kisskissbangbang Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #2401 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg er generelt sett ganske glad i sjokolade, men har spist lite av det i graviditeten. Har bare ikke hatt lyst på det. Men har lyst på mye annet da Og sjokolade når man drikker? Nei DET går ikke! Alt som er søtt er kvalmt med alkohol innabords. Da går det i potetgull og junkfood. Enig, jeg spiser heller aldri sjokkis når jeg drikker, sett bort i fra den der ene gangen. Potetgull og kebab er tingen, og det er jeg ikke så glad i ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. oktober 2014 #2402 Del Skrevet 9. oktober 2014 Enig, jeg spiser heller aldri sjokkis når jeg drikker, sett bort i fra den der ene gangen. Potetgull og kebab er tingen, og det er jeg ikke så glad i ellers. Er glad i potetgull/salt snacks, men kebab spiser jeg aldri i edru tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. oktober 2014 #2403 Del Skrevet 9. oktober 2014 Burger fra Annas er bra i fylla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 9. oktober 2014 #2404 Del Skrevet 9. oktober 2014 Nå vil jeg ha pops... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 9. oktober 2014 #2405 Del Skrevet 9. oktober 2014 Nå vil jeg ha pops... Igår ville du ha potetgull med paprika. I feel you sister. Begge delene er jo nam nam 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 9. oktober 2014 #2406 Del Skrevet 9. oktober 2014 Nå fikk jeg lyst ut og bli småfull og spise masse junk etterpå (for det teller liksom ikke når man er full) og sove hele dagen derpå og bare sløve med tv-serier. Det blir vel om sånn 10 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #2407 Del Skrevet 9. oktober 2014 Burger fra Annas er bra i fylla Annasburgeren var god før, men sist jeg smakte den var den skikkelig kjip. Savner en skikkelig god burger her i byen! Nå vil jeg ha pops... Jeg og. Endte opp med å spise hele posen i går, jeg Nå fikk jeg lyst ut og bli småfull og spise masse junk etterpå (for det teller liksom ikke når man er full) og sove hele dagen derpå og bare sløve med tv-serier. Det blir vel om sånn 10 år. Herreguud, si fra når det blir så er jeg med! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter #2408 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg ringte barnehagen i dag og fikk snakke med L og spurte om han ville være med meg på kafé. Det ville han, for å si det sånn Så vi dro og koste oss med baguette og is, en god prat (han er så smart, morsom og flink ) og så gikk han og fant seg kompiser på lekebåten. Han er SÅ flink til å bli kjent med andre unger, går bort til dem og introduserer seg, og så er de i gang. Det er deilig, verken jeg eller pappaen var sånn da vi var barn. Vi var ganske sjenerte av oss, og ville helst ha mammaen vår med på alt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 9. oktober 2014 #2409 Del Skrevet 9. oktober 2014 Snuppa er også sånn, følger nesten etter andre unger på lekeplassen. Hun var veldig sjenert før, så det er gøy å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. oktober 2014 #2410 Del Skrevet 9. oktober 2014 Så deilig da! S vil gjerne, men tør ikke helt... Hun ender som oftest med å stå laaangt unna og mumle "jeg heter S...", for så å gi opp når hun ikke får respons.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 9. oktober 2014 #2411 Del Skrevet 9. oktober 2014 Høres ut som en fin dag for deg og L Herlig at han har så lett for å komme i kontakt med andre barn da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 9. oktober 2014 #2412 Del Skrevet 9. oktober 2014 Herlig dag da O er mer sånn at han kan overse unger helt hvis de tar kontakt med han, selv om han egentlig veldig gjerne vil leke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. oktober 2014 #2413 Del Skrevet 10. oktober 2014 Igår ville du ha potetgull med paprika. I feel you sister. Begge delene er jo nam nam Men forskjellen er vel at jeg fikk spist popsen jeg hadde lyst på i går Annasburgeren var god før, men sist jeg smakte den var den skikkelig kjip. Savner en skikkelig god burger her i byen! Jeg og. Endte opp med å spise hele posen i går, jeg Kanskje derfor hun sa "Anna's burger er god i fylla? Ooh, jeg prøvde, men kom meg bare gjennom halve posen før jeg ble sånn småkvalm, ble for mye søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 10. oktober 2014 #2414 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hørtes ut som en veldig fin dag med L forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. oktober 2014 #2415 Del Skrevet 10. oktober 2014 Synes også Annas burger har tapt seg. Og det i fylla altså. Har aldri spist Annas burger når jeg har vært edru. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 10. oktober 2014 #2416 Del Skrevet 10. oktober 2014 Synes den er god jeg, men alt går i grisen he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #2417 Del Skrevet 12. oktober 2014 Mitt hittil største "herreguud han har blitt så stor, jeg er stolt, vil nesten skrive det på fcebook men burde vel ikke det akkurat"-øyeblikk: Når ungen har gått på do sjøl, bæsja, og tørka seg sjøl, uten gris og uten rester når mannen tok et kontrolltørk. Faen ta hemninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. oktober 2014 #2418 Del Skrevet 12. oktober 2014 Gjør det!! Men så flink da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter #2419 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ja, hvorfor er ikke bæsjskryt sosialt akseptert liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 12. oktober 2014 #2420 Del Skrevet 12. oktober 2014 Fatter det ikke Har "lært" J å bæsje på do, ble så ekstremt lei møkkableier, det kvalifiserer vel for egen fjæsoppdatering? Kanskje jeg til og med skulle laget en egen profil til ham, slik som mange andre supermoms gjør, så kan han jo fortelle om sånt sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå