Gå til innhold

Nå er full busk IN igjen :)


volvo22

Anbefalte innlegg

Men hvis egne presferanser er viktigst,og man ikke blir påvirket og styrt av moten..hvorfor tør ingen å være naturlig hårete da,og vise fram kjønnshårene ?

Jeg mener ikke å kritisere de som barberer osv. mener bare å si at det må være rom og aksept for begge deler. Både hårete og barbert :)

Hvis det var intensjonen din så kom det forrige innlegget ditt veldig galt ut. Der fremstiller du det som om de som barberer seg er feige, ikke tør la håret sitt vokse. Det er derfor jeg prøver å forklare deg at det er ikke slik virkeligheten er for folk flest. De aller aller fleste gjør det fordi de føler seg komfortable med det, mange liker å være barberte nedentil. Det er som å hevde at folk som klipper håret på hodene sine er feige og ikke våger å la det vokse fritt.

Du vet hva du liker. Fint for deg! Ikke rakk ned på andre som liker noe annet. La folk få gjøre det de trives med.

Anonymous poster hash: 4974f...b9a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Men hvis egne presferanser er viktigst,og man ikke blir påvirket og styrt av moten..hvorfor tør ingen å være naturlig hårete da,og vise fram kjønnshårene ?

Fordi PREFERANSEN er å barbere seg, fordi det gir seksuell nytelse, for eksempel? Eller fordi man har så lite hårvekst at man ser ut som en 70-talls konfirmant med unødvendig bart, om man ikke barberer seg... Mange grunner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg si det sånn.

Det er en grunn til at mammelukkene gikk til knærne tidligere!

Om man skal ha minimalt undertøy, så er det et minimum å sørge for trimming i kantene!

Haha, det hadde da vitterlig ikke noe med hårveksten å gjøre. At DU ikke liker det får være din sak. Men at man er sjuskete fordi man ikke fjerner kjønnshår? Spar meg..

Anonymous poster hash: 44213...ace

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det hadde da vitterlig ikke noe med hårveksten å gjøre. At DU ikke liker det får være din sak. Men at man er sjuskete fordi man ikke fjerner kjønnshår? Spar meg..

Anonymous poster hash: 44213...ace

Helt enig ! Kjønnshår er vakkert og naturlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som er skikkelig hårete og trives med det da ? Rart hvis det ikke e noen der ute...



Anonymous poster hash: 19197...51e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kraftig busk mellom bena er utrolig sexy på damene,gjerne under armene også ;) Hår gjør at smaker og lukter i kjønnet blir mere naturlig.ekstra godt å slikke da ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bråkar

Jeg har ofte lurt på hva som gjør at voksne menn tenner på mus uten hårvekst. Det er jo et aldersperspektiv som melder seg her, er det ikke?

Hvem er det som er spurt om dette?

For å si det sånn - full busk er like sexy som lange nesehår og overmodne kviser.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Jeg har ofte lurt på hva som gjør at voksne menn tenner på mus uten hårvekst. Det er jo et aldersperspektiv som melder seg her, er det ikke?

Tja, hva er det som gjør at kvinner ikke liker lange nese- og ørehår og hårete rygger?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bråkar

Foretrekker helt klart ordinær busk - og har blitt fortalt at det har noe å si for (varigheten av) dama's våthet underveis. Stemmer det ikke at det er bedre for kvinnens underlivshelse også?

Det smaker bedre også!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bråkar

Hårvekst på musa er altså like unaturlig som en hårete rygg og lang nese.

Awright, mann med perspektiv.

Tja, hva er det som gjør at kvinner ikke liker lange nese- og ørehår og hårete rygger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i VG her om dagen at kjønnshår og full busk er kommet tilbake og regnes for hot igjen. Dette er jo en fantastisk nyhet !! Men stemmer det virkelig at det er på vei tilbake...?

Det tror jeg ikke noe på. I tillegg føles det veldig lite hygienisk å ha så mye hår der nede. Særlig når det blir klamt i trusa. Tror ikke det er en normal mann som liker dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

La meg si det sånn.

Det er en grunn til at mammelukkene gikk til knærne tidligere!

Om man skal ha minimalt undertøy, så er det et minimum å sørge for trimming i kantene!

Det tror jeg neppe hadde noen forbindelse med kjønnshår. Det vokser ikke ubegrenset :fnise:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg neppe hadde noen forbindelse med kjønnshår. Det vokser ikke ubegrenset :fnise:

Man skulle jaggu tro det etter beskrivelsene hos en del her inne!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bråkar

Ordinær hårvekst foretrekkes helt klart. Har man ekstraordinær hårvekst som tyter ut av trusa for man heller vurdere stussing.

Er det ingen som tenker på at det er noe muffens med menn som ikke klarer å forholde seg til en voksen-mus?

Det tror jeg ikke noe på. I tillegg føles det veldig lite hygienisk å ha så mye hår der nede. Særlig når det blir klamt i trusa. Tror ikke det er en normal mann som liker dette.

Endret av bråkar
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg har ofte lurt på hva som gjør at voksne menn tenner på mus uten hårvekst. Det er jo et aldersperspektiv som melder seg her, er det ikke?

Hva mener du? At voksne menn blir pedofile med alderen? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det tror jeg ikke noe på. I tillegg føles det veldig lite hygienisk å ha så mye hår der nede. Særlig når det blir klamt i trusa. Tror ikke det er en normal mann som liker dette.

Det var litt av en konklusjon du trekker. Menn som liker at kvinner har kjønnshår er unormale? Vi er vel ikke riktig skrudd sammen vi kvinner som foretrekker det, heller da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KateW

Ordinær hårvekst foretrekkes helt klart. Har man ekstraordinær hårvekst som tyter ut av trusa for man heller vurdere stussing.

Er det ingen som tenker på at det er noe muffens med menn som ikke klarer å forholde seg til en voksen-mus?

Hva med kvinnens egne preferanser?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bråkar

Menn som ikke klarer å forholde seg til ordinær hårvekst - hva er det det handler om?

Hva mener du? At voksne menn blir pedofile med alderen? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bråkar

kvinners preferanser er jo noe annet. Foretrekker hun å være glattbarbert må jeg jo innfinne meg med det.

Hva med kvinnens egne preferanser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...