Gå til innhold

Hvor mange aborter?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange ganger har du tatt abort?

Anonymous poster hash: c05f7...4a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0



Anonymous poster hash: 55566...365
  • Liker 11
Skrevet

Bruker heldigvis kondom og p-piller som prevensjonsmiddel og ikke abort, så må nok si null.

  • Liker 2
Gjest Riskjeks
Skrevet

1. Uhell kan skje, uansett hvor godt man beskytter seg.

  • Liker 12
Skrevet

2



Anonymous poster hash: 1f36a...31e
Skrevet

Aldri. Jeg har et ansvar, selv om såkalte "uhell" skjer og det står jeg for. Uansett.

  • Liker 4
Skrevet

Selv har jeg hatt null, men fikk akkurat vite at en gammel venninne av meg nå skal ta sin 7. abort :O

Synes det høres helt sykt ut.

Anonymous poster hash: c05f7...4a2

  • Liker 1
Skrevet

Ha'kke helt tællinga



Anonymous poster hash: 82cde...13e
Skrevet

Selv har jeg hatt null, men fikk akkurat vite at en gammel venninne av meg nå skal ta sin 7. abort :O

Synes det høres helt sykt ut.

Anonymous poster hash: c05f7...4a2

Sånne burde man bare sydd igjen musa til.

Anonymous poster hash: dd358...4c4

  • Liker 9
Skrevet

0

Det burde vært en poll!

  • Liker 3
Skrevet

Bruker heldigvis kondom og p-piller som prevensjonsmiddel og ikke abort, så må nok si null.

Insinuerer du virkelig at de som tar abort bruker det som prevensjonsmiddel? Uhell kan faktisk skje, selv om man bruker både kondom og p-piller.

Anonymous poster hash: fc222...a4f

  • Liker 22
Gjest snoopy_93
Skrevet

Ingen, men spontanaborterte en gang i den nette alder av 16. (Noe jeg egentlig er litt glad for med tanke på hvor langt nede psykisk jeg var på den tiden.. Jeg hadde aldri klart å ta vare på meg selv eller ungen.)

Skrevet

Tre ganger.



Anonymous poster hash: 0f718...2a4
Skrevet

Bruker heldigvis kondom og p-piller som prevensjonsmiddel og ikke abort, så må nok si null.

Man kan fint bli gravid på tross av at man bruker prevensjon, så hvorfor drar du inn noe jeg vil kalle et abortmotstander- argument som på ingen måte reflekterer virkeligheten?

Skam på deg.

Anonymous poster hash: 0f718...2a4

  • Liker 12
Skrevet

Null. Kjenner ingen som har gjort det heller.

Skrevet

Aldri. Jeg har et ansvar, selv om såkalte "uhell" skjer og det står jeg for. Uansett.

Men hva om du innså at du ikke var skikket til å bli mor? Det finnes mange som ikke bør bli mødre der ute.

Anonymous poster hash: 0f718...2a4

  • Liker 6
Skrevet

1

Jeg var 16 år, på pillen. Ingen magesyke. tok pillen rimelig til samme tid hver dag; og gravid ble jeg. Vet det var et riktig valg å ta abort; men fortsatt; det gjør vondt å tenke på.Jeg hadde ingen mulighet til å ta ansvar for et barn; og heller ikke barnefar.

Har mistet to ganger; men det har vært en helt annen prosess.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...