Gå til innhold

Hva syntes DU blir for tynt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ble det av navlen til hun nummer 2 fra høyre? :fnise:

Den er vel akkurat under hånden hennes da vel :)

Men jeg syntes hvert fall alle så veldig bra ut, men hun til venstre var litt vel i tynneste laget, men det kan jo også ha mye å si på kroppsbygningen hennes.

Jeg har for eksempel veldig smalt skjelett, så selv om jeg har en sunn og god vekt, stikker ikke ut noe skjelett og slikt og alle leddene mine er smalere enn andre ting :plystre: Jeg er relativt tynn, men ikke noe unaturlig altså, men likevel så ser jeg veldig tynn og spinkel ut siden kroppen min er så smal.

Anonymous poster hash: f1f9e...a02

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"For tynn"? Ville dere like lett kalt noen "for tykk"?

• Liker 3
Skrevet

Ingen av de på bildene er for tynne .

• Liker 5
Skrevet

Litt usikker på hva man legger i "for tynn", men ville ikke beskrevet noen av de som "sykelig" eller andre spenstige adjektiver.

Så lenge kroppen fungerer og man trives som tynn skjønner jeg ikke hvorfor man skal tilstrebe andres oppfatning av normalvekt.

• Liker 5
Gjest BabyBlue
Skrevet

For magert avhenger veldig fra kropp til kropp. Det samme gjelder hva som blir for chubby/stort - det varierer, noen kropper bærer noe penere enn andre kropper pga. "rammen" vi er født med. Men jeg synes rett og slett det blir for magert når konturene av ansiktet blir for fremtredende og at ryggraden nesten gnager seg gjennom huden pga. mangel på underhudsfett. Victoria Becham er et godt eksempel på når man har nådd en skummel grense... Knokler og sener skal ikke vises på den måten, det kan umulig være sunt for kroppen?

Victoria's Secret modellene er virkelig ikke verstingene i bransjen, og takk og lov for det, for vet at mange ser på de som et slags ideal.

Skrevet (endret)

synes de er for tynne alle de i første bilde. Så bildene med folk i svart. Der er damen til høyre mer normalt ,de to andre er for tynne. Den syltynne damen i rosa bikini fikk jeg vondt av. Uff

Igjen,det blir smak og behag.Hva jeg liker ,behøver ikke du like. Helt greit.
Men når en blir så tynn at "alt" står ut,da burde en få hjelp.

Disse bildene er garantert retusjert. Vi har normalt navler..

Å krangle om hvem som har "rett" ,når spørsmålet var, Hva synes DU. blir bare teit

Endret av Kårky
AnonymBruker
Skrevet

Ser vel at damene er photoshoppet?

Anonymous poster hash: afe20...1df

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke de på bildet til ts var for tynne i det hele tatt! Eller jeg synes hun til venstre var for tynn.

Jeg synes det er frekt å kalle noen for beinrangel :nei:

Akkurat som det er frekt å kalle noen for fleskeberg.

Endret av Lillemeg22
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

"For tynn"? Ville dere like lett kalt noen "for tykk"?

Uten problemer.

Anonymous poster hash: 7b008...e33

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Her syns jeg kvinnen til høyre ser sunn, frisk og naturlig ut - hun vil jeg kalle slank/tynn utifra hva jeg syns er fornuftig/forsvarlig.. De to andre er for tynne.

Hun til høyre er vel mer feit, antakeligvis for høy BMI også.

Anonymous poster hash: cce8e...18d

• Liker 10
Skrevet

Syns alle på første bilde så fine ut.

Hun i rød bikini på eget bilde så underernært ut.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er så mye fokus på hva som er chubby og utrent, så jeg lurer på hva KG'ere her inne mener er for tynt/magert?

Selv syntes jeg jenta helt til venstre er hakket for mager.

De andre syntes jeg ser mer slanke og sunne ut.

http://fitnessbloggen.burst.no/wp-content/uploads/2012/02/Skjermbilde-2012-02-14-kl.-16.12.14-672x383.png

Det er jo ikke akuratt lett å vurdere om de er sunne ut ifra det bildet som er blitt photoshoppet og diverse i etterkant da, den glødende huden de har er bare effekter som er lagt til i etterkant.

Jeg syns også hun helt til venstre så veldig tynn ut, men da viser mest igjen når man ser på overarmen hennes, de andre jentene har liksom skjult armene så man får liksom ikke sett så veldig mye på det.

Endret av Ann Christin
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes generelt sett man er for tynn når for mye av skjelettet vises - hoftebeina, kragebeina osv.

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes hun i rød bikini var ALT for tynn. Det ser jo ikke bra ut.

Gjest Heartbeat
Skrevet (endret)

Det er så mye fokus på hva som er chubby og utrent, så jeg lurer på hva KG'ere her inne mener er for tynt/magert?

Selv syntes jeg jenta helt til venstre er hakket for mager.

De andre syntes jeg ser mer slanke og sunne ut.

http://fitnessbloggen.burst.no/wp-content/uploads/2012/02/Skjermbilde-2012-02-14-kl.-16.12.14-672x383.png

Dette er jo så retusjert, at det blir vanskelig å avgjøre..

Endret av Ann Christin
  • Liker 1
Skrevet

Hun i rød bikini er for tynn, resten synes jeg er fine.

AnonymBruker
Skrevet

Beinrangler hele gjengen..

Kanskje du skal passe på hva du sier?

Anonymous poster hash: db18b...8bb

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke spesielt politisk korrekt ellers, men når det kommer til kroppshysteri og utseende synes jeg folk er veldig kjedelige. Det er mye artigere med en verden hvor det er litt forskjell på folk, noen er magre, noen er frodige, noen er tykke og noen er vanlige. Skjønner ikke hva det er å trakte etter at alle skal se ut som de er lagd av samme mal.

Så ja takk til en verden hvor alt fra asketer til overtykke mennesker vaker rundt og lever livene sine. (Fra et ikke-helsesett perspektiv, mer: Må alle ha den samme kjedelige formen-perspektiv).

Anonymous poster hash: dbbe7...643
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...