AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #101 Skrevet 19. august 2013 Jeg leser og leser i denne tråden, men jeg skjønner fortsatt ikke hva homofil propaganda er for noe. Det er propaganda rettet mot barn for å lage inntrykk av at noe annet enn mann og kvinner er normalt ekteskap. Eller hvis man prøver å sette likehetstegn mellom normal sex og andre former for sex i propaganda til barn. Det er for å beskytte barn. http://asozd2.duma.gov.ru/main.nsf/(Spravka)?OpenAgent&RN=44554-6&02 Verden støtter Russland. Anonymous poster hash: 6c1be...8fa 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #102 Skrevet 19. august 2013 Det er propaganda rettet mot barn for å lage inntrykk av at noe annet enn mann og kvinner er normalt ekteskap. Eller hvis man prøver å sette likehetstegn mellom normal sex og andre former for sex i propaganda til barn. Det er for å beskytte barn. http://asozd2.duma.gov.ru/main.nsf/(Spravka)?OpenAgent&RN=44554-6&02 Verden støtter Russland. Anonymous poster hash: 6c1be...8fa Om du har sånn omsut for barnas skjøre sinn, hva syns du om disse strofene fra bibelen? http://www.hermon.no/online_bible.php?id=12 28 Så spurte kongen henne: «Hva er det som plager deg?» Hun svarte: «Denne kvinnen sa til meg: Kom med sønnen din, så vi kan spise ham i dag, og i morgen skal vi spise sønnen min. 29 Så kokte vi sønnen min og spiste ham. Neste dag sa jeg til henne: Kom nå med sønnen din, så vi kan spise ham. Men hun hadde gjemt sønnen sin.» Festningene deres skal du sette fyr på, og de unge mennene deres kommer du til å drepe med sverdet. Du skal knuse de små barna deres og skjære opp kvinnene som er med barn.» Det er sikkert mye annet moro å finne også, i en bok som blir anbefalt til barn av mange kristne. Jeg tar en råsjans på at du er en eller annen form for kristen ekstremist, eller kanskje bare et søtt lite troll? Anonymous poster hash: d7c37...d70 1
Mann 42 Skrevet 19. august 2013 #103 Skrevet 19. august 2013 Det er propaganda rettet mot barn for å lage inntrykk av at noe annet enn mann og kvinner er normalt ekteskap. Eller hvis man prøver å sette likehetstegn mellom normal sex og andre former for sex i propaganda til barn. Det er for å beskytte barn. http://asozd2.duma.gov.ru/main.nsf/(Spravka)?OpenAgent&RN=44554-6&02 Verden støtter Russland. Anonymous poster hash: 6c1be...8fa Verden vurderer sterkt å boikotte Russland fordi Russland med denne loven bryter med menneskerettighetene gjennom å forfølge mennesker ganske enkelt fordi de er homoseksuelle. 7
Nefarian Skrevet 19. august 2013 #104 Skrevet 19. august 2013 Det er propaganda rettet mot barn for å lage inntrykk av at noe annet enn mann og kvinner er normalt ekteskap. Eller hvis man prøver å sette likehetstegn mellom normal sex og andre former for sex i propaganda til barn. Det er for å beskytte barn. http://asozd2.duma.gov.ru/main.nsf/(Spravka)?OpenAgent&RN=44554-6&02 Verden støtter Russland. Anonymous poster hash: 6c1be...8fa Nope! Det er enkel informasjon, gitt i skole og gjennom annen formidling om at homofili finnes, homofili er noe man blir født som og er ikke synd. Dette er normal viten i alle oppegående intellektuelle samfunn, men siden Russland tråkker seg tilbake til steinalderen (på mange måter) er jeg dessverre ikke overasket over at denne loven kom. Jeg er ikke homofil, men ville følt meg fryktelig flau hvis jeg var russer.... Snakk om steinaldersamfunn! 9
Botch Skrevet 19. august 2013 #105 Skrevet 19. august 2013 Hvorfor gidder jeg å åpne disse trådene… 1
Berentsens Skrevet 19. august 2013 Forfatter #106 Skrevet 19. august 2013 Det er propaganda rettet mot barn for å lage inntrykk av at noe annet enn mann og kvinner er normalt ekteskap. Eller hvis man prøver å sette likehetstegn mellom normal sex og andre former for sex i propaganda til barn. Det er for å beskytte barn. http://asozd2.duma.gov.ru/main.nsf/(Spravka)?OpenAgent&RN=44554-6&02 Verden støtter Russland. Anonymous poster hash: 6c1be...8fa Om du plent må kalle slik informasjon for proaganda, så får du kalle det for hvit propaganda, da det selvsagt er snakk om sannhets informasjon. Men generelt er det ingen som har klart å si hva de mener med homosepropaganda. Så, til dere som sier at det kun er homsepropaganda som er forbudt i Russland, og ikke homofili, kunne dere tenke dere å komme med en definisjon på hva homsepropaganda egentlig er? Det burde jo i hvert fall dere vite. 3
Nefarian Skrevet 19. august 2013 #107 Skrevet 19. august 2013 Om du plent må kalle slik informasjon for proaganda, så får du kalle det for hvit propaganda, da det selvsagt er snakk om sannhets informasjon. Men generelt er det ingen som har klart å si hva de mener med homosepropaganda. Så, til dere som sier at det kun er homsepropaganda som er forbudt i Russland, og ikke homofili, kunne dere tenke dere å komme med en definisjon på hva homsepropaganda egentlig er? Det burde jo i hvert fall dere vite. Jeg kan jo prøve å forklare dette for disse som tror det bare er homseparadene som blir ulovlige... Det å nekte homopropaganda er alt fra å ikke innformere om "fenomenet" i skolene, ikke tillate at homofile leier hverandre, kysser eller på annen måte vser at de er homofile. At man prøver å unngå tv programmer og filmer der noen er homofile + mange, mange flere ting. Dette betyr i prinsippet at det blir enda verre å vokse opp som homofil i Russland (og det er ikke enkelt i utgangspunktet). Etter denne loven har volden mot homofile økt, myndighetene gjør lite for å hindre dette og Russland sakker enda en gang akterut i forhold til resten av den opplyste verden. 11
Berentsens Skrevet 19. august 2013 Forfatter #108 Skrevet 19. august 2013 Jeg kan jo prøve å forklare dette for disse som tror det bare er homseparadene som blir ulovlige... Det å nekte homopropaganda er alt fra å ikke innformere om "fenomenet" i skolene, ikke tillate at homofile leier hverandre, kysser eller på annen måte vser at de er homofile. At man prøver å unngå tv programmer og filmer der noen er homofile + mange, mange flere ting. Dette betyr i prinsippet at det blir enda verre å vokse opp som homofil i Russland (og det er ikke enkelt i utgangspunktet). Etter denne loven har volden mot homofile økt, myndighetene gjør lite for å hindre dette og Russland sakker enda en gang akterut i forhold til resten av den opplyste verden. Trist utvikling.
Mann 42 Skrevet 19. august 2013 #109 Skrevet 19. august 2013 Jeg kan jo prøve å forklare dette for disse som tror det bare er homseparadene som blir ulovlige... Det å nekte homopropaganda er alt fra å ikke innformere om "fenomenet" i skolene, ikke tillate at homofile leier hverandre, kysser eller på annen måte vser at de er homofile. At man prøver å unngå tv programmer og filmer der noen er homofile + mange, mange flere ting. Dette betyr i prinsippet at det blir enda verre å vokse opp som homofil i Russland (og det er ikke enkelt i utgangspunktet). Etter denne loven har volden mot homofile økt, myndighetene gjør lite for å hindre dette og Russland sakker enda en gang akterut i forhold til resten av den opplyste verden. Det russerne trenger, er piratradio og TV. Noen burde gi dem en gratis satelittkanal med konsentrert gayness, 24/7, med TV-serier, opplysningsprogrammer, og selvsagt også soft-og hardcore LGBT-porr om natten. Null koding, bare total balalaika freeforall, no holds barred gay TV. Up yours, Put-in! 4
Nefarian Skrevet 19. august 2013 #110 Skrevet 19. august 2013 Det russerne trenger, er piratradio og TV. Noen burde gi dem en gratis satelittkanal med konsentrert gayness, 24/7, med TV-serier, opplysningsprogrammer, og selvsagt også soft-og hardcore LGBT-porr om natten. Null koding, bare total balalaika freeforall, no holds barred gay TV. Up yours, Put-in! Genialt! 2
Silfen Skrevet 19. august 2013 #111 Skrevet 19. august 2013 Det russerne trenger, er piratradio og TV. Noen burde gi dem en gratis satelittkanal med konsentrert gayness, 24/7, med TV-serier, opplysningsprogrammer, og selvsagt også soft-og hardcore LGBT-porr om natten. Null koding, bare total balalaika freeforall, no holds barred gay TV. Up yours, Put-in! Nå kommer jo iallfall Piratebay med nettleser som skal unngå staters fjerning av nettsider de anser som uønskelige for sine innbyggere. 2
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #112 Skrevet 19. august 2013 La Russland være i fred. Det er et sosialt konservativt land og veldig macho, men det er ikke sånn at homofile blir forfulgt. Til og med en av de viktigste homoforkjemperne i Russland har gått ut og sagt homofile i Russland er skuffet over hvordan vestlig media har behandlet denne saken. Homofile i Russland ser altså på dette som ren heksejakt på Russland, og at det eneste vestlig media og vestlige kjendiser ("støttespillere") bryr seg om, er å promotere seg selv og sine egeninteresser. Sug på den!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #113 Skrevet 19. august 2013 La Russland være i fred. Det er et sosialt konservativt land og veldig macho, men det er ikke sånn at homofile blir forfulgt. Til og med en av de viktigste homoforkjemperne i Russland har gått ut og sagt homofile i Russland er skuffet over hvordan vestlig media har behandlet denne saken. Homofile i Russland ser altså på dette som ren heksejakt på Russland, og at det eneste vestlig media og vestlige kjendiser ("støttespillere") bryr seg om, er å promotere seg selv og sine egeninteresser. Sug på den! Tull. Anonymous poster hash: 1d3e5...42b
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2013 #114 Skrevet 19. august 2013 Tull. Anonymous poster hash: 1d3e5...42b Å?
Berentsens Skrevet 19. august 2013 Forfatter #115 Skrevet 19. august 2013 La Russland være i fred. Det er et sosialt konservativt land og veldig macho, men det er ikke sånn at homofile blir forfulgt. Til og med en av de viktigste homoforkjemperne i Russland har gått ut og sagt homofile i Russland er skuffet over hvordan vestlig media har behandlet denne saken. Homofile i Russland ser altså på dette som ren heksejakt på Russland, og at det eneste vestlig media og vestlige kjendiser ("støttespillere") bryr seg om, er å promotere seg selv og sine egeninteresser. Sug på den! Hva heter homoforkjemperen? Alltid kjekt med en link, om du har? 2
Gjest Arbeider Skrevet 19. august 2013 #116 Skrevet 19. august 2013 La Russland være i fred. Det er et sosialt konservativt land og veldig macho, men det er ikke sånn at homofile blir forfulgt. Til og med en av de viktigste homoforkjemperne i Russland har gått ut og sagt homofile i Russland er skuffet over hvordan vestlig media har behandlet denne saken. Homofile i Russland ser altså på dette som ren heksejakt på Russland, og at det eneste vestlig media og vestlige kjendiser ("støttespillere") bryr seg om, er å promotere seg selv og sine egeninteresser. Sug på den! Endelig en som tør å være annet enn politisk korrekt. 1
Mann 42 Skrevet 19. august 2013 #117 Skrevet 19. august 2013 Nå kommer jo iallfall Piratebay med nettleser som skal unngå staters fjerning av nettsider de anser som uønskelige for sine innbyggere. Og alt går opp i en høyere enhet, som dialektikerne sier. Det er de som sier det, er det ikke?
Mann 42 Skrevet 19. august 2013 #118 Skrevet 19. august 2013 Genialt! Hva kan jeg si, jeg er bare en landsens gutt, men jeg har mine øyeblikk. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #119 Skrevet 19. august 2013 Endelig en som tør å være annet enn politisk korrekt. Det jeg ikke er enig med = politisk korrekt. Anonymous poster hash: 1d3e5...42b
Mann 42 Skrevet 19. august 2013 #120 Skrevet 19. august 2013 Hva heter homoforkjemperen? Alltid kjekt med en link, om du har? Spiller det noen rolle? Hvem som har sagt hva på en pressekonferanse? i RUSSLAND? Landet er kjemisk fritt for styre ved lov. Det er tsarens land nå. Og tsaren er Putin, enten han har et verv eller ikke. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå