challenger Skrevet 4. august 2013 #81 Skrevet 4. august 2013 Greit, men da gjør det vel ikke noe om jeg kaller deg for et flekseberg eller en flodhest? Siden vi kan jo kalle folk hva vi vil Anonymous poster hash: caf22...089 Be my guest! Noen ser ut som flodhester, noen ser ut som hvalrosser, og andre ser ut som pinnedyr! Hadde det ikke vært kjedelig om alle hadde vært i samme størrelse?
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #82 Skrevet 4. august 2013 Kaller folk hva jeg vil. Så når jeg synes de ser ut som beinrangler kan jeg kalle dem det! Altså, skulle folk spytta ut alt de tenkte om folk, hadde det ikke vært mye vennlighet her i verden. Anonymous poster hash: db18b...8bb
MilleVanille Skrevet 4. august 2013 #83 Skrevet 4. august 2013 Jupp, jeg er bælfeit med mine 55kg Slankekrigen neste! Jeg har en lubben venninne på 55 kg, så det kan godt være. Lav høyde eller lite muskler er stikkord. 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #84 Skrevet 4. august 2013 Be my guest! Noen ser ut som flodhester, noen ser ut som hvalrosser, og andre ser ut som pinnedyr! Hadde det ikke vært kjedelig om alle hadde vært i samme størrelse? Selvfølgelig hadde vært kjedelig, men synes ikke det er greit å holde på med navnkalling. Noe du mener er helt okey tydeligvis. Anonymous poster hash: caf22...089 3
Nattjenta Skrevet 4. august 2013 #85 Skrevet 4. august 2013 Kaller folk hva jeg vil. Så når jeg synes de ser ut som beinrangler kan jeg kalle dem det! Du er vel ikke seriøs? Hørt om folkeskikk? 8
challenger Skrevet 4. august 2013 #86 Skrevet 4. august 2013 Selvfølgelig hadde vært kjedelig, men synes ikke det er greit å holde på med navnkalling. Noe du mener er helt okey tydeligvis. Anonymous poster hash: caf22...089 Tviler på at de modellene jeg kalte for beinrangel leser her inne uansett så..
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #87 Skrevet 4. august 2013 Tviler på at de modellene jeg kalte for beinrangel leser her inne uansett så.. Herregud du virker seriøst helt tilbakestånde! I say no more. Anonymous poster hash: caf22...089 11
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #88 Skrevet 4. august 2013 Tviler på at de modellene jeg kalte for beinrangel leser her inne uansett så.. Du virker ikke helt klok. Må være noe alvorlig galt med deg, mangler du sosiale antenner ellernoe? Anonymous poster hash: 489f9...f7e 8
smalls Skrevet 4. august 2013 #89 Skrevet 4. august 2013 Du er vel ikke seriøs? Hørt om folkeskikk? Jeg tror faktisk hun er det. 1
challenger Skrevet 4. august 2013 #90 Skrevet 4. august 2013 Du er vel ikke seriøs? Hørt om folkeskikk? Herregud, det er jo ikke sånn at jeg går rundt på gata å slenger rundt med leppa da.. Må vel være lov å ytre sin mening på nett? Det er jo ikke akkurat som om de hører meg akkurat! Det var snakk om hva man synes blir for tynt, og jeg synes de modellene er for tynne.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #91 Skrevet 4. august 2013 Herregud, det er jo ikke sånn at jeg går rundt på gata å slenger rundt med leppa da.. Må vel være lov å ytre sin mening på nett? Det er jo ikke akkurat som om de hører meg akkurat! Det var snakk om hva man synes blir for tynt, og jeg synes de modellene er for tynne. INGEN klager på at du synes de er for tynne. Hva er det du ikke klarer å forstå med at du kan holde deg for god til å kalle andre for beinrangel og at det er et stygt ord om tynne???? Anonymous poster hash: caf22...089 4
challenger Skrevet 4. august 2013 #92 Skrevet 4. august 2013 INGEN klager på at du synes de er for tynne. Hva er det du ikke klarer å forstå med at du kan holde deg for god til å kalle andre for beinrangel og at det er et stygt ord om tynne???? Anonymous poster hash: caf22...089 Synes virkelig ikke beinrangel er et så himla stygt ord som mange her skal ha det til altså(sikkert mange som tar det som et kompliment å bli kalt det også..).. Å si at noen er et beinrangel er jo bare en betegnelse for at man synes de er tynne. Akkurat som mange kaller overvektige for hvaler og elefanter osv.. Menmen, beklager så meget om jeg fornærmet noen.
Nattjenta Skrevet 4. august 2013 #93 Skrevet 4. august 2013 Herregud, det er jo ikke sånn at jeg går rundt på gata å slenger rundt med leppa da.. Må vel være lov å ytre sin mening på nett? Det er jo ikke akkurat som om de hører meg akkurat! Det var snakk om hva man synes blir for tynt, og jeg synes de modellene er for tynne. Kanskje du skal passe litt på hvordan du formulerer deg da? Du kan vel umulig ikke se hvor feil det høres ut? "Synes jeg at hun ser ut som et beinrangel, så kan jeg kalle hun det!" Joa, synes jeg veninna mi ser ut som en giga, belfeit hval så kan jeg kalle henne det. For jeg kaller folk hva jeg vil? Men det var vel bare en liten misforståelse da, der du formulerte deg feil. 5
challenger Skrevet 4. august 2013 #94 Skrevet 4. august 2013 Kanskje du skal passe litt på hvordan du formulerer deg da? Du kan vel umulig ikke se hvor feil det høres ut? "Synes jeg at hun ser ut som et beinrangel, så kan jeg kalle hun det!" Joa, synes jeg veninna mi ser ut som en giga, belfeit hval så kan jeg kalle henne det. For jeg kaller folk hva jeg vil? Men det var vel bare en liten misforståelse da, der du formulerte deg feil. Jaja, JEG synes ikke beinrangel er et "skjellsord" akkurat.. Og det er ikke snakk om å gå bort til noen å si at "hey, du ser ut som en gigantisk hvalross" akkurat. Men man må jo få lov til å TENKE det vel. Det er jo ikke som at jeg har slengt det i trynet til noen!
MilleVanille Skrevet 4. august 2013 #95 Skrevet 4. august 2013 Jaja, JEG synes ikke beinrangel er et "skjellsord" akkurat.. Og det er ikke snakk om å gå bort til noen å si at "hey, du ser ut som en gigantisk hvalross" akkurat. Men man må jo få lov til å TENKE det vel. Det er jo ikke som at jeg har slengt det i trynet til noen! Er man et beinrangel, stikker beina ut overalt og man er radmager. Jeg mener dette er et skjellsord. Ingen av jentene i hovedinnlegget ser ut som beinrangler. 5
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #97 Skrevet 4. august 2013 Jaja, JEG synes ikke beinrangel er et "skjellsord" akkurat.. Og det er ikke snakk om å gå bort til noen å si at "hey, du ser ut som en gigantisk hvalross" akkurat. Men man må jo få lov til å TENKE det vel. Det er jo ikke som at jeg har slengt det i trynet til noen! Men det er MANGE andre som synes det er et skjellsord. Get it?! Anonymous poster hash: caf22...089 4
Gjest Houdini Skrevet 4. august 2013 #98 Skrevet 4. august 2013 Det blir for tynt når man kan slå på brystet til fyren og det eneste man hører en hul lyd som ikke blir dempet av noe fett. 1
challenger Skrevet 4. august 2013 #99 Skrevet 4. august 2013 Er man et beinrangel, stikker beina ut overalt og man er radmager. Jeg mener dette er et skjellsord. Ingen av jentene i hovedinnlegget ser ut som beinrangler. Det er både hoftebein, lårbein, ribben og krageben som stikker ut på de såvidt jeg kan se.. Menmen, hver sin smak. Du liker det tynt, jeg liker litt mer kjøtt, godt vi er forskjellige:) 1
challenger Skrevet 4. august 2013 #100 Skrevet 4. august 2013 Men det er MANGE andre som synes det er et skjellsord. Get it?! Anonymous poster hash: caf22...089 Greit, da beklager jeg så meget!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå