Vera Vinge Skrevet 5. september 2014 #2001 Del Skrevet 5. september 2014 Jeg er også upumpbar, hverfall delvis. Upraktisk, ja. Mannen lurte på om jeg ikke kunne håndmelke litt til å ha i bakhånd når jeg skal være borte fra minstemann et par-tre timer for første gang i morgen (har vel vært en gang på butikken uten ham før, så det er vel på tide at far får prøve seg litt). Hånei, en ting er sikkert, jeg skal aldri håndmelke en dråpe igjen med mindre det står om liv. Det er kjedelig, slitsomt, tar meg minst en halvtime og mest av alt minner det meg om forrige barselstids ammestyr. Så enten får baby værsågod godta mme eller grøt som erstatning, holde ut til melka kommer hjem igjen eller komme og oppsøke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 5. september 2014 #2002 Del Skrevet 5. september 2014 Og all sympati ang baby som ikke klarer å underholde seg selv. Jeg hadde en sånn forrige gang, mens nå er det helt motsatt. Jeg får jo en helt annen frihet til å gjøre diverse, og det er deilig at dagene er rolige når nettene er litt for søvnløse. Sist gang hadde jeg baby mye i sele på ryggen denne perioden, fordi han ville opp og se og samtidig ville ha nærhet. Jeg vil si det reddet meg fra å bli helt koko. Men dagsoving er jo et tema her også, siden han for tiden ikke sovner i vogn, men kan legges ned når han sovner i sele og da stort sett sover en halvtime. Men han sover best med meg ved siden av i senga, noe som jo også er praktisk, siden det da er enkelt for meg å ta igjen det tapte på dagtid. Merkelig, men det var som om varmen i sommer skapte en nærhetsbaby, han som sov så fint alene de første tre månedene. Tipper vi får til lange blunder i vogn rett før pappaens perm, som sist... Men altså, jeg syns faktisk det er mer slitsomt med baby som må bæres og undeeholdes hele tiden enn en som våkner mye om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 5. september 2014 #2003 Del Skrevet 5. september 2014 Lurer på om jeg og ikke er så pumpbar, for fikk jo ut så lite men puppene var jo store, kan ikke ha vært så lite melk der inne. Håper at det snur og blir bedre veldig snart Min har vært veldig periodebaby, en periode er han "sånn" og en annen "sånn", og så "sånn" igjen. Husker de dagene jeg spiste frokost mens jeg lagde middag med mini i sjalet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 5. september 2014 #2004 Del Skrevet 5. september 2014 Beklager spamming, men en siste ting. Jeg syns akkurat den alderen våre minste er i nå, er den mest slitsomme, jeg. På litt ulik måte med mine, men det er liksom et brytningspunkt for flere ting. Oppdager verden for alvor, vil mye de ikke får til (mim eldste var akkurat som din yngste der), varierende hvordan det er å få dem tilå fokusere på å spise og ikke bare se rundt seg og overgang til fast føde. Men noe av det beste med å være flergangsmamma er jo at man vet at slitsomme faser går over, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 5. september 2014 #2005 Del Skrevet 5. september 2014 (endret) Må si meg enig i det siste der! Men du. Hvordan går det med trondheimsplanene, da? Funnet ut hvor i byen dere vil bo? Endret 5. september 2014 av Sushi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 5. september 2014 #2006 Del Skrevet 5. september 2014 Deres små er vel rundt fem mnd nå? Det var egentlig ganske grum alder, her-re-gud. Heftigste jeg har vært med på så langt ihvertfall. Jeg vil også til Trondheim Kanskje jeg bare søker meg jobb der og sier "nå drar vi" siden mannen nå er jobbløs siden han ikke får "lov" til å jobbe der pga sykdommen sin, hmm.. Det var nesten litt lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 5. september 2014 #2007 Del Skrevet 5. september 2014 Det var ikke dumt, Favole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 5. september 2014 #2008 Del Skrevet 5. september 2014 Tipper han hadde TILTA i vinkel i så tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 5. september 2014 #2009 Del Skrevet 5. september 2014 Tipper han hadde TILTA i vinkel i så tilfelle Han vet jo tydeligvis ikke sitt eget beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 5. september 2014 #2010 Del Skrevet 5. september 2014 Han vet jo tydeligvis ikke sitt eget beste Nei, jeg vet. Han ville jo flytte dit for noen år tilbake, flytta inn hos søstera en periode mens han leita etter jobb der nede, men vanskelig å få napp tydeligvis. Når jeg tenker meg om er det over 11 år siden, eh, men ja. Mulighetene er jo bedre der enn her uansett, såå. Jeg får fortsette å drømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 5. september 2014 #2011 Del Skrevet 5. september 2014 Kunne og tenke meg til Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 5. september 2014 #2012 Del Skrevet 5. september 2014 Stemmer for at hele KG bare flytter til Trondheim og danner tidenes beste barselgruppe (okei, ikke hele, men alle de flotte mammaene som henger i dagbøkene her.. ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 5. september 2014 #2013 Del Skrevet 5. september 2014 Liker planen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 5. september 2014 #2014 Del Skrevet 5. september 2014 *sjekker nav og stolav.no for ledige jobber* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. september 2014 #2015 Del Skrevet 5. september 2014 Hihi, jeg kommer gjerne til Trondheim en tur i hvert fall Har slektninger der! Og det er en nydelig by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 5. september 2014 #2016 Del Skrevet 5. september 2014 Stemmer for at hele KG bare flytter til Trondheim og danner tidenes beste barselgruppe (okei, ikke hele, men alle de flotte mammaene som henger i dagbøkene her.. ). Bare blander meg inn for å rope JA! VÆR SÅ SNILL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 5. september 2014 #2017 Del Skrevet 5. september 2014 Bare blander meg inn for å rope JA! VÆR SÅ SNILL!! Skal bruke alle svarene deres her for å overtale mannen til flytting. "Ja men de på kåge sa jo at ..... " Så lekkert og selvstendig atte, men verdt forsøket Megamisunnelig på kisskiss som faktisk er nærmere flytting enn de fleste av oss da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 5. september 2014 #2018 Del Skrevet 5. september 2014 Men kisskiss, jeg er litt ny i boka di, så unnskyld om du må gjenta deg selv - men er dere på vei til Trøndelagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 5. september 2014 #2019 Del Skrevet 5. september 2014 Alle jeg vet om som jobber på St. Olav har veldig mye å gjøre, så de trenger nok flere folk der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 5. september 2014 #2020 Del Skrevet 5. september 2014 Alle jeg vet om som jobber på St. Olav har veldig mye å gjøre, så de trenger nok flere folk der! Spør etter hvilken avdeling de jobber på og få nr til avd.leder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå