Gå til innhold

Nå er full busk IN igjen :)

volvo22

Anbefalte innlegg

Leste i VG her om dagen at kjønnshår og full busk er kommet tilbake og regnes for hot igjen. Dette er jo en fantastisk nyhet !! Men stemmer det virkelig at det er på vei tilbake...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinne: viljeløst vesen som bare følger trendene

Anonymous poster hash: 4974f...b9a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg alltid har sagt, hvis jeg bare venter lenge nok, så er jeg trendy igjen. :fnise:

Men si meg, hvem er det som følger moten på kjønnshår?

Det er jo bare en selv, og spesielt utvalgte, som ser om en følger moten, eller ikke.

Anonymous poster hash: b2a23...9d8
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg alltid har sagt, hvis jeg bare venter lenge nok, så er jeg trendy igjen. :fnise:

Men si meg, hvem er det som følger moten på kjønnshår?

Det er jo bare en selv, og spesielt utvalgte, som ser om en følger moten, eller ikke.

Anonymous poster hash: b2a23...9d8

Overraskende mange følger moten faktisk..det merkes for en som liker mye kjønnshår på damene. Ingen som har det lenger jo..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Full busk både nedentil og under armene..kant med hår utenfor trusa..ÅHHH,det er så pirrende og sexy! :)

Anonymous poster hash: 19197...51e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes full busk er dritsexy, gjør meg kåt bare å tenke på det. Eneste problemet er hår som setter seg fast i tennene....

Men selv om jeg syntes det, tviler jeg sterkt på at jeg har majoriteten av befolkningen med meg på det. Vil tro 4 av 5 under 30 foretrekker null busk, er i alle fall det inntrykket jeg har.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Hvem er det som er spurt om dette?

For å si det sånn - full busk er like sexy som lange nesehår og overmodne kviser.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er så forskjellig,jeg synes full busk og kratig hårvekst er skikkelig deilig ! noe av det mest sexy som finnes ;) Elsker å se kanten utenfor trusa,kanskje en liten veiviser osv :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full busk både nedentil og under armene..kant med hår utenfor trusa..ÅHHH,det er så pirrende og sexy! :)

Anonymous poster hash: 19197...51e

:spy:

Fikk noen veldig stygge bilder på netthinnen nå.

Fysj og fy!

Men om du liker sjuskete utseende, så vær så god!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj og fy!

Haha,det er jo bare naturlig og deilig da :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj og fy!

Det er vel feil å bruke ordet sjuskete om noe vi faktisk er ment til å se ut.

Hadde det vært meningen at vi skulle være barbert så hadde vi ikke hatt hår i det hele tatt.

Sjuskete er når man ikke tar vare på seg selv, hårete er å være naturlig.

Anonymous poster hash: 3a7c9...224

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha,det er jo bare naturlig og deilig da :)

La meg si det sånn.

Det er en grunn til at mammelukkene gikk til knærne tidligere!

Om man skal ha minimalt undertøy, så er det et minimum å sørge for trimming i kantene!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg si det sånn.

Det er en grunn til at mammelukkene gikk til knærne tidligere!

Om man skal ha minimalt undertøy, så er det et minimum å sørge for trimming i kantene!

Hvorfor det ? kjønnshår er jo bare sexy og pent å se på :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Red Queen

Jeg tenker at utenom visse lukkede mijøer så er dette i realiteten noe som avgjøres hos de enkelte. Å ha preferanser for den ene varianten eller den andre er nok ganske vanlig, men jeg tror ikke at mote ikke er en avgjørende faktor for folk flest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvis egne presferanser er viktigst,og man ikke blir påvirket og styrt av moten..hvorfor tør ingen å være naturlig hårete da,og vise fram kjønnshårene ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis egne presferanser er viktigst,og man ikke blir påvirket og styrt av moten..hvorfor tør ingen å være naturlig hårete da,og vise fram kjønnshårene ?

Hvorfor tør ikke du være naturlig hårete og la håret på hodet ditt vokse og gro?

De færreste gjør noe som helst med kroppen "fordi det er in". De fleste gjør det fordi det er det som de føler seg komfortable med, de liker å ha det slik. Noen liker å ha hår mellom bena, andre liker ikke. Det er ikke opp til deg å kritisere folk som barberer seg fordi de foretrekker å være barbert. Det er opp til hver enkelt hva de liker og foretrekker. Om du liker hår så la håret ditt vokse, som sagt.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tør ikke du være naturlig hårete og la håret på hodet ditt vokse og gro?

De færreste gjør noe som helst med kroppen "fordi det er in". De fleste gjør det fordi det er det som de føler seg komfortable med, de liker å ha det slik. Noen liker å ha hår mellom bena, andre liker ikke. Det er ikke opp til deg å kritisere folk som barberer seg fordi de foretrekker å være barbert. Det er opp til hver enkelt hva de liker og foretrekker. Om du liker hår så la håret ditt vokse, som sagt.

Jeg mener ikke å kritisere de som barberer osv. mener bare å si at det må være rom og aksept for begge deler. Både hårete og barbert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Det er vel feil å bruke ordet sjuskete om noe vi faktisk er ment til å se ut.

Anonymous poster hash: 3a7c9...224

Noen av oss har naturlig lite hårvekst, bare for å presisere det. Og vi får ikke full busk om vi smører oss med ølgjær.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...