Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spiller det noen rolle? Hvem som har sagt hva på en pressekonferanse? i RUSSLAND? Landet er kjemisk fritt for styre ved lov. Det er tsarens land nå. Og tsaren er Putin, enten han har et verv eller ikke.

Ja, er alltid kjekt å vite hva som skal ha blitt sagt, og selvsagt hvem som skal ha sagt hva.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å?

Tror du ikke det er litt ensidig av russerne, i og med at det er ulovlig i landet å fremme et annet syn?

Anonymous poster hash: 1d3e5...42b

Skrevet

Og alt går opp i en høyere enhet, som dialektikerne sier. Det er de som sier det, er det ikke?

Det vet jeg ingenting om. Jeg er litt dum om dagen. Her i sted så jeg et bilde med tekst på FB og jeg tok ikke poenget litt engang.

Skrevet

Det vet jeg ingenting om. Jeg er litt dum om dagen. Her i sted så jeg et bilde med tekst på FB og jeg tok ikke poenget litt engang.

Du vet, tese, antitese, syntese, høyere enhet. Rinse and repeat.

Skrevet

Jeg har faktisk aldri hørt begrepet høyere enhet. Vel, sånn bortsett fra religion og sånn.

Så da lærte jeg noe nytt i dag og.

Skrevet

Spiller det noen rolle? Hvem som har sagt hva på en pressekonferanse? i RUSSLAND? Landet er kjemisk fritt for styre ved lov. Det er tsarens land nå. Og tsaren er Putin, enten han har et verv eller ikke.

Han sa det på twitter. Husker ikke navnet, men jeg mener han var skalla.

Hva heter homoforkjemperen? Alltid kjekt med en link, om du har?

Han sa det på twitter. Husker ikke navnet, men jeg mener han var skallet.

Skrevet

:takke:

Var han flink med copy&paste også?

• Liker 1
Skrevet

:takke:

Var han flink med copy&paste også?

Ja, har man ikke noe mer saklig å komme med, så kan man jo alltids finne noe pirk. Man finner glede i de små ting, sies det. Synes litt synd på deg, men du får ha en fin kveld likevel. :takke:

Skrevet

Ja, har man ikke noe mer saklig å komme med, så kan man jo alltids finne noe pirk. Man finner glede i de små ting, sies det. Synes litt synd på deg, men du får ha en fin kveld likevel. :takke:

Jeg var interessert i noe mer info enn at en skalla mann har twitterkonto. Det er ikke akkurat allverden å gå på.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vel, lite å gå på, men dette er vel mannen du mener? https://twitter.com/n_alexeyev

Forøvrig frykter noen at mannen er kidnappet, gal, er seg selv, eller at hans Facebook- og Twitter-konto har blitt hacket. Så det gjenstår å se hva han egentlig mener.

http://www.queerty.com/russias-most-prominent-gay-rights-activist-feared-kidnapped-or-crazy-20130819/

Endret av Berentsens
Skrevet

Jeg synes det er forfriskende å se det politisk korrekte svenske folkehjemmet i møte med et Russland upåvirket av 68'ernes herjinger.

Er du svimmel? Du har fått med deg hvilket land som pushet kommunismen i størst grad? Du har fått med deg at Putin selv var en del av det kommunistiske maktmaskineriet?

Hva får noen til å skrive noe så latterlig som det du kommer med her, tro?

Du synes vel det er "forfriskende" å argumentere for å frata fargede og kvinner stemmeretten også, kan jeg tenke meg.

Skrevet

Så er det jo også det faktum, at den politisk korrekte regla ikke fungerer i Russland, som er forfriskende. Trenger jeg å minne deg om hvor rasistisk du fremstår?

Din definisjon på "forfriskende" er merkelig. Russland er landet er kritiske journalister blir drept. Russland er landet der du faktisk følger makthavernes ordre, ellers er du i trøbbel.

Prøv å være "politisk ukorrekt" i forhold til det som er "politisk korrekt" i Russland og se hvor langt du kommer.

Du bare trolle.

• Liker 2
Skrevet

Russland er et fantastisk land, og nå har de endelig fått en ledelse som kan bringe dem tilbake der de skal være; som den ledende politiske og kulturelle makt i Europa!

Skrevet

Russland er et fantastisk land, og nå har de endelig fått en ledelse som kan bringe dem tilbake der de skal være; som den ledende politiske og kulturelle makt i Europa!

Når jeg ser innlegg som dette, så kjenner jeg igjen at jeg tviler på visdommen i å slippe til gjester på dette forumet. Folk som deg og "kaptein kuk" er her utelukkende for å ødelegge debatter. Jeg aner ikke hvorfor dere gjør det, og bryr meg heller ikke. Men jeg ser frem til den dagen da dere må velge mellom tre alternativer: Presentere de infantile oppgulpene under et identifiserbart nick, delta i debatten på en seriøs måte, eller forsvinne fra forumet.

• Liker 6
Skrevet

Når jeg ser innlegg som dette, så kjenner jeg igjen at jeg tviler på visdommen i å slippe til gjester på dette forumet. Folk som deg og "kaptein kuk" er her utelukkende for å ødelegge debatter. Jeg aner ikke hvorfor dere gjør det, og bryr meg heller ikke. Men jeg ser frem til den dagen da dere må velge mellom tre alternativer: Presentere de infantile oppgulpene under et identifiserbart nick, delta i debatten på en seriøs måte, eller forsvinne fra forumet.

Ja, noen vil helst ikke se motstand i de såkalte debattene her.

Men det forandrer ikke det faktum at vi er mange der ute som ser med stor forventning på dagens russiske politiske elite, og deres manøvrering for å gjenopprette det Europa som er gått tapt i vest.

Russisk lovverk mot dekadent og avvikende propaganda er et viktig bidrag til denne utviklingen.

Skrevet

Fyren troller åpenbart.

Eller så elsker han kommunisme og totalitær makt.

Skrevet

Fyren troller åpenbart.

Eller så elsker han kommunisme og totalitær makt.

Ja, for noe annet ville jo være utenkelig..
Skrevet

Ja, noen vil helst ikke se motstand i de såkalte debattene her.

Men det forandrer ikke det faktum at vi er mange der ute som ser med stor forventning på dagens russiske politiske elite, og deres manøvrering for å gjenopprette det Europa som er gått tapt i vest.

Russisk lovverk mot dekadent og avvikende propaganda er et viktig bidrag til denne utviklingen.

Du tar så feil. Jeg elsker motstand. Ingen motstand, ingen debatt. Noe kjedeligere enn en verden der alle var hjertens enige om alt, har jeg vanskelig for å forestille meg. Det jeg IKKE liker, er troll. Sånne som deg, mao. Du deltar ikke egentlig i en debatt, du er bare her for å avspore debatten med bullshit som ovenstående, og alt du sier er absurd, feilaktig og/eller direkte idiotisk. Meninger som ingen noen sinne har hatt. Som troll er du RELATIVT harmløs siden utspillene dine mangler det snevet av rasjonalitet som kunne fått seriøse brukere til å bite på og faktisk debattere med deg, men som alle troll, så representerer du bortkastede bytes og tid.

• Liker 5
Skrevet

Ja, for noe annet ville jo være utenkelig..

Ja. Visste du ikke at Putin var KGB-offiser? Han hadde hele begynnelsen av sin yrkesaktive karriere der. Støtter du Putin så støtter du en mann som lengter tilbake til KGB-tiden.

Skrevet

Lurer fortsatt på hva "homopropaganda" er og hva som er så farlig med det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...