Gå til innhold

Nå er full busk IN igjen :)


volvo22

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går an å skyve håret til side, vet du. Eller slikker du på venusberget? Jeg har vel vært heldig med mine menn. Ingen av dem har uttrykt avsky for hår eller latt det være en hindring for oralsex.

Men det er mye greiere om man slipper å tenke så mye på det. Dessuten så er det ikke bare på venusberget det er naturlig hårvekst. Det strekker seg hele veien bakover. Så når det snakkes om full busk, så er det det jeg ser for meg.

Barbering er selvsagt min preferanse. Men siden det er jeg som jobber mest i det området, så syns jeg at jeg bør taes med på råd, og at min stemme tillegges en viss vekt. Det er ikke avskyelig med hår, eller noen egentlig hindring, men det er utrolig mye lekrere uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Det går an å skyve håret til side, vet du. Eller slikker du på venusberget? Jeg har vel vært heldig med mine menn. Ingen av dem har uttrykt avsky for hår eller latt det være en hindring for oralsex.

Stiller gerne op og prøver utt hva du mente :) liker uansett mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Men det er mye greiere om man slipper å tenke så mye på det. Dessuten så er det ikke bare på venusberget det er naturlig hårvekst. Det strekker seg hele veien bakover. Så når det snakkes om full busk, så er det det jeg ser for meg.

Barbering er selvsagt min preferanse. Men siden det er jeg som jobber mest i det området, så syns jeg at jeg bør taes med på råd, og at min stemme tillegges en viss vekt. Det er ikke avskyelig med hår, eller noen egentlig hindring, men det er utrolig mye lekrere uten.

Det gjelder vel hvis du har en fast partner det da? Du ber vel ikke en mer tilfeldig om å barbere seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eric of Hlathir

Det er vel feil å bruke ordet sjuskete om noe vi faktisk er ment til å se ut.

Hadde det vært meningen at vi skulle være barbert så hadde vi ikke hatt hår i det hele tatt.

Sjuskete er når man ikke tar vare på seg selv, hårete er å være naturlig.

Anonymous poster hash: 3a7c9...224

Synes du.

Det er ikke mer naturlig å klippe hår enn å fjerne det helt, barbering av kjønnshår er akkurat like naturlig eller unaturlig som stussing av det eller barbering av ansiktshår.

Vi er ikke mer "ment" å være trimmet enn barbert.

Den eneste som har rett til å bruke "naturlig" som argument, er den som er helt naturlig. Som ikke barberer, trimmer, stusser eller vokser - verken kjønnsdeler, armhuler, legger eller ansikt. Og da er man sikh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du.

Det er ikke mer naturlig å klippe hår enn å fjerne det helt, barbering av kjønnshår er akkurat like naturlig eller unaturlig som stussing av det eller barbering av ansiktshår.

Vi er ikke mer "ment" å være trimmet enn barbert.

Den eneste som har rett til å bruke "naturlig" som argument, er den som er helt naturlig. Som ikke barberer, trimmer, stusser eller vokser - verken kjønnsdeler, armhuler, legger eller ansikt. Og da er man sikh.

At på til er det ikke naturlig med såpe på kroppen. Så det blir en skitten sikh.

Anonymous poster hash: 4974f...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er penest med helt smooth eller en lite landingstripe hos dere jenter. Selv er jeg alltid glatt og fin.

Driter i om det er inn eller ut... har alltid gjort det jeg er komfortablet med og oppfordrer andre til å gjøre det samme :)



Anonymous poster hash: 16d1d...2d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Håper da virkelig ikke det! Det er så irriterende å få hår i munnen hele tida.

Slikker du venusberget, du da :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eric of Hlathir

At på til er det ikke naturlig med såpe på kroppen. Så det blir en skitten sikh.

Anonymous poster hash: 4974f...b9a

Tja, kanskje?

Da er man jo IHVERTFALL der at det blir tullete å bruke "naturlig" som mal. Ingen er jo det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eric of Hlathir

Slikker du venusberget, du da :nigo:

Noen av oss slikker og suger der det er mulig å slikke og suge. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Noen av oss slikker og suger der det er mulig å slikke og suge. :D

Mhm, men eneste stedet jeg har hårvekst er på venusberget. Det er ikke sånn skrekkelig opphissende om en mann tygger i vei der, og jeg ser ikke helt hvordan han ellers skal klare å få hår i munnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min store,våte drøm er å få slikke ei skikkelig hårete dame..vil begrave ansiktet i jungelen og bare nyyyte ;)

I love how you skip the part where no one asks about your fantasy.

Anonymous poster hash: 4a9c8...6a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eric of Hlathir

Mhm, men eneste stedet jeg har hårvekst er på venusberget. Det er ikke sånn skrekkelig opphissende om en mann tygger i vei der, og jeg ser ikke helt hvordan han ellers skal klare å få hår i munnen...

Hehe, tygging er nogo. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårvekst på musa er altså like unaturlig som en hårete rygg og lang nese.

Awright, mann med perspektiv.

Unaturlig? naturlig å se ut som en 12åring når en er en voksen dame?

Anonymous poster hash: c1498...5db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt naturlig all over er jo det beste da :)

Hei, du. I dag så jeg i Oslo sentrum en indisk dame (hadde indisk utseende iallefall) som hadde ganske hårete bein og armer og brydde seg ikke noe særlig om det, fordi hun hadde en relativ kort sommerkjole. Så de finnes - det er bare å se deg rundt. :P

Ærlig talt kan jeg ikke forestille meg å "belønne" mannen med masse hår i munnen, mens han gir meg nytelse. Vise steder må rett og slett være glatte. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmhh... Naturlig kroppshår!

2lcpbpt.jpg



Anonymous poster hash: 4974f...b9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv er jeg en mann og barberer ballene mine i blant da. Og friserer jo selvsagt resten av håret rundt kjakan.

Synes ikke det er spesielt digg med store skoger rundt i dette området. Og jeg sitter i grunn pris på om en eventuelt fremtidig partner ikke hadde så mye i mot å synes det samme eventuelt. Hva henne syne som meg er jo irrelevant, men det er jo selvagt hyggelig om vi er på samme side i boken hvert fall da.



Anonymous poster hash: 6c92c...c92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min sosiale krets har glattbarbert vært ut i et par år. Det samme gjelder for venninnene mine som bor utenfor Norge.

Anonymous poster hash: 00f9f...78a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...