AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #21 Skrevet 3. august 2013 Hun er jo ikke undervektig da, hun har bare snurpet inn en kroppsdel. Hva syntes DU blir for tynt? Jeg svarte på hva jeg synes blir for tynt. Om hun er undervektig eller ei kan jeg ikke svare på. Med tanke på at hun ser ut til å mangle en god del... det er jo bare en overdel og en underdel av kroppen, det som skal være i midten er liksom ikke der, så kan det godt være hun er undervektig. Hvis spørsmålet var "Hva synes DU er undervektig?", så har jeg misforstått spørsmålet. Jeg er ikke tankeleser. Akkurat som Hamlet så leser jeg bare ord, ord, ord. Anonymous poster hash: fff55...660 1
Purple Diamond Skrevet 3. august 2013 #22 Skrevet 3. august 2013 Du er garantert kjempedeilig også ! Hehe Hadde jeg bare trodd det selv, hadde det vært supert!
Anoia Skrevet 3. august 2013 #23 Skrevet 3. august 2013 Hva syntes DU blir for tynt? Jeg svarte på hva jeg synes blir for tynt. Om hun er undervektig eller ei kan jeg ikke svare på. Med tanke på at hun ser ut til å mangle en god del... det er jo bare en overdel og en underdel av kroppen, det som skal være i midten er liksom ikke der, så kan det godt være hun er undervektig. Hvis spørsmålet var "Hva synes DU er undervektig?", så har jeg misforstått spørsmålet. Jeg er ikke tankeleser. Akkurat som Hamlet så leser jeg bare ord, ord, ord. Anonymous poster hash: fff55...660 Okay, okay... Ingen vits i å være så hårsår 1
Gjest Eurodice Skrevet 3. august 2013 #24 Skrevet 3. august 2013 Jeg synes hun til venstre så mest naturlig/fin tynn ut. Det har sikkert noe med at de andre strekker seg opp sånn at man ser skjellet stikke ut. Jeg er selv ganske tynn (42 kilo) men jeg er lav og ja..har kropp som en 11åring. Men jeg orker ikke å overspise på mcdonalds hver dag for at andre skal si at det er sunt basert på kroppsformen jeg får da. Litt off topic. Synes de var litt for tynne siden de er så høye. De hadde i mine øyne vært finere med et par kilo til. Skjellet?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #25 Skrevet 3. august 2013 Skjellet? Du er virkelig pirkete på skrivefeil, Arabella. Men en ting jeg liker ved deg er at du tydelig skjønner hvem som faktisk sliter med å skrive. Jeg har aldri sett seg rette på noen som ikke fortjener det pga slurvefeil. Kudos! Anonymous poster hash: 51cb3...d92 8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #26 Skrevet 3. august 2013 Okay, okay... Ingen vits i å være så hårsår Hva mener du? Anonymous poster hash: fff55...660
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #27 Skrevet 3. august 2013 Skjellet? "promissary note"? Anonymous poster hash: fff55...660 3
Gjest Søgni Skrevet 3. august 2013 #28 Skrevet 3. august 2013 Med fare for å virke veldig PK, så mener jeg oppriktig at det er umulig å si fordi mennesker er så forskjellig bygd eller ser veldig ulike ut, og at jeg derfor ikke har noen grense for hvor tynn/tjukk/trent/hvasomhelst en kropp "bør" være for å se bra ut. Synes jeg ser fine folk i ulike fasonger overalt, jeg. For meg handler det om helhet foran formen på ulike kroppsdeler, eller fettprosent. Derfor kjenner jeg meg veldig dårlig igjen i en del av meningene i ulike kroppstråder. I det hele tatt synes jeg fokuset på det negative ved utseendet og ulike kroppsfasonger (inkludert her inne) er litt sprø. Så lenge en person er noenlunde frisk og sunn, så synes jeg de fleste kroppsfasonger er fine. Når det er sagt, så synes jeg det er mye kritikkverdig ved f.eks. fremelsking av mer eller mindre sykelige kroppsidealer,og hva dette kan føre med seg, eller det å være veldig opptatt av å bli tynnest eller strammest mulig etc. Det blir vel en helt annen diskusjon, fordi det handler om veldig mye mer enn personlige preferanser. Eller utseende, for den del. Mulig dette ble OT, men jeg synes i hvertfall det er umulig å si (så lenge vi snakker om normalt sunne personer), og det er jo et slags svar. 4
Gjest Eurodice Skrevet 3. august 2013 #29 Skrevet 3. august 2013 "promissary note"? Anonymous poster hash: fff55...660 Hva er du ikke forstår? Det er en metafor.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #30 Skrevet 3. august 2013 Hva er du ikke forstår? Det er en metafor. http://en.wikipedia.org/wiki/Promissory_note Anonymous poster hash: fff55...660
Gjest Eurodice Skrevet 3. august 2013 #31 Skrevet 3. august 2013 Du er virkelig pirkete på skrivefeil, Arabella. Men en ting jeg liker ved deg er at du tydelig skjønner hvem som faktisk sliter med å skrive. Jeg har aldri sett seg rette på noen som ikke fortjener det pga slurvefeil. Kudos! Anonymous poster hash: 51cb3...d92 Faktisk forstod jeg ikke hva som var ment, hvilket/hva slags skjell som stakk ut. Men jeg har funnet det ut nå, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #32 Skrevet 3. august 2013 "promissary note"? Anonymous poster hash: fff55...660 Hva er du ikke forstår? Det er en metafor. Når du ikke en gang selv klarer å skrive riktig blir det tåpelig av deg å rette på andre. Når du ikke selv forstår at du blir pirket på for dine skrivefeil hvordan tror du da det oppleves for andre når du oppfører deg så dumt mot dem? Ikke kast glass i steinhus, Ara. Anonymous poster hash: fff55...660 7
Gjest Eurodice Skrevet 3. august 2013 #33 Skrevet 3. august 2013 (endret) Når du ikke en gang selv klarer å skrive riktig blir det tåpelig av deg å rette på andre. Når du ikke selv forstår at du blir pirket på for dine skrivefeil hvordan tror du da det oppleves for andre når du oppfører deg så dumt mot dem? Ikke kast glass i steinhus, Ara. Anonymous poster hash: fff55...660 Dette kan du virkelig ikke skylde på meg for. Jeg har skrevet et sitat nøyaktig slik som det stod i boken jeg tok det fra, som denne mannen har skrevet. Er det dumt å spørre om ting jeg ikke forstår meningen med, uten å beskyldes for å være tåpelig? Endret 3. august 2013 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #34 Skrevet 3. august 2013 (endret) Det er så mye fokus på hva som er chubby og utrent, så jeg lurer på hva KG'ere her inne mener er for tynt/magert? Selv syntes jeg jenta helt til venstre er hakket for mager. De andre syntes jeg ser mer slanke og sunne ut. http://fitnessbloggen.burst.no/wp-content/uploads/2012/02/Skjermbilde-2012-02-14-kl.-16.12.14-672x383.png Se der som låret går over til hofte på hun helt til høyre, det ser ikke naturlig ut! Det går liksom litt inn der det burde gått ut. Og hun nest til høyre, hva skjer med låret mot venstre? Et lår som huler innover? En uretusjert, sunn kvinne ville hatt en rundere form på låret der, ikke innhult.. Hun nest til venstre ser best ut etter min mening, men hun er tynn ja. Burde absolutt ikke ha mindre på kroppen, men hadde sett flott ut med noen kilo mer. Hun til venstre hadde en usannsynlig tynn arm, og ganske utstikkende hoftebein, så i mine øyne er hun også for tynn, ja. Gi dem 6-7 kg mer så hadde de vært enda vakrere i mine øyne Anonymous poster hash: 88194...b39 Endret 29. juni 2014 av Ann Christin 3
Leoparden Skrevet 3. august 2013 #35 Skrevet 3. august 2013 Jeg tror hun mente skjelettet. Sånn, ferdig med den saken. 2
Gjest Eurodice Skrevet 3. august 2013 #36 Skrevet 3. august 2013 Jeg tror hun mente skjelettet. Sånn, ferdig med den saken. Jeg forstod det etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #37 Skrevet 3. august 2013 Beinrangler hele gjengen.. For et sjokk at den måtte komme. Da er det vel greit at vi kaller deg "keiko" fra nå av. Her syns jeg kvinnen til høyre ser sunn, frisk og naturlig ut - hun vil jeg kalle slank/tynn utifra hva jeg syns er fornuftig/forsvarlig.. De to andre er for tynne. Hun til høyre er normal/lubben, midten er den slank/tynne. Se der som låret går over til hofte på hun helt til høyre, det ser ikke naturlig ut! Det går liksom litt inn der det burde gått ut. Og hun nest til høyre, hva skjer med låret mot venstre? Et lår som huler innover? En uretusjert, sunn kvinne ville hatt en rundere form på låret der, ikke innhult.. Hun nest til venstre ser best ut etter min mening, men hun er tynn ja. Burde absolutt ikke ha mindre på kroppen, men hadde sett flott ut med noen kilo mer. Hun til venstre hadde en usannsynlig tynn arm, og ganske utstikkende hoftebein, så i mine øyne er hun også for tynn, ja. Gi dem 6-7 kg mer så hadde de vært enda vakrere i mine øyne Anonymous poster hash: 88194...b39 Hvis du først skal prøve deg på å analysere deg på kroppene deres så få i det minste med deg hvor mye de du er mest kritisk mot lener seg mot forskjellige sider? Selvfølgelig vil det påvirke formen på noen kroppsdeler. Anonymous poster hash: 90b75...cc7 6
Labbefrøken Skrevet 4. august 2013 #38 Skrevet 4. august 2013 Her syns jeg kvinnen til høyre ser sunn, frisk og naturlig ut - hun vil jeg kalle slank/tynn utifra hva jeg syns er fornuftig/forsvarlig.. De to andre er for tynne. Ja hun ser frisk og naturlig ut, men tynn er hun ikke. Normalt slank/tynn vil vel være hu i midten og veldig tynn hun til venstre. 9
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #39 Skrevet 4. august 2013 (endret) Her syns jeg kvinnen til høyre ser sunn, frisk og naturlig ut - hun vil jeg kalle slank/tynn utifra hva jeg syns er fornuftig/forsvarlig.. De to andre er for tynne. http://cdn.blisstree.com/files/2012/08/majthreegirls_wideweb__470x3930.jpeg Det synes jeg er å overdrive. Man kan være som alle disse tre, og fortsatt være naturlig. Jeg er ca. som hun til venstre, uten å noen gang ha slanket meg. Før jeg begynte å trene skikkelig var jeg som hun i midten (uten puppene). Jeg er ikke "for tynn" bare bygd sånn. Og når man er høy og slank virker man fort litt stilkete. Jeg synes man er for tynn når man må sulte seg for å holde vekta, mister mensen osv. Det finnes ingen fasit på det. Anonymous poster hash: 6f11f...23e Endret 29. juni 2014 av Ann Christin 8
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. august 2013 #40 Skrevet 4. august 2013 (endret) Det er så mye fokus på hva som er chubby og utrent, så jeg lurer på hva KG'ere her inne mener er for tynt/magert? Selv syntes jeg jenta helt til venstre er hakket for mager. De andre syntes jeg ser mer slanke og sunne ut. http://fitnessbloggen.burst.no/wp-content/uploads/2012/02/Skjermbilde-2012-02-14-kl.-16.12.14-672x383.png Hvor ble det av navlen til hun nummer 2 fra høyre? Endret 29. juni 2014 av Ann Christin 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå