Gå til innhold

Nå er full busk IN igjen :)


volvo22

Anbefalte innlegg

Ordinær hårvekst foretrekkes helt klart. Har man ekstraordinær hårvekst som tyter ut av trusa for man heller vurdere stussing.

Er det ingen som tenker på at det er noe muffens med menn som ikke klarer å forholde seg til en voksen-mus?

Her viste jeg til ekstraordinær hårvekst. Men jeg har aldri møtt en mann som liker hår der nede. Med tanke på å gi dama munnsex da.

Det var litt av en konklusjon du trekker. Menn som liker at kvinner har kjønnshår er unormale? Vi er vel ikke riktig skrudd sammen vi kvinner som foretrekker det, heller da.

Nei, de er ikke unormale. Ikke kvinnene du viser til heller. Ja, kanskje valgte jeg feil ord, men jeg mente nok gjennomsnittlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest KateW

Menn som ikke klarer å forholde seg til ordinær hårvekst - hva er det det handler om?

Det får du spørre de mennene om. Jeg har lite hårvekst, og trives med å vokse meg. Dette har med min seksuelle nytelse å gjøre. I forhold spør jeg mannen hva han foretrekker, for jeg liker å tilfredsstille ham. Heldigvis har jeg ikke truffet en som liker hår til langt utpå lårene, da jeg ikke har anlegg for denslags.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Er det ingen som tenker på at det er noe muffens med menn som ikke klarer å forholde seg til en voksen-mus?

Og for å si det sånn, det er ingen som helst måte man kan forveksle mitt underliv med et barns, samme hvordan jeg trimmer kjønnshårene. Menn som tror det må være dumme som en tom brødboks.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bråkar

Dama smaker bedre med hår. Empirisk grunnlag: 3 damer. Forutsetning hver gang: ren.

Her viste jeg til ekstraordinær hårvekst. Men jeg har aldri møtt en mann som liker hår der nede. Med tanke på å gi dama munnsex da.

Nei, de er ikke unormale. Ikke kvinnene du viser til heller. Ja, kanskje valgte jeg feil ord, men jeg mente nok gjennomsnittlig. :)

Har hele tiden sagt "ordinær" hårvekst.

Det får du spørre de mennene om. Jeg har lite hårvekst, og trives med å vokse meg. Dette har med min seksuelle nytelse å gjøre. I forhold spør jeg mannen hva han foretrekker, for jeg liker å tilfredsstille ham. Heldigvis har jeg ikke truffet en som liker hår til langt utpå lårene, da jeg ikke har anlegg for denslags.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her viste jeg til ekstraordinær hårvekst. Men jeg har aldri møtt en mann som liker hår der nede. Med tanke på å gi dama munnsex da.

Nei, de er ikke unormale. Ikke kvinnene du viser til heller. Ja, kanskje valgte jeg feil ord, men jeg mente nok gjennomsnittlig. :)

Du nevner munnsex..Vil bare si at jeg elsker å slikke når det er skikkelig hårete,aller smaker og dufter bevares mye bedre og det er herlig når håra kiler på kinnene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Dama smaker bedre med hår. Empirisk grunnlag: 3 damer. Forutsetning hver gang: ren.

Har hele tiden sagt "ordinær" hårvekst.

Og hva er ordinær hårvekst? Vi er alle forskjellige.

Dog kan jeg si at fitta mi smaker smashing uansett, og det selv om den ikke er helt nyvasket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Det får du spørre de mennene om. Jeg har lite hårvekst, og trives med å vokse meg. Dette har med min seksuelle nytelse å gjøre. I forhold spør jeg mannen hva han foretrekker, for jeg liker å tilfredsstille ham. Heldigvis har jeg ikke truffet en som liker hår til langt utpå lårene, da jeg ikke har anlegg for denslags.

Her synes jeg nok du er noget usaklig. Naturlig behåring er ikke ensbetydende med at kjønnshåret vokser langt nedover lårene :ler: .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bråkar

Herlig.

Og yes. Med ordinær mener jeg nettopp det - sånn som du eller hun eller hun er. Ikke en standard-mal m.a.o.

Og hva er ordinær hårvekst? Vi er alle forskjellige.

Dog kan jeg si at fitta mi smaker smashing uansett, og det selv om den ikke er helt nyvasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er ordinær hårvekst? Vi er alle forskjellige.

Dog kan jeg si at fitta mi smaker smashing uansett, og det selv om den ikke er helt nyvasket.

Ordinær hårvekst kan jo være så mangt..hehe. Tviler ikke på at du smaker fantastisk både med og uten hår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her, vv22, har du din drømmedame:

www.phuckedtube.com/contents/member/mrphucked/photos/MidThumbs/One-Hairy-Biatch-8391e277-4.jpg



Anonymous poster hash: 4974f...b9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her, vv22, har du din drømmedame:

www.phuckedtube.com/contents/member/mrphucked/photos/MidThumbs/One-Hairy-Biatch-8391e277-4.jpg

Anonymous poster hash: 4974f...b9a

Hehe,takk for tipset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen hårete damer her som kan fortelle oss om dere faktisk trives med det selv,dere som kjenner det på kroppen ?



Anonymous poster hash: 19197...51e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Så der findes håp for os som liker hårete jenter nu :) så flott

Ikke lett at Finde det i dagens hårløse samfund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sammenligner det nok med en mann med hårete baller og jeg vet hva en god del damer mener om det (meg inkludert) når det gjelder å tilfredsstile mannen med munn der. :) Men det er sikkert forskjeller og enkelte liker hår i munnen sin. Det gjør jeg ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Dette er vel snak om at de som passer ilag Finder hverandre og man prøver jo tilpasse seg sin partner vel :)

Innen for rimelighetens grenser da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sammenligner det nok med en mann med hårete baller og jeg vet hva en god del damer mener om det (meg inkludert) når det gjelder å tilfredsstile mannen med munn der. :) Men det er sikkert forskjeller og enkelte liker hår i munnen sin. Det gjør jeg ikke.

Smaken er så forskjellig ja,jeg synes en skikkelig dusk i munnen er bare deilig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Er det noen hårete damer her som kan fortelle oss om dere faktisk trives med det selv,dere som kjenner det på kroppen ?

Anonymous poster hash: 19197...51e

Selvfølgelig trives jeg med det. Jeg har vært trendy og utrendy alt ettersom hva som er in i tiden :).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig trives jeg med det. Jeg har vært trendy og utrendy alt ettersom hva som er in i tiden :).

Så bra at noen tør å si at de trives med hår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søren76

Jeg blev singel etter 10 år og nu tør jeg inrømme jeg liker jenter med mye hår og vil faktisk håper min fremtiden kæreste har det :)

Ærlighet og åpenhet er jo ik farlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye deiligere med barberte kjønnslepper. Garderobedusk er tingen.



Anonymous poster hash: e0687...913
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...