Gå til innhold

Hva syntes DU blir for tynt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er tåpelig å skulle definere ut fra om et bein eller to stikker ut. Både hoftebeina og kragebeina mine stikker tydelig ut, men det gjorde de også da jeg veide 10 kg mer, så det virker til at det er slik kroppen min er, med mindre jeg blir veldig mye større. Er ikke noe beinrangel av den grunn.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Sunshine23
Skrevet

Jeg synes de jentene i startinnlegget var litt for tynne. Spesielt hun til venstre. Å hun med rød bikini var jo helt syk tynn :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

"Selv syntes jeg jenta helt til venstre er hakket for mager"

Hun er nok ikke noe "magrere" enn de andre, hun har bare en annen kroppsramme enn de andre, pluss at hun er mørk i huden....

Synes forøvrig ingen av de damene var for tynne heller... Av de tre i svart synes jeg personlig at noe mellom dama i midten og dama til høyre ser bestest ut...

• Liker 2
Skrevet

Du er sikkert lubben(feit?) og pløsete selv. Attraktivt!.. :(

Så vi som er lubne er uattraktive hele gjengen? Jeez, selvbildet mitt skyter i været!! Voksne mennesker burde holde seg for god for slike kommentarer.

• Liker 7
Skrevet

"Selv syntes jeg jenta helt til venstre er hakket for mager"

Hun er nok ikke noe "magrere" enn de andre, hun har bare en annen kroppsramme enn de andre, pluss at hun er mørk i huden....

Synes forøvrig ingen av de damene var for tynne heller... Av de tre i svart synes jeg personlig at noe mellom dama i midten og dama til høyre ser bestest ut...

Fint med et seriøst, bra svar av en mann! Takk for den :)

Skrevet (endret)

Det er så mye fokus på hva som er chubby og utrent, så jeg lurer på hva KG'ere her inne mener er for tynt/magert?

Selv syntes jeg jenta helt til venstre er hakket for mager.

De andre syntes jeg ser mer slanke og sunne ut.

http://fitnessbloggen.burst.no/wp-content/uploads/2012/02/Skjermbilde-2012-02-14-kl.-16.12.14-672x383.png

ingen av dem er vel "for tynne". Jenter ser vakrest ut når de er slanke som disse, men blir mer sexy med mere former, etter min smak. Alle de der ser sunne ut spør du meg

Endret av Ann Christin
  • Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Rainbow81, mod

Gjest Belle âme
Skrevet

Ville gjort mye for å få ein sånn kropp, veie 58 kg, vil gå ned 10 kg...

Skrevet (endret)

Det er så mye fokus på hva som er chubby og utrent, så jeg lurer på hva KG'ere her inne mener er for tynt/magert?

http://fitnessbloggen.burst.no/wp-content/uploads/2012/02/Skjermbilde-2012-02-14-kl.-16.12.14-672x383.png

Alle var dønn fantastiske!

Endret av Ann Christin
  • Liker 7
  • 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke skjønne at noen kan mene at de er beinrangler.....! De er jo de flotteste kvinnene!! :O

Anonymous poster hash: 4945c...ff9
  • Liker 4
Skrevet

ingen av dem er vel "for tynne". Jenter ser vakrest ut når de er slanke som disse, men blir mer sexy med mere former, etter min smak. Alle de der ser sunne ut spør du meg

De er fantasifostre. Ingen ser slik ut i virkeligheten. Photoshopping kalles det!

• Liker 2
Skrevet (endret)

-

Endret av netpuppy
Gjest Heartbeat
Skrevet (endret)

Alt for photoshoppet

http://cdn2.blisstree.com/wp-content/uploads/2012/08/majthreegirls_wideweb__470x3930.jpeg

Fra venstre: Tynn - Normalvektig - Lubben

Anonymous poster hash: fa7b9...80c

Fine alle sammen :)

De er fantasifostre. Ingen ser slik ut i virkeligheten. Photoshopping kalles det!

Nettopp! De er photoshoppet alt for mye, alle føflekker, bumper i lårene og cellulitene er borte. Og de ser unaturlige ut. Gi meg bilder av ordentlige jenter, så skal du får høre min mening :)

Endret av Ann Christin
Skrevet

Alt for photoshoppet

Fine alle sammen :)

Nettopp! De er photoshoppet alt for mye, alle føflekker, bumper i lårene og cellulitene er borte. Og de ser unaturlige ut. Gi meg bilder av ordentlige jenter, så skal du får høre min mening :)

Ja det er helt utrolig at folk kjøper at 4 kvinner ikke har en eneste føflekk!!?? Det er heller ikke bare huden som er photoshoppet. Mest sannsynlig så er midjene gjort smalere, skuldrene bredere, puppene større osv.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Ja det er helt utrolig at folk kjøper at 4 kvinner ikke har en eneste føflekk!!?? Det er heller ikke bare huden som er photoshoppet. Mest sannsynlig så er midjene gjort smalere, skuldrene bredere, puppene større osv.

Ja, selv modellene er dritleie av å bli photoshoppet til det ugjenkjennelige. De kjenner ikke igjen seg selv

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Deer
AnonymBruker
Skrevet

Victorias secret-modellene lever nok mye sunnere enn 90% av dere her som sier de er usunne og ser ut som benrangler. Er en grunn til at mange syns de er verdens flotteste damer. Mennesker så ikke ut som i dag for noen hundre år siden, altså smålubben og chubby. Jeg er selv ca like tynn, og det er pga. rask forbrenning. Ikke slanking. Jeg spiser like mye som alle andre, men jeg spiser ikke godteri eller sukker. Det tror jeg har mye å si. Jeg lever jeg, og er heller ikke underernært eller har spiseforstyrrelser.

Anonymous poster hash: b521a...45c
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Se der som låret går over til hofte på hun helt til høyre, det ser ikke naturlig ut! Det går liksom litt inn der det burde gått ut. Og hun nest til høyre, hva skjer med låret mot venstre? Et lår som huler innover? En uretusjert, sunn kvinne ville hatt en rundere form på låret der, ikke innhult.. Hun nest til venstre ser best ut etter min mening, men hun er tynn ja. Burde absolutt ikke ha mindre på kroppen, men hadde sett flott ut med noen kilo mer. Hun til venstre hadde en usannsynlig tynn arm, og ganske utstikkende hoftebein, så i mine øyne er hun også for tynn, ja. Gi dem 6-7 kg mer så hadde de vært enda vakrere i mine øyne :)

Anonymous poster hash: 88194...b39

Det er helt normalt at det går "innover" øverst på låret hos de som er tynne. Jeg har det samme selv og jeg slanker meg ikke i det hele tatt.

Selv syns jeg sånt her blir for tynt.. http://www.jamieism.com/img/201111/japanesediet1.jpg Når det går over i det unaturlige.

Endret av Kjempeliten
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er et eksempel på det

Før og etter photoshopping :

:sjokkert::sjokkert: Er det samme damene, på begge bildene?! Sykeste jeg har sett.

Anonymous poster hash: b622a...b6e

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hun her ser syk ut. Da er du FOR tynn, spør du meg! :

Disse har sunne, fine kropper synes jeg! Selv har jeg kropp omtrent som hun til høyre, men skulle gjerne vært som hun i midten :P

http://cdn2.blisstree.com/wp-content/uploads/2012/08/majthreegirls_wideweb__470x3930.jpeg

Og forresten, angående bildet til ts; altfor tynne alle sammen!

Syns alle var kjempe fin på hver sin måte. Helt ærlig. Mange er naturlig tynn, og ser tynne eller "beinrangler" får mye stygt her i tråden! Er ikke alle som prøver å være kjempetynn heller. Og jeg mener at hun til venstre her absolutt ikke er noe beinrangel.

Anonymous poster hash: b622a...b6e

Endret av Ann Christin
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...