Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Jeg er generelt sett ganske glad i sjokolade, men har spist lite av det i graviditeten. Har bare ikke hatt lyst på det. Men har lyst på mye annet da :fnise:

Og sjokolade når man drikker? Nei DET går ikke! Alt som er søtt er kvalmt med alkohol innabords. Da går det i potetgull og junkfood. :P

Enig, jeg spiser heller aldri sjokkis når jeg drikker, sett bort i fra den der ene gangen. Potetgull og kebab er tingen, og det er jeg ikke så glad i ellers. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, jeg spiser heller aldri sjokkis når jeg drikker, sett bort i fra den der ene gangen. Potetgull og kebab er tingen, og det er jeg ikke så glad i ellers. :)

Er glad i potetgull/salt snacks, men kebab spiser jeg aldri i edru tilstand. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vil jeg ha pops... :sjenert:

Igår ville du ha potetgull med paprika. I feel you sister. Begge delene er jo nam nam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg lyst ut og bli småfull og spise masse junk etterpå (for det teller liksom ikke når man er full) og sove hele dagen derpå og bare sløve med tv-serier. :grine:

Det blir vel om sånn 10 år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burger fra Annas er bra i fylla

Annasburgeren var god før, men sist jeg smakte den var den skikkelig kjip. Savner en skikkelig god burger her i byen!

Nå vil jeg ha pops... :sjenert:

Jeg og. Endte opp med å spise hele posen i går, jeg :sjenert:

Nå fikk jeg lyst ut og bli småfull og spise masse junk etterpå (for det teller liksom ikke når man er full) og sove hele dagen derpå og bare sløve med tv-serier. :grine:

Det blir vel om sånn 10 år.

Herreguud, si fra når det blir så er jeg med!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte barnehagen i dag og fikk snakke med L og spurte om han ville være med meg på kafé. Det ville han, for å si det sånn :fnise:

Så vi dro og koste oss med baguette og is, en god prat (han er så smart, morsom og flink :hjerte: ) og så gikk han og fant seg kompiser på lekebåten.

Han er SÅ flink til å bli kjent med andre unger, går bort til dem og introduserer seg, og så er de i gang. Det er deilig, verken jeg eller pappaen var sånn da vi var barn. Vi var ganske sjenerte av oss, og ville helst ha mammaen vår med på alt :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Snuppa er også sånn, følger nesten etter andre unger på lekeplassen. :ler: Hun var veldig sjenert før, så det er gøy å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig da! S vil gjerne, men tør ikke helt... Hun ender som oftest med å stå laaangt unna og mumle "jeg heter S...", for så å gi opp når hun ikke får respons.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig dag da :)

O er mer sånn at han kan overse unger helt hvis de tar kontakt med han, selv om han egentlig veldig gjerne vil leke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår ville du ha potetgull med paprika. I feel you sister. Begge delene er jo nam nam

Men forskjellen er vel at jeg fikk spist popsen jeg hadde lyst på i går :nigo:

Annasburgeren var god før, men sist jeg smakte den var den skikkelig kjip. Savner en skikkelig god burger her i byen!

Jeg og. Endte opp med å spise hele posen i går, jeg :sjenert:

Kanskje derfor hun sa "Anna's burger er god i fylla? :P

Ooh, jeg prøvde, men kom meg bare gjennom halve posen før jeg ble sånn småkvalm, ble for mye søtt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes også Annas burger har tapt seg. Og det i fylla altså. Har aldri spist Annas burger når jeg har vært edru. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt hittil største "herreguud han har blitt så stor, jeg er stolt, vil nesten skrive det på fcebook men burde vel ikke det akkurat"-øyeblikk: Når ungen har gått på do sjøl, bæsja, og tørka seg sjøl, uten gris og uten rester når mannen tok et kontrolltørk. Faen ta hemninger! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter det ikke :klo: Har "lært" J å bæsje på do, ble så ekstremt lei møkkableier, det kvalifiserer vel for egen fjæsoppdatering? Kanskje jeg til og med skulle laget en egen profil til ham, slik som mange andre supermoms gjør, så kan han jo fortelle om sånt sjøl. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...