AnonymBruker Skrevet 26. juli 2013 #101 Skrevet 26. juli 2013 Jeg syns det hoeres veldig rart ut aa ikke kunne vaere med paa aa oppdra andres barn. I min omgangskrets er det slik at man ogsaa irettesetter hverandres barn om de skulle finne paa noe ugagn eller oppfoere seg paa en maate som ikke er akseptabelt. Aa skulle vaere stemor og ikke kunne delta i oppdragelsen hoeres helt merkverdig ut. It takes a village... Anonymous poster hash: 946f7...2b7 2
Gjest Måkehyl Skrevet 26. juli 2013 #102 Skrevet 26. juli 2013 Det er bare slik unge dame, at tar man mannen som har barn, så tar man barna også. En nyhet til deg, dette er en typisk 6 åring. Jeg går selv gravid og har ett barn på 5 år fra ett tidligere forhold. Poden min er en svært aktiv liten krabat og vi har heller ikke avlastning fra mitt barn sin far. Hadde min mann hatt en slik adferd som du over barnet mitt hadde det vært på hode å ræva ut. Du virker ikke særlig moden og det er skremmende at med slik innstillig at du venter barn. Tror du mannen din finner deg like sjarmerende når han finner ut hva slags holdninger du har til hans barn fra tidligere forhold. Du må skjerpe deg. Slik er det å ha barn. Hva faen får deg til å heve deg slik over andre mennesker? Hadde du vært min kone med en slik holdning hadde det vært på hode og ræva ut. 5
Snakkis Skrevet 26. juli 2013 #103 Skrevet 26. juli 2013 Hva faen får deg til å heve deg slik over andre mennesker? Hadde du vært min kone med en slik holdning hadde det vært på hode og ræva ut. Godt du ikke er min mann, enda bedre at det ikke er jeg som venter barn med den damen som skriver innlegget her. Sutrekopp.
Snakkis Skrevet 26. juli 2013 #104 Skrevet 26. juli 2013 Hva faen er det dere tullinger egentlig leser her? Det hun skriver.
Stinelin Skrevet 26. juli 2013 #106 Skrevet 26. juli 2013 Jeg reagerer mest på mannen, som ikke forstår at man må tilrettelegge bedre for å få en hyggelig tur med 6-åring (og gravid dame som i tillegg er kvalm). At han er sur og eksploderer til barnet høres veldig utrivelig ut. Mulig dette er vanlig, men jeg er ikke vant til at voksne oppfører seg på den måten, og jeg hadde blitt skremt om mannen min hadde eksplodert til meg eller barnet vårt (slik jeg ser for meg en eksplosjon da). Når dere tar med barn på så lang biltur må dere være innstilt på å gjøre opplevelsen bedre for han/henne, og ihvertfall ikke være sure og eksplodere når småen blir krevende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå