Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Nå kom jeg ut derfra for tre minutter siden, etter 20 min der inne. Og nå sutrer han igjen. Her-re-guuuuuuuuud.

Si at tante Dior sier at NU er det kveld! :opplyser:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i huset ser det ut til at amminga går mot slutten. Han bare tar noen få munnfuller før han biter meg (biter til og kaster hodet bakover med brystvorta i munnen, såå vondt!).

Synes igrunn det er skikkelig trist, jeg. Amminga har bare vært kos denne gangen. Hadde håpet å holde på til mars, men jeg kan liksom ikke tvinge ham heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch! Litt lignende tilstander her. Ikke biting heldigvis, men han tar et par tak og så bare gliser og ser på meg. Veldig sjeldent han vil ha noe særlig på dagtid... Men ved legging og natt/morgenkvist duger puppen fortsatt. Sover J hele natta nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Au, skjønner godt om du ikke orker mer. Lillemann biter i puppen innimellom, men hadde han gjort sånn som J hadde det blitt slutt her også. Det der orker man bare ikke i lengden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au! :sjokkert:

Ja, fytti!

Ouch! Litt lignende tilstander her. Ikke biting heldigvis, men han tar et par tak og så bare gliser og ser på meg. Veldig sjeldent han vil ha noe særlig på dagtid... Men ved legging og natt/morgenkvist duger puppen fortsatt. Sover J hele natta nå?

Ja, det er litt sånn her og. han kan spise relativt lenge fra puppen én gang på kvelden og én gang på nattmorran. Men jeg som aldri akkurat har hatt overflod av melk begynner å få lite igjen nå, altså. Så om han fortsetter å ikke ville ha på dagtid så ser det ut til at det er slutt ganske snart..

Au, skjønner godt om du ikke orker mer. Lillemann biter i puppen innimellom, men hadde han gjort sånn som J hadde det blitt slutt her også. Det der orker man bare ikke i lengden

Nei, det er kjempevondt. Og nå gjør han der hver gang jeg tilbyr, mot bare av og til før. Og så blir han kjempesur når jeg pakker inn puppen igjen, da ;)

Du ammer fortsatt mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er kjempevondt. Og nå gjør han der hver gang jeg tilbyr, mot bare av og til før. Og så blir han kjempesur når jeg pakker inn puppen igjen, da ;)

Du ammer fortsatt mye?

Hehe, typisk at de blir sure når man tar inn puppen ja :fnise: Her begynner det virkelig å vokse fram en sterk vilje, litt gøy og litt slitsomt.

Nja, jeg ammer mest om natta egentlig. Har ikke giddet å avvenne ennå siden jeg sover godt selv om han får pupp tre ganger på natta (pluss en pupp rundt da jeg legger meg og en på morran). På dagen får han litt etter måltider og rett før han skal legge seg. Men han er jo veldig puppegutt da, og nå synes jeg det er bare kos også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ville han ikke ha kveldspupp heller, så da spørs det om det kun er sovepupp igjen. Åååh, vemodig. Og så føler jeg meg litt avvist ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner den følelsen ja... Skikkelig dritt. Typisk hvis han begynner å våkne oftere for å få pupp om natta nå da. :P *ikkemeningaåjinxe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner den følelsen ja... Skikkelig dritt. Typisk hvis han begynner å våkne oftere for å få pupp om natta nå da. :P *ikkemeningaåjinxe*

Døh, han sover som en dust uansett, så det gjør ingen forskjell :ler: Bortsett fra at han ikke vil ha pupp da heller, såklart ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De verste oppvåkningene er når de ikke vil ha pupp. :dry: Jeg har liksom ikke så mange andre triks. :ler:

Enig med den..Da vi sluttet med nattpupp så ble det ikke noe særlig færre oppvåkninger, men det tok jo gjerne lenger tid å få han til å sovne igjen!

Skjønner det er vemodig å skulle slutte nå når du hadde sett for deg å amme til han var ett år gammel. Man trenger å bli klar for det selv også, etter så lang tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre oppvåkningene fikser pappaen helt klart best, med meg er han mye mer fuzzy og har mye vanskeligere for å sovne igjen.

Forresten,inspirert av kjønn-tråden på graviditet: I går var jeg ute en tur, og tre forskjellige mennesker omtalte J som en jente. To sånn i forbifarten, og en som satt lenge på nabobordet på cafeen vi var på. Hun snakket ikke direkte til oss, men til barnebarnet sitt som var veldig fascinert av J, og hun kom med flere sånne "Ja, det va ei væældig søt pie!", "Ja, no ser ho på dæ lillepia.". :ler:

Folk blir jo bare ekstremt forvirra med en gang gutter ikke er kledd i blå, ser det ut til (han hadde grå bukse og okergul jakke over grå body), for jeg kan ikke se for meg at han ser ut som en jente sånn ellers? :ler: Jeg synes han ser ut som en skikkelig typisk guttebaby, men det er mulig jeg tar feil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Her var det mange som trodde snuppa var gutt før hun fikk så mye hår, hun gikk jo aldri i rosa. Lillebror går ikke ofte i typiske gutteklær han heller, så han har folk trodd er jente. Skal ikke være lett. :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

R blir stadig tatt for å være gutt.. Synes hun kler blått jeg, så det får hun bare tåle ;) Men for å være helt ærlig, synes jeg faktisk ikke blå og hvit body med sommerfugler på er særlig guttete, selv om ukjente synes å være uenige i akkurat det. Evt ser de bare fargen og konkluderer automatisk med at hun er gutt :roll: Ja ja, det er jo ikke akkurat som at hun bryr seg nevneverdig :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...