AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #21 Skrevet 16. august 2013 1 gang, og forhåpentligvis aldri igjen. Anonymous poster hash: 2b665...e36
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #22 Skrevet 16. august 2013 Hvor mange ganger har du tatt abort? Anonymous poster hash: c05f7...4a2 2. Ingen problemer med det. Anonymous poster hash: 55bbe...521 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #23 Skrevet 17. august 2013 Tre ganger. Anonymous poster hash: 0f718...2a4 Kan jeg spørre hvorfor du har hatt tre aborter? Brukte du prevensjon?Anonymous poster hash: c05f7...4a2
Missy1 Skrevet 17. august 2013 #25 Skrevet 17. august 2013 Null. Har vært gravid en gang og det var ikke planlagt, beholdt barnet fordi jeg var voksen nok og følte at jeg kunne ta meg av barnet, bf ønsket også å beholde. Bf gikk fra meg mot slutten av svangerskapet, men jeg angrer ikke et sekund på at jeg valgte å beholde den lille gutten min. Møtte en ny mann når han var 5mnd gammel og nå er vi gift og har det kjempe fint sammen. Hadde jeg vært 15år gammel da dette skjedde så hadde nok saken stilt seg i et annet lys, jeg er ikke abort motstander, men syns det er feil å bruke abort som en prevensjon. De som tar så lett på en abort at de ikke beskytter seg under samleie fordi "de kan jo bare ta abort" må ha utrolig dårlige verdier 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #26 Skrevet 17. august 2013 1 spontanabort, 4 aborter og har to barn. Ikke mine stolteste øyeblikk de abortene! :-/ Men men. Anonymous poster hash: b09d2...256
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #27 Skrevet 17. august 2013 Aldri. Jeg har et ansvar, selv om såkalte "uhell" skjer og det står jeg for. Uansett. Jepp du har et ansvar. Så om du er så uheldig og blir voldtatt og følgen blir graviditet, ja da har du et ansvar 18 år fra det uhellet inntraff. Det gjelder ikke meg. Aldri tatt abort, men hadde gjort det dersom jeg ble gravid nå. Anonymous poster hash: 087b4...70d 1
Gjest Eurodice Skrevet 17. august 2013 #28 Skrevet 17. august 2013 (endret) Aldri. Du selv da, TS? Endret 17. august 2013 av Arabella
Gjest Eurodice Skrevet 17. august 2013 #29 Skrevet 17. august 2013 Insinuerer du virkelig at de som tar abort bruker det som prevensjonsmiddel? Uhell kan faktisk skje, selv om man bruker både kondom og p-piller. Anonymous poster hash: fc222...a4f Det er ikke tvil om at noen gjør det. De ser like lett på å få utført en abort som å klaske til et insekt. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #31 Skrevet 17. august 2013 SKJERP DERE! Dere som moraliserer over andres liv og andres valg. Pass deres egne saker dere! Anonymous poster hash: 0f5ed...89c 6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #32 Skrevet 17. august 2013 Jepp du har et ansvar. Så om du er så uheldig og blir voldtatt og følgen blir graviditet, ja da har du et ansvar 18 år fra det uhellet inntraff. Det gjelder ikke meg. Aldri tatt abort, men hadde gjort det dersom jeg ble gravid nå. Anonymous poster hash: 087b4...70d altså HVA?? du kan ikke sammenligne et uhell når du feks har ONS med en voldtekt?? hvor er hodet ditt plassert?? Anonymous poster hash: afbac...d32 2
skreppamedleppa Skrevet 17. august 2013 #33 Skrevet 17. august 2013 Det sier vel seg selv at når man kan bli gravid selv om man er sterilisert så kan man i alle fall bli gravid med kondom, piller eller annet rask. den eneste måten å være safe på er å avstå fra sex. Jeg har tatt en abort, den står jeg for og har 0 dårlig samvittighet for, heller det motsatte! I Norge har vi en lov om selvbestemt abort som gir kvinnen (meg) rett til selv å ta avgjørelsen om abort og den har jeg benyttet meg av. Om jeg skulle bli ufrivillig gravid igjen så hadde jeg også benyttet meg av min mulighet til å ta abort så kan hvem som helst andre gjøre nøyaktig hva de vil med den infoen, jeg gir da pokker i vold om andre hadde bert frem, eller tatt adopsjon eller dømmer meg for det valget jeg tok, men for meg var det 100% rett og jeg har aldri en dag angret på det! 7
Lemuren Skrevet 17. august 2013 #34 Skrevet 17. august 2013 Null heldigivis! Synes det er flott man har mulighet dersom det skulle skje uhell, da mener jeg at man har brukt prevensjon, men det ikke har fungert som et skal. Å bruke abort som prevensjon er jo bare helt sykt, når man har tatt det 7 ganger (som en skrev i tråden) da har man ikke bare hatt et uhell som skjer veldig sjelden. Da har du vært uforsiktig. Samtidig er jeg glad for at enkelte mennesker heller velger abort enn å bære fram, for makan til elendige foreldre det finnes noen steder, og flere ville det vært!
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #35 Skrevet 17. august 2013 altså HVA?? du kan ikke sammenligne et uhell når du feks har ONS med en voldtekt?? hvor er hodet ditt plassert?? Anonymous poster hash: afbac...d32 Hodet mitt er velplassert, var det et godt nok svar på spørsmålet ditt? Her ble det nevnt uhell, hva er det du ikke forstår i denne sammenhengen? Jeg satte det på spissen, slik vedkommende gjorde ved å si at man stod for sine "såkalte uhell". Det er med andre ord ikke alle "uhell" man kan forutse. Siden vi allerede leker denne leken, hvor er ditt hode plassert? Anonymous poster hash: 087b4...70d 3
Thorn Skrevet 17. august 2013 #36 Skrevet 17. august 2013 Hodet mitt er velplassert, var det et godt nok svar på spørsmålet ditt? Her ble det nevnt uhell, hva er det du ikke forstår i denne sammenhengen? Jeg satte det på spissen, slik vedkommende gjorde ved å si at man stod for sine "såkalte uhell". Det er med andre ord ikke alle "uhell" man kan forutse. Siden vi allerede leker denne leken, hvor er ditt hode plassert? Anonymous poster hash: 087b4...70d En voldtekt er ikke et uhell. Det er en voldtekt. Kan overhodet ikke sammenlignes! Jeg har forøvrig null aborter, men er fullstendig for selvbestemt abort. Utelukker ikke at jeg kunne kommet til å velge det selv, om situasjonen skulle bli sånn.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #37 Skrevet 17. august 2013 En voldtekt er ikke et uhell. Det er en voldtekt. Kan overhodet ikke sammenlignes! Jeg har forøvrig null aborter, men er fullstendig for selvbestemt abort. Utelukker ikke at jeg kunne kommet til å velge det selv, om situasjonen skulle bli sånn. Slik jeg forstod det med denne tråden, var ikke disse abortene situasjonsbetinget. Anonymous poster hash: 087b4...70d 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #38 Skrevet 17. august 2013 Det er ikke tvil om at noen gjør det. De ser like lett på å få utført en abort som å klaske til et insekt. Latterlig retorikk på deg. Har selv tatt abort tre ganger, ingen problemer med det. Og jada, det ble brukt prevensjon alle gangene. Anonymous poster hash: 0f718...2a4 5
Gjest Eurodice Skrevet 17. august 2013 #39 Skrevet 17. august 2013 Latterlig retorikk på deg. Har selv tatt abort tre ganger, ingen problemer med det. Og jada, det ble brukt prevensjon alle gangene. Anonymous poster hash: 0f718...2a4 Du sier akkurat det samme som jeg, bruker bare andre ord. "Ingen problemer", altså en grei og lettvint utvei for å kvitte seg med et irriterende problem. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2013 #40 Skrevet 17. august 2013 Du sier akkurat det samme som jeg, bruker bare andre ord. "Ingen problemer", altså en grei og lettvint utvei for å kvitte seg med et irriterende problem. Nei, det er faktisk ingen problemer med det. Min kropp - jeg bestemmer selv. Anonymous poster hash: 0f718...2a4 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå