Gå til innhold

Hvordan Finde en hårete jente for forhold :(


Gjest Søren76

Anbefalte innlegg

Gjest KateW

Nei ærlig talt slikt har det ikke vært . Men savner det om jeg var med en med lite hårvekst og er jo engtlig synd for begge da :)

Siden alle voksne kvinner har kjønnshår, så lurer jeg på om du har et urealistisk bilde av hvor hårete vi kan bli.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om dette er et must snakker vi om en fetisj. Da finnes det egne kontaktfora. Forher handler det ikke egentlig om at du synes noe er pent. Men at det er en del av ditt tenningsmønster slik at du er avhengig av det. Dette bør en kvinne forstå slik at det ikke blir misforståelser senere.

Anonymous poster hash: a61f6...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Om dette er et must snakker vi om en fetisj. Da finnes det egne kontaktfora. Forher handler det ikke egentlig om at du synes noe er pent. Men at det er en del av ditt tenningsmønster slik at du er avhengig av det. Dette bør en kvinne forstå slik at det ikke blir misforståelser senere.

Anonymous poster hash: a61f6...788

Dette er sant og veldig enig en ting man bør tenke på , samtid kan man i en tidlig fase ikke sige noget om dette .

Det er ikke slikt hår avgør hvem jeg blir med , men om jeg er ærlig med meg selv vett jeg over tid det vil spille en rolle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Dette er sant og veldig enig en ting man bør tenke på , samtid kan man i en tidlig fase ikke sige noget om dette .

Det er ikke slikt hår avgør hvem jeg blir med , men om jeg er ærlig med meg selv vett jeg over tid det vil spille en rolle

Men over tid kan hun spare. Hun kan bruke mandelolje og mange andre knep.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan bruke mandelolje og mange andre knep.

Jeg trodde det var øl som var sunt for håret? :klo:

Anonymous poster hash: b4ae3...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Jeg trodde det var øl som var sunt for håret? :klo:

Anonymous poster hash: b4ae3...073

Det ville vært et annet knep, ja. Eller ølgjær. Eller man kan ta testosteron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Det ville vært et annet knep, ja. Eller ølgjær. Eller man kan ta testosteron.

Tror jeg ville følt meg litt slem om min kære gjorde slikt for at få mere hår :)

Men er jo litt op til hvor mye hun har fra naturens side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Tror jeg ville følt meg litt slem om min kære gjorde slikt for at få mere hår :)

Men er jo litt op til hvor mye hun har fra naturens side

Min har spurt om å få lov til å barbere meg, det er jo bare utrolig deilig og opphissende. Men det hadde jeg aldri trodd jeg ville syns, før jeg tente på HAM.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Houdini

jeg kunne gjerne latt alt håret på kroppen vokse for å tilfredstille en hårelsker :-) da skal han være bra verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

jeg kunne gjerne latt alt håret på kroppen vokse for å tilfredstille en hårelsker :-) da skal han være bra verdt det.

Så kult , det er jo det om man virkelig elsker en anden person er vi vel villige til det meste , jeg ville forgudet min kære om hun havde , skulle bare haft Kemi og alt andet må stemme :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

jeg kunne gjerne latt alt håret på kroppen vokse for å tilfredstille en hårelsker :-) da skal han være bra verdt det.

Neste er jo , singel jente i rett alder å Hehe rundt Oslo

Mye som skal stemme å ikke sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får se etter disse symptomene http://no.wikipedia.org/wiki/Polycystisk_ovariesyndrom Anonymous poster hash: 41e83...39d

Han har ikke sagt at han vil ha kvinner med maskulint utseende. Kvinner kan ha mye hår pånen "kvinnelig måte", altså ikke hårmøsteret til menn, slik kvinner med PCOS har.

Jeg syns TS får vel mye pes her. Ingen får kritikk for å velge en kvinne fordi hun er vakker. TS syns mye hår er vakkert, hva er forskjellen? Mulig jeg har misforstått, men jeg oppfattet det slik t det ikke bare er kjønnshår han tenner på, men kvinnelig behåring generelt.

Selv ville jeg ikke hatt sex med enn mann bare fordi han likte hårveksten min. Men at han satte pris på den også, sammen med resten av meg, hadde vært et pluss. Man går jo litt lei av menn som får noia om man er litt slapp med barberingen i vinterhalvåret. (Selv har jeg en mann som har et avslappet forhold til det og liker meg både med og uten hår. Det er i grunnen det beste, da blir det ikke et tema.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ville vært et annet knep, ja. Eller ølgjær. Eller man kan ta testosteron.

Tar kvinner testosteron, får de mannlig behåring, ikke kvinnelig. Kvinner kan ha kraftig behåring uten å ha unormal hormonnivå. Det er arvelig betinget. Da er hårmønsteret kvinnelig.

Beklager om jeg virker belærende, men det virker som det er kunnskapsmangel på dette området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Tar kvinner testosteron, får de mannlig behåring, ikke kvinnelig. Kvinner kan ha kraftig behåring uten å ha unormal hormonnivå. Det er arvelig betinget. Da er hårmønsteret kvinnelig.

Beklager om jeg virker belærende, men det virker som det er kunnskapsmangel på dette området.

Ikke sant :) litt rart man som mann tenner på jenter med hår , det har intet med maskulinitet at gøre men sikkert utseendet

Ikke vett jeg men , tenner på det gør eg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Tar kvinner testosteron, får de mannlig behåring, ikke kvinnelig. Kvinner kan ha kraftig behåring uten å ha unormal hormonnivå. Det er arvelig betinget. Da er hårmønsteret kvinnelig.

Beklager om jeg virker belærende, men det virker som det er kunnskapsmangel på dette området.

Testosteronet var en fleip. Men poenget mitt utover det forblir det samme. Altså, man må jo (dersom man ønsker et forhold, og ikke bare en elskerinne) falle for mennesket, ikke hårveksten.

Hadde jeg elsket en mann som tente på masse kjønnshår, så hadde jeg gjort mitt beste for å tilfredsstille det!

Men jeg ønsker ikke bli valgt GRUNNET kjønnshåret mitt. (Om jeg klarer å få fram forskjellen)

Endret av KateW
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han har ikke sagt at han vil ha kvinner med maskulint utseende. Kvinner kan ha mye hår pånen "kvinnelig måte", altså ikke hårmøsteret til menn, slik kvinner med PCOS har.

Jeg syns TS får vel mye pes her. Ingen får kritikk for å velge en kvinne fordi hun er vakker. TS syns mye hår er vakkert, hva er forskjellen? Mulig jeg har misforstått, men jeg oppfattet det slik t det ikke bare er kjønnshår han tenner på, men kvinnelig behåring generelt.

Selv ville jeg ikke hatt sex med enn mann bare fordi han likte hårveksten min. Men at han satte pris på den også, sammen med resten av meg, hadde vært et pluss. Man går jo litt lei av menn som får noia om man er litt slapp med barberingen i vinterhalvåret. (Selv har jeg en mann som har et avslappet forhold til det og liker meg både med og uten hår. Det er i grunnen det beste, da blir det ikke et tema.)

En fetisj handler ikke om hva personen synes er estetisk vakkert men at det er et moment som må være tilstede for å gi personen seksuell tilfredsstillelse. Uten vil personen føle at noe til enhver tid mangler. Det blir som å date en kvinne og bli sammen med henne mens hun har blondt hår - for så å få seksuell avtenning og manglende sexlyst fordi hun farger det mørkt.

Anonymous poster hash: a61f6...788

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

En fetisj handler ikke om hva personen synes er estetisk vakkert men at det er et moment som må være tilstede for å gi personen seksuell tilfredsstillelse. Uten vil personen føle at noe til enhver tid mangler. Det blir som å date en kvinne og bli sammen med henne mens hun har blondt hår - for så å få seksuell avtenning og manglende sexlyst fordi hun farger det mørkt.

Anonymous poster hash: a61f6...788

Dette var bra formulert og rammene :) takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testosteronet var en fleip. Men poenget mitt utover det forblir det samme. Altså, man må jo (dersom man ønsker et forhold, og ikke bare en elskerinne) falle for mennesket, ikke hårveksten.

Hadde jeg elsket en mann som tente på masse kjønnshår, så hadde jeg gjort mitt beste for å tilfredsstille det!

Men jeg ønsker ikke bli valgt GRUNNET kjønnshåret mitt. (Om jeg klarer å få fram forskjellen)

Ja, du klarte å få frem forskjellen, jeg ser poenget ditt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Ja, du klarte å få frem forskjellen, jeg ser poenget ditt.

Og jeg ser at jeg ble litt i overkant fjåsete, for å få fram poenget tidligere (eks testosteron)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...