Gå til innhold

Hva syntes DU blir for tynt?

Fremhevede innlegg

Gjest Heartbeat
Skrevet

:sjokkert::sjokkert: Er det samme damene, på begge bildene?! Sykeste jeg har sett.

Anonymous poster hash: b622a...b6e

Jepp, er helt sykt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettopp! De er photoshoppet alt for mye, alle føflekker, bumper i lårene og cellulitene er borte. Og de ser unaturlige ut. Gi meg bilder av ordentlige jenter, så skal du får høre min mening :)

Nå sier jeg ikke at de ikke er photoshoppet, men føflekker, bumper i lår og celulitter.. Come on. Jeg ser absolutt ikke ut som en VS-modell, men jeg har ingen bumper på lår, ingen celulitter og kun én synlig føflekk (og den er på ryggen).

---

Jeg synes hun her er for tynn.

• Liker 2
Gjest Dude91
Skrevet

"There is no such thing as being too shredded, brah." – Zyzz

• Liker 1
Skrevet

Synes de er like fine på sin måte hele gjengen :D modeller er tynne for at klærne skal sitte finest mulig, bladmodeller er curvy fordi curvy er sexy. Alle har sine forskjellige preferanser, og takk gud for det:D

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, er helt sykt!

Det er vel bare Alessandra Ambrosio som er med på begge bildene, så å sammenligne de andre kroppene med hverandre blir vel litt feil (men jeg er uansett enig i at det er en del retusjering med i bildet) :)

Anonymous poster hash: 800b2...f93

Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg synes faktisk hun til venstre var den som så mest naturlig ut av de fire i hovedinnleget. Alle er ganske tynne, men hun til venstre så mer ut som om hun var "naturlig tynn" (fordi hun var spinklere/smalere), mens de andre så veldig slankede ut.

Når det er sagt har nok alle disse BMI til å bli kvalifiserte som undervektig, eller i alle fall på grensen til det. Jeg har BMI på litt under 21, og disse er mye tynnere enn jeg.

Ellers er det vel egentlig ikke noe å diskutere, da alle sikkert er photoshoppet i hjel, og sannsynligvis ser ganske annerledes ut til vanlig. Modeller slanker seg jo ofte før oppdrag, og så kan de "få lov til" å gå opp litt i vekt når de ikke jobber.

Skrevet

Tråden er ryddet for bilder med kopirett!

Ann Christin

- MOD -

Skrevet

Personlig synes jeg ingen av dem var for tynne - alle så ut som de hadde sunne kropper som fungerer bra. Men - en person kan være akkurat like tynn og veie like mye/være like høy og samtidig være for tynn. Det har noe med hele utseendet - om man er sykelig tynn for sin kropp vises det så godt på resten; Man får utstående ben, øyne/kinn huler litt innover og man får litt sånn type ''hestefjes'' som man ser mang med spiseforstyrrelser har. Når man ser slike ting vises det at man er på ei vekt kroppen ikke har det bra på, og da blir det for tynt.

Skrevet

Jeg synes ikke noen av dem var for tynne. Det blir for tynt når noen har en alvorlig sykdom og ligger på sykehuset, eks anoreksi, kreft i siste fase, AIDS i siste fase etc. Det å ha lite fett på kroppen betyr ikke at du er FOR tynn. Jeez. folk ass.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...