Gå til innhold

Hvordan Finde en hårete jente for forhold :(


Gjest Søren76

Anbefalte innlegg

Gjest Søren76

Meld deg inn på en side med hårete jenter da. Finnes garantert.

Skal invitere deg utt en dag :) Hehe klarte ik la være
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal invitere deg utt en dag :) Hehe klarte ik la være

Bare å invitere meg ut det. Så skal jeg barbere meg tettere enn jeg noengang har gjort ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Bare å invitere meg ut det. Så skal jeg barbere meg tettere enn jeg noengang har gjort ;)

Så flott Hehe :) ha en fin dag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Jeg ser de eneste som svare er jenter som ik er single , derav litt redd at alle som er singel sikkert tror de må være glatte mmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Ok Søren, mitt råd til deg. Flytt fokus! Finn deg en kvinne du virkelig kan bli glad i. Dersom det er følelser og kjærlighet, så vil hun høyst sannsynlig ønske å tilfredsstille dine ønsker. Det er det forelskelse og kjærlighet handler om.

Dersom jeg møter en mann, og han sier til meg, du jeg har lyst å ha sex med deg, fordi jeg har alltid tent på kvinner med små hender. Så hadde jeg virkelig ikke ønsket en relasjon til denne mannen, hvorfor? Fordi han så på meg som oppfyllelsen av en fetish. Jeg er så mye mye mer enn det, og det mener jeg bestemt at de fleste kvinner tenker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Ok Søren, mitt råd til deg. Flytt fokus! Finn deg en kvinne du virkelig kan bli glad i. Dersom det er følelser og kjærlighet, så vil hun høyst sannsynlig ønske å tilfredsstille dine ønsker. Det er det forelskelse og kjærlighet handler om.

Dersom jeg møter en mann, og han sier til meg, du jeg har lyst å ha sex med deg, fordi jeg har alltid tent på kvinner med små hender. Så hadde jeg virkelig ikke ønsket en relasjon til denne mannen, hvorfor? Fordi han så på meg som oppfyllelsen av en fetish. Jeg er så mye mye mer enn det, og det mener jeg bestemt at de fleste kvinner tenker.

Jeg er helt enig , jeg spørg her pga nysjerrighet og Finder ikke jente gennem dette media derfor kan jeg spørge

Jeg kunne aldrig sagt det til en jente jeg ønsker date eller blev glad før den dag det Evt ville kommet inn på intim prat :)

Og jeg ser hva du mener , ingen jenter ville likt at bli valgt pga hår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Og svaret du har fått, i hundrevis av tråder er at voksne kvinner har kjønnshår. Så det er jo virkelig ikke noe å lure på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Og svaret du har fått, i hundrevis av tråder er at voksne kvinner har kjønnshår. Så det er jo virkelig ikke noe å lure på.

Lov at spørge og kommentere , virker til du jo sjekker meg ofte siden du vett :)

Men ikke farligt , vi er jo forskellige og det er jo bare at respektere :)

Men du trenger ik svare eller bruke tid på meg vettu , ik la deg irretere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg er ikke irritert. Jeg bare noterer meg at du ofte skriver om dette, og som jeg skrev, alle voksne kvinner har kjønnshår, med mindre de har en eller annen sjelden sykdom. Så du finner nok helt sikkert en kvinne med kjønnshår, ergo mitt råd til deg om å flytte fokus. Ikke irritasjon, altså, men et velmenende råd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Jeg er ikke irritert. Jeg bare noterer meg at du ofte skriver om dette, og som jeg skrev, alle voksne kvinner har kjønnshår, med mindre de har en eller annen sjelden sykdom. Så du finner nok helt sikkert en kvinne med kjønnshår, ergo mitt råd til deg om å flytte fokus. Ikke irritasjon, altså, men et velmenende råd. [/quote

Jeg er en veldig rolig person så takler da litt kritik

Ikke farligt og skal tenke på det

Nogle får dog mere end andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en veldig rolig person så takler da litt kritik

Hmmm... Søren, føler du folk kritiserer eller sårer deg ofte? Jeg bare lurer på, for du virker veldig defensiv. Som om du har en mur oppe fordi du er redd for å bli såret, redd for å bli tråkket på. Det er ingen som har vært sint på deg eller kritisert deg så langt. Derimot har vi vært flere som har gitt deg råd for å hjelpe deg å finne henne du ønsker og vil ha. Dette oppfatter du som kritikk. Så en eller annen mur må være oppe hos deg som gjør at du ikke får slappet av.

Gjør noe med den! For det er den som gjør at du ikke finner "henne", ikke det at kvinner barberer seg.

Anonymous poster hash: b4ae3...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare blitt sånn at det ikke finnes single,hårete kvinner lenger....synd,men sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en veldig rolig person så takler da litt kritik

Ikke farligt og skal tenke på det

Nogle får dog mere end andre

Mer hår? Nja, mørke kvinner vil jeg gjette.

Anonymous poster hash: 41e83...39d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg er en veldig rolig person så takler da litt kritik

Ikke farligt og skal tenke på det

Nogle får dog mere end andre

Du spør om råd, og tar det som kritikk når du får det. Igjen, det handler om å tilpasse seg mannen og hans ønsker, for meg som kvinne.

Jeg elsker å eksperimentere med partner, og prøve nye ting. Det er spenningen i det. Hadde han derimot hatt en mal på forhånd, hadde det ikke vært så spennende. Om du forstår forskjellen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Du spør om råd, og tar det som kritikk når du får det. Igjen, det handler om å tilpasse seg mannen og hans ønsker, for meg som kvinne.

Jeg elsker å eksperimentere med partner, og prøve nye ting. Det er spenningen i det. Hadde han derimot hatt en mal på forhånd, hadde det ikke vært så spennende. Om du forstår forskjellen.

Jeg er da ikke uenig og ja sikkert litt frustrert over ikke Finde den rette og når jeg endelig Finder en flott at date har jeg i oplevet nogen med noget hår , og veldig upassende tema at ta op i starten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KateW

Jeg er da ikke uenig og ja sikkert litt frustrert over ikke Finde den rette og når jeg endelig Finder en flott at date har jeg i oplevet nogen med noget hår , og veldig upassende tema at ta op i starten

Og da er hårveksten altså viktigere for deg, enn personlighet og følelser? Du hører selv at det høres en smule spesielt ut?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Og da er hårveksten altså viktigere for deg, enn personlighet og følelser? Du hører selv at det høres en smule spesielt ut?

Nei da vil være en stor bonus .... Må jo kan bo med hun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Men når du har truffet og datet kvinner med liten hårvekst, så har du droppet dem. Det sa du jo.

Jeg foretrekker menn med hår på brystet, men jeg hadde aldri dumpet en mann dersom han var glatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Men når du har truffet og datet kvinner med liten hårvekst, så har du droppet dem. Det sa du jo.

Jeg foretrekker menn med hår på brystet, men jeg hadde aldri dumpet en mann dersom han var glatt.

Nei ærlig talt slikt har det ikke vært . Men savner det om jeg var med en med lite hårvekst og er jo engtlig synd for begge da :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...