 1. Uhell kan skje, uansett hvor godt man beskytter seg. 12
Silfen Skrevet 16. august 2013 #8 Skrevet 16. august 2013 Aldri. Jeg har et ansvar, selv om såkalte "uhell" skjer og det står jeg for. Uansett. 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #9 Skrevet 16. august 2013 Selv har jeg hatt null, men fikk akkurat vite at en gammel venninne av meg nå skal ta sin 7. abort :O Synes det høres helt sykt ut.Anonymous poster hash: c05f7...4a2 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #10 Skrevet 16. august 2013 Ha'kke helt tællinga Anonymous poster hash: 82cde...13e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #11 Skrevet 16. august 2013 Selv har jeg hatt null, men fikk akkurat vite at en gammel venninne av meg nå skal ta sin 7. abort :O Synes det høres helt sykt ut.Anonymous poster hash: c05f7...4a2 Sånne burde man bare sydd igjen musa til. Anonymous poster hash: dd358...4c4 9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #14 Skrevet 16. august 2013 Bruker heldigvis kondom og p-piller som prevensjonsmiddel og ikke abort, så må nok si null. Insinuerer du virkelig at de som tar abort bruker det som prevensjonsmiddel? Uhell kan faktisk skje, selv om man bruker både kondom og p-piller. Anonymous poster hash: fc222...a4f 22
Gjest snoopy_93 Skrevet 16. august 2013 #15 Skrevet 16. august 2013 Ingen, men spontanaborterte en gang i den nette alder av 16. (Noe jeg egentlig er litt glad for med tanke på hvor langt nede psykisk jeg var på den tiden.. Jeg hadde aldri klart å ta vare på meg selv eller ungen.)
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #16 Skrevet 16. august 2013 Tre ganger. Anonymous poster hash: 0f718...2a4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #17 Skrevet 16. august 2013 Bruker heldigvis kondom og p-piller som prevensjonsmiddel og ikke abort, så må nok si null. Man kan fint bli gravid på tross av at man bruker prevensjon, så hvorfor drar du inn noe jeg vil kalle et abortmotstander- argument som på ingen måte reflekterer virkeligheten? Skam på deg. Anonymous poster hash: 0f718...2a4 12
Marie90 Skrevet 16. august 2013 #18 Skrevet 16. august 2013 Null. Kjenner ingen som har gjort det heller.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #19 Skrevet 16. august 2013 Aldri. Jeg har et ansvar, selv om såkalte "uhell" skjer og det står jeg for. Uansett. Men hva om du innså at du ikke var skikket til å bli mor? Det finnes mange som ikke bør bli mødre der ute. Anonymous poster hash: 0f718...2a4 6
Wildy Skrevet 16. august 2013 #20 Skrevet 16. august 2013 1 Jeg var 16 år, på pillen. Ingen magesyke. tok pillen rimelig til samme tid hver dag; og gravid ble jeg. Vet det var et riktig valg å ta abort; men fortsatt; det gjør vondt å tenke på.Jeg hadde ingen mulighet til å ta ansvar for et barn; og heller ikke barnefar. Har mistet to ganger; men det har vært en helt annen prosess.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå