Gjest Eurodice Skrevet 27. juli 2013 #141 Skrevet 27. juli 2013 (endret) Vet ikke helt hvorfor du følte deg truffet isåfall. Mitt svar var som sagt til en person som mente at å la alt hår gro var det naturlige. Implisitt at det å trimme og utføre behandling av dette var unaturlig. Noe som blir helt feil. Jeg følte meg ikke truffet. Men det er da naturlig at alt hår vokser. Det betyr ikke at man ikke steller det. Noen er sikkert likeglade, det er meget mulig. Men folk flest har normal hygiene, vil jeg anta. Hvordan stiller du deg til jenter med kjempelangt hår, det vil si til håret deres? Tror du det er så hygienisk rent og velduftende alltid? Endret 27. juli 2013 av Arabella 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #142 Skrevet 27. juli 2013 Ja til glattbarbering og eksplosjon i soppinfeksjoner! Det er merkelig at folk må bry seg om andres underliv. Hva med å gjøre hva man selv trives best med og drite i hva alle andre synser og mener? Anonymous poster hash: c0f22...75b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #143 Skrevet 27. juli 2013 Ja til glattbarbering og eksplosjon i soppinfeksjoner! Det er merkelig at folk må bry seg om andres underliv. Hva med å gjøre hva man selv trives best med og drite i hva alle andre synser og mener? Anonymous poster hash: c0f22...75b Morsomt at du sier dette i samme innlegg som du mer eller mindre indirekte retter et sleivspark mot de som barberer seg. Anonymous poster hash: 5872e...5e4 2
Gjest Søren76 Skrevet 27. juli 2013 #144 Skrevet 27. juli 2013 Morsomt at du sier dette i samme innlegg som du mer eller mindre indirekte retter et sleivspark mot de som barberer seg.Anonymous poster hash: 5872e...5e4 Så for meg som liker jenter med mye hår , da sier du dermed vi er urenslige Det er jo at man vasker seg som avgør dette ikke om der er hår eller ikke Med alt respekt
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #145 Skrevet 27. juli 2013 Så for meg som liker jenter med mye hår , da sier du dermed vi er urenslige Det er jo at man vasker seg som avgør dette ikke om der er hår eller ikke Med alt respekt Jeg har da ikke sagt noe om at noen er urenslig? Jeg påpekte bare at innlegget jeg siterte var selvmotsigende. Anonymous poster hash: 5872e...5e4
Gjest Søren76 Skrevet 27. juli 2013 #146 Skrevet 27. juli 2013 Jeg har da ikke sagt noe om at noen er urenslig? Jeg påpekte bare at innlegget jeg siterte var selvmotsigende.Anonymous poster hash: 5872e...5e4 Da må jeg beklage om jeg misforstod deg
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #147 Skrevet 27. juli 2013 Morsomt at du sier dette i samme innlegg som du mer eller mindre indirekte retter et sleivspark mot de som barberer seg. Anonymous poster hash: 5872e...5e4 Det var bare en liten tilleggsopplysning, siden mange mener at det er så uhygenisk med hår Hva andre folk gjør med sitt underliv; glatt, trimmet, full bush osv er deres egen sak Anonymous poster hash: c0f22...75b
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #148 Skrevet 27. juli 2013 Det var bare en liten tilleggsopplysning, siden mange mener at det er så uhygenisk med hår Hva andre folk gjør med sitt underliv; glatt, trimmet, full bush osv er deres egen sak Anonymous poster hash: c0f22...75b Nei det var et dømmende og ladet utsagn hvor du sier at å barbere er uhygienisk. Om du virkelig var opptatt av at folk skal få velge selv og ikke har noen meninger rundt det hadde du spart deg for denslags. Vi lever ikke i huler lengre, vi omgås ikke insekter og sykdommer på samme måte som mennesker gjorde i millioner av år. At fysiologien vår ikke endrer seg så raskt som teknologien og omgivelsene er naturlig - men hårveksten på kroppen forsvinner gradvis som følge av det. Anonymous poster hash: 9dfb1...97b 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #149 Skrevet 27. juli 2013 Vet ikke helt hvorfor du følte deg truffet isåfall. Mitt svar var som sagt til en person som mente at å la alt hår gro var det naturlige. Implisitt at det å trimme og utføre behandling av dette var unaturlig. Noe som blir helt feil. Så å la hår vokse vil føre til at du får lopper, lus og sykdommer? Den var ny. Jeg forstår rett og slett ikke hva du vil frem til med dette svaret. Hva med jenter med langt hår da? Fysj så ekkelt det må være med lus og andre sykdommer langt hår vil føre til. Sammenligningen din er rett og slett det dummeste jeg har lest den siste tiden. Anonymous poster hash: 73064...e0d
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #150 Skrevet 27. juli 2013 Om du lar hår være ustelt og ikke tar vare på det vil det bli uhygienisk med resultater som grobunn for lopper, lus større sannsynlighet for sykdommer etc. Mitt poeng er at det å bare la ting gro aldri har hatt noe med "naturlig" å gjøre. Bare for å informere, om det finnes andre som er like korttenkte. Dette vil du kanskje få om du ikke vasker deg, ikke fordi du ikke barberer deg. Anonymous poster hash: 73064...e0d
Gjest Lille-pus Skrevet 27. juli 2013 #151 Skrevet 27. juli 2013 For min del må kvinner ha akkurat den frisøren eller mangel på sådann i underlivet som de selv foretrekker. Og jeg har ikke tenkt å blande meg oppi eller diskutere hva jeg personlig synes andre burde ha. Dette fordi det helt klart er langt utenfor mitt mandat å bestemme om andre skal ha hår eller ikke. Javel... Så forteller VG midt i agurktiden at det er 'in' med full behåring. Ja, ja... fint det. Påvirker det meg? Nope. Tenker jeg kaste meg rundt og begynne å spare? Nope. Engasjerer et slikt oppslag i VG meg egentlig? Nope. Lar jeg meg forundre over at så mange er opptatt med å dømme og fordømme mennesker de aldri kommer til å kunne ta på? Jepp. I høy grad. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2013 #152 Skrevet 27. juli 2013 Lar jeg meg forundre over at så mange er opptatt med å dømme og fordømme mennesker de aldri kommer til å kunne ta på? Jepp. I høy grad. *mumler noe om dobbeltmoral* Anonymous poster hash: 4974f...b9a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå