Gå til innhold

Hvordan Finde en hårete jente for forhold :(


Gjest Søren76

Anbefalte innlegg

jeg kunne gjerne latt alt håret på kroppen vokse for å tilfredstille en hårelsker :-) da skal han være bra verdt det.

Så bra det finnes noen da...;) Beste som finnes å slikke ei hårete fitte..;)

Anonymous poster hash: 8e8ce...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kunne gjerne latt alt håret på kroppen vokse for å tilfredstille en hårelsker :-) da skal han være bra verdt det.

Tenk at det faktisk finnes noen som ville det da :)

Utrolig bra !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Tenk at det faktisk finnes noen som ville det da :)

Utrolig bra !

Uhm, det er ganske mange i denne tråden som har sagt akkurat det samme. :wink:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Må vel bare prøve dating sider og se hva som findes der :) takk for saklig svar , dog ingen som svarte direkte på det jeg lurte på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg har søkt en jente til forhold. vært singel i 3 år , og at Finde en jente er ikke problemet men den rette som samtid har det som tenner meg mest , en som er hårete :)

Jeg klare ikke ignorere det faktum jeg tenner voldsomt på dette :(

Håper på svar /hjelp

Bør vel sige eg har ingen problemer på nogen fronter i livet hus , firma og alt .

At jeg har vært singel i 3 år skyldes alle de jeg har mødt er i dagens samfun "pene" glatte jenter

I min verden er de modsatte sexy

Mmmmm er jeg rar

Hvorfor bare ikke gå etter den jenta du liker best? Og etter hvert fortelle henne om at du foretrekker hår nedentil? Tviler på at det er noe stort problem å kutte ut barberinga om man vet at mannen foretrekker at man er ubabert. En stor del av grunnen til at jenter barberer seg er fordi man tenker at menn foretrekker det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Søren76

Hvorfor bare ikke gå etter den jenta du liker best? Og etter hvert fortelle henne om at du foretrekker hår nedentil? Tviler på at det er noe stort problem å kutte ut barberinga om man vet at mannen foretrekker at man er ubabert. En stor del av grunnen til at jenter barberer seg er fordi man tenker at menn foretrekker det.

Det er et bra point og vel slikt jeg har tenkt det å :) men jeg fortrekker Kansje en jente har mere hår end bare nede , uten gå i detaljer.... Men arme blandet andet liker om jeg ser en jente har der , nu tenker du sikkert jeg er rar men bare ærlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 2 måneder senere...

Hei :)

Jeg har søkt en jente til forhold. vært singel i 3 år , og at Finde en jente er ikke problemet men den rette som samtid har det som tenner meg mest , en som er hårete :)

Jeg klare ikke ignorere det faktum jeg tenner voldsomt på dette :(

Håper på svar /hjelp

Bør vel sige eg har ingen problemer på nogen fronter i livet hus , firma og alt .

At jeg har vært singel i 3 år skyldes alle de jeg har mødt er i dagens samfun "pene" glatte jenter

I min verden er de modsatte sexy

Mmmmm er jeg rar

Som om jeg skulle skrevet det selv....AKKURAT sånn har jeg det også ! Nesten skummelt jo...haha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meld deg inn på en side med hårete jenter da. Finnes garantert.

. Finnes det sånne sider da ? Aldri hørt om,men det hadde definitivt vært interessant !
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kontaktannonse.

- Magnifique, mod.

 

Tråden er da tydeligvis ikke ryddet for kontaktannonse? Hele innlegget til TS er jo en eneste stor kontaktannonse.

 

Jeg er ellers enig med Kate W at vi som liker våre hår nedentil, synes det er lite interessant å date menn som ikke er mer kresne enn at de godtar hva som helst av kvinner så lenge de har hår, men det må være lov å erte litt ;).

Anonymous poster hash: 63dc7...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt ha latt håret vokse ut, men ville fortsatt ha trimmet bikinilinjen da, men under armene foretrekker jeg å barbere meg.

Men jeg hadde ikke giddet å bli sammen med en som bare var sammen med meg på grunn av det.

Det har jeg allerede gjort og det gidder jeg ikke igjen.

Vil at en mann skal være sammen med meg fordi han liker meg og ikke på grunn av en fetish.

Anonymous poster hash: 6abd2...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt ha latt håret vokse ut, men ville fortsatt ha trimmet bikinilinjen da, men under armene foretrekker jeg å barbere meg.

Men jeg hadde ikke giddet å bli sammen med en som bare var sammen med meg på grunn av det.

Det har jeg allerede gjort og det gidder jeg ikke igjen.

Vil at en mann skal være sammen med meg fordi han liker meg og ikke på grunn av en fetish.

Anonymous poster hash: 6abd2...944

Jeg tror ingen ville vært sammen med deg kun pga hårvekst...Jeg kunne som sagt tidligere godt ha laget denne tråden selv.Men det betyr ikke at jeg tar hvem som helst så lenge de er ubarbert....Ting som personlighet,egenskaper,utseende ellers og kjemi betyr jo selvsagt mest i letingen etter noen...Men hårvekst er EN av tingene jeg liker veldig godt,og Et av ønskene jeg har for en partner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Godjente

Jeg tror ingen ville vært sammen med deg kun pga hårvekst...Jeg kunne som sagt tidligere godt ha laget denne tråden selv.Men det betyr ikke at jeg tar hvem som helst så lenge de er ubarbert....Ting som personlighet,egenskaper,utseende ellers og kjemi betyr jo selvsagt mest i letingen etter noen...Men hårvekst er EN av tingene jeg liker veldig godt,og Et av ønskene jeg har for en partner :)

Hvor gammel er du ? Tror du har best sjans hos de litt eldre, vet om flere som ikke barberer seg , både under armer og nedentil. Veldig unge jenter tror jeg barberer seg mest.

Endret av Godjente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er du ? Tror du har best sjans hos de litt eldre, vet om flere som ikke barberer seg , både under armer og nedentil. Veldig unge jenter tror jeg barberer seg mest.

Jeg er 32 år...så er ikke sååå ung da.. :) Skulle visst av kjenningene dine jeg da...haha :P

Endret av volvo22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo jeg 16, og du sikkert mye eldre, men fy tror jeg hadde hvert perfekt for deg og motsatt.

Jeg har svarte hår på kroppen, seriøst over alt det er skummelt at jeg har så mye...

 



Anonymous poster hash: b02c6...98e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Nå er jo jeg 16, og du sikkert mye eldre, men fy tror jeg hadde hvert perfekt for deg og motsatt.

Jeg har svarte hår på kroppen, seriøst over alt det er skummelt at jeg har så mye...

 

Anonymous poster hash: b02c6...98e

 

Da er du litt ung ja...:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Jeg er 32 år...så er ikke sååå ung da.. :) Skulle visst av kjenningene dine jeg da...haha :P

Jeg har ei venninne i tredve årene  som ikke barberer seg, selv ikke på sommeren. Hverken armer, ben eller underliv.

Men hun har mann da. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne i tredve årene  som ikke barberer seg, selv ikke på sommeren. Hverken armer, ben eller underliv.

Men hun har mann da. :laugh:

Hehe,typisk at sånne flotte damer er opptatt da :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gå inn på kvinnegruppa Ottar eller noe i den dur og sjekk opp noen damer der. Sikkert flust av ubarberte damer på sånne steder.



Anonymous poster hash: 8e8ce...b78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...