Gå til innhold

Nå er full busk IN igjen :)

volvo22

Anbefalte innlegg

IN??

Hvem i all verden går rundt og viser fitta si til folk?

Anonymous poster hash: d610f...454
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

IN??

Hvem i all verden går rundt og viser fitta si til folk?

Anonymous poster hash: d610f...454

Hvem har sagt noe om å vise seg frem? Venninner snakker vel seg imellom, gutter også sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bråkar

nei, nettopp det som var poenget. les det igjen.

Unaturlig? naturlig å se ut som en 12åring når en er en voksen dame?

Anonymous poster hash: c1498...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Såkalt 'mote' mht kroppsbehåring eller ikke er i min omgangskrets ikke et tema som engang har vært oppe til diskusjon.

Folk må selv velge, og endre sine valg etter eget forgodtbefinnende.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

I min sosiale krets har glattbarbert vært ut i et par år. Det samme gjelder for venninnene mine som bor utenfor Norge.

Anonymous poster hash: 00f9f...78a

Er det muligt at komme i denne kresen ;)??

Singel mann som elsker jenter med hår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det muligt at komme i denne kresen ;)??

Singel mann som elsker jenter med hår ;)

Ikke gris til tråden.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Søren76

Ikke gris til tråden.

Det er jeg nok for ordentlig til , men klart det er lov med ironi (for de som takler dette )

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke noe på. I tillegg føles det veldig lite hygienisk å ha så mye hår der nede. Særlig når det blir klamt i trusa. Tror ikke det er en normal mann som liker dette.

Kjønnshår er med på å forsterke lukter som biologisk sett gjør sexlysten sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Kjønnshår er med på å forsterke lukter som biologisk sett gjør sexlysten sterkere.

Min blir ihvertfald mye sterkere om en jente har mye hår Hehe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det derfor de alle fleste menn foretrekker at det er glatt der? Fordi de ikke vil ha sterkere sexlyst? Vet du hva, teorien din tror jeg ikke noe på. Sexlysten min forsvinner fullstendig bare ved tanken av lukten av kjønnsorganer med kjønnshår og klamt luft som har blitt sperret en stund i underbuksene + svette og alt. Æsj, skulle dette forsterke sexlysten min? Da er jeg skrudd på en annen måte enn det biologien tilsier.

Endret av Drizzt
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha,det er jo bare naturlig og deilig da :)

Om man bare lar ting gro og ikke steller med det får men skjegg langt nedpå brystkassa, folk får råtne tenner og lange ekle negler.

Er dette også flott og naturlig ifølge deg? :)

Hår forsvinner mer og mer for hvert år som går som følge av at vi ikke trenger det mer. Vi har mye bedre hygiene og vi har teknologi som holder oss varme. Dette har ikke noe med "trender" å gjøre.

Jeg ser at TS til stadighet snakker om sin fetisj for hårete kvinner. Kan du ikke være fornøyd med at du selv liker det istedet for å hele tiden forsøke skape en tro på at svært mange deler ditt syn? Hvorfor dette behovet for at det skal bli trendy?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RihannaNavy

Hvem er det som er spurt om dette?

For å si det sånn - full busk er like sexy som lange nesehår og overmodne kviser.

enig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Full busk lugger, jeg vil ikke ha det. Hår under armene på jenter synes jeg er stygt

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man bare lar ting gro og ikke steller med det får men skjegg langt nedpå brystkassa, folk får råtne tenner og lange ekle negler.

Er dette også flott og naturlig ifølge deg? :)

Hår forsvinner mer og mer for hvert år som går som følge av at vi ikke trenger det mer. Vi har mye bedre hygiene og vi har teknologi som holder oss varme. Dette har ikke noe med "trender" å gjøre.

Jeg ser at TS til stadighet snakker om sin fetisj for hårete kvinner. Kan du ikke være fornøyd med at du selv liker det istedet for å hele tiden forsøke skape en tro på at svært mange deler ditt syn? Hvorfor dette behovet for at det skal bli trendy?

Du kan ikke sammenligne å la kjønnshår vokse med å la tennene råtne. Det er to vidt forskjellige ting. Hår er ikke uhygienisk og går ikke utover helsen. Man kan fint ta vare på seg selv uten å barbere kjønnshårene, men å unngå tannpussing er uhygnisk og tilsier at du ikke tar vare på deg selv.

Anonymous poster hash: 73064...e0d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke sammenligne å la kjønnfor vokse med å la tennene råtne. Det er to vidt forskjellige ting. Hår er ikke uhygienisk og går ikke utover helsen. Man kan fint ta vare på seg selv uten å barbere kjønnshårene, men å unngå tannpussing er uhygnisk og tilsier at du ikke tar vare på deg selv.

Anonymous poster hash: 73064...e0d

Om du lar hår være ustelt og ikke tar vare på det vil det bli uhygienisk med resultater som grobunn for lopper, lus større sannsynlighet for sykdommer etc.

Mitt poeng er at det å bare la ting gro aldri har hatt noe med "naturlig" å gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unaturlig? naturlig å se ut som en 12åring når en er en voksen dame?

Anonymous poster hash: c1498...5db

Jeg vet ikke med andre, men mitt underliv ser ikke ut som en 12årings underliv uansett hvor mye jeg pynter meg der nede.

Ikke ser kroppen, ansiktet eller håret slik ut heller - og jeg ter meg som en voksen, så jeg tror ikke det er et veldig stort problem sånn sett.

Dessuten føles stimuli av klitoris 100 ganger bedre og er langt mer følsomt om man er ganske glattbarbert/veldig kort - hvilket er min eneste motivasjon, igrunnen.

Anonymous poster hash: 6b0b3...a63

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det er heldigvis ikke behåring som avgjør om man er en voksen kvinne eller ikke. Jeg hadde mer hår der nede som tolvåring enn det jeg vanligvis har nå.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Om du lar hår være ustelt og ikke tar vare på det vil det bli uhygienisk med resultater som grobunn for lopper, lus større sannsynlighet for sykdommer etc.

Mitt poeng er at det å bare la ting gro aldri har hatt noe med "naturlig" å gjøre.

Men kjære vene, Guybrush, man opprettholder vel normal hygiene nedentil som ellers på kroppen. Jeg vasker hodehåret to til tre ganger i uken, kjønnshåret hver dag. Dessuten er ikke hårveksten som en jungel, så det er fort gjort.

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene, Guybrush, man opprettholder vel normal hygiene nedentil som ellers på kroppen. Jeg vasker hodehåret to til tre ganger i uken, kjønnshåret hver dag. Dessuten er ikke hårveksten som en jungel, så det er fort gjort.

Vet ikke helt hvorfor du følte deg truffet isåfall. Mitt svar var som sagt til en person som mente at å la alt hår gro var det naturlige. Implisitt at det å trimme og utføre behandling av dette var unaturlig. Noe som blir helt feil.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...