Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg trenger noen single venninner!

Sånne som alltid er på byen, alltid er med på noen glass vin, sånne som er spontane. Jeg er veldig glad i venninnene mine, men alle har små unger, og alle mista alt av spontanitet da testen viste to blå. :fnise:

Jeg vil en tur ut, med masse sminke, masse vin, masse latter, masse musikk, masse dans!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra mann som står opp så tidlig med kiden ;) men man har vel ikke så mye til valg alltid.

Sånne turer ut høres så digg ut! Savn, savn, savn! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg savner også sånne turer! Sist gang var i midten av juni...Og det er leeeeenge til jeg kan igjen! :P

Men ja, skjønner den altså. Dette savner jeg også ofte ellers, for veldig mange av mine venninner har flyttet, så har ikke så mange igjen. Veldig artig med en skikkelig fest og bytur altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra mann som står opp så tidlig med kiden ;) men man har vel ikke så mye til valg alltid.

Sånne turer ut høres så digg ut! Savn, savn, savn! :bond:

Han er skikkelig flink med ungene, og står opp i otta mye oftere enn meg. ;)

Kom til Bodø når du er drikkbar igjen. :fnise:

Åh, jeg savner også sånne turer! Sist gang var i midten av juni...Og det er leeeeenge til jeg kan igjen! :P

Men ja, skjønner den altså. Dette savner jeg også ofte ellers, for veldig mange av mine venninner har flyttet, så har ikke så mange igjen. Veldig artig med en skikkelig fest og bytur altså! :)

Ja, jeg synes det er en veldig deilig måte å koble ut på, bare drikke vin og le og gå på byen med venner. :)

Vi tar oss en tur når du har anledning igjen, synes jeg. Men først liten baby :rodmer:

Vi får ta et polevors med bytur etterpå når vi alle kan drikke igjen :nigo:

I'm in! :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først litt baby ja :hjerte:

Og SÅ! ;)

Får meg til å tenke disse trådene hvor 17-åringer som vil ha barn argumenterer med at "festing er de jo ferdige med!" Hehe, synes det er så rart, for det er jo virkelig ikke det som definerer om man er klar gor barn. :P Jeg elsker enda å ta meg en fest av og til. Det ene utelukker jo ikke det andre, selv om førsteprioriteringen så klart er barn når man er blitt mor. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først litt baby ja :hjerte:

Og SÅ! ;)

Får meg til å tenke disse trådene hvor 17-åringer som vil ha barn argumenterer med at "festing er de jo ferdige med!" Hehe, synes det er så rart, for det er jo virkelig ikke det som definerer om man er klar gor barn. :P Jeg elsker enda å ta meg en fest av og til. Det ene utelukker jo ikke det andre, selv om førsteprioriteringen så klart er barn når man er blitt mor. :)

Jeg fniser også litt av det. Håper jeg aldri blir ferdig med å ta meg en skikkelig tur ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, L er SÅ hankjønn, og sin fars sønn.

Han fikk forespørsel ca. ti ganger om han kunne plukke opp legoen på gulvet uten at det skjedde noe. Så til slutt fikk han klar beskjed om at NÅ skal gulvet ryddes.

Så han sutrer og surver seg gjennom den uoverkommelige jobben, og når han er ferdig så bare "Tadaa! Mamma, SE på gulver, så RYDDIG!", med sånne teatralske håndbevegelser og i det hele tatt ...

Ja, jøss, du har rydda opp etter deg sjøl. Applaus!

Det der må jeg plukke av ham, svigermor feila med sine sønner, for å si det sånn! :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, sånn er O også. :fnise: Kunne trengtnen leksjon i "hvordan få ungen til å rydde uten å true med at han ikke får gå ut, eller friste med yoghurt til kvelds etterpå" :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, sånn er det her også. Savner tida da hun var sånn 1-2 år og syntes rydding var kjempegøy. :ler: Nå er det bare "ååå æ orke ikke mamma, for æ e så sliten!" i verdens mest selvmedlidende tone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Åh,mamma,æ e jo bare en liten gutt!" et mye brukt her. Og "Æ e for sliten til å hør på de voksne no.". Mmmmhm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...