Gå til innhold

Kisskiss med guttelus

kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Ååå, det er så irriterende når man er illsint og mannen bare "skjerp deg, da :roll: "

Endret av Sushi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det får meg egentlig litt mer tilbake på jorda igjen, ihvertfall noen ganger. For det er jo helt teit av meg å klikke fordi noen går forbi og snakker litt høyere enn hva jeg skulle ønske, de kan jo ikke vite at jeg driver å legger en baby :fnise: (men noen ganger blir jeg bare enda mer sint og får lyst til å kaste noe hardt i retning hodet hans :x).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg manglet den kontrollen noen ganger :ler: Innimellom dersom jeg er SKIKKELIG jentesur og har problemer med å få J til å sovne f.eks (eller andre ting som er krevende), så forestiller jeg meg DET raseriutbruddet jeg skal ha idet han sovner og jeg kommer meg ut av soverommet fordi verden føles SÅ fæl (selv om den er ganske åkei). Men så sovner han, jeg smelter av synet av den deilige babyen og finner på noe annet istedet. :hoho: Dramaqueen? Jeg? :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg sitter alltid og planlegger frekke ting jeg skulle ha sagt til folk som irriterer meg (enten det er med lyder eller andre ting). Slemme, sarkastiske kommentarer. :twisted: Men når det kommer til stykket så tør jeg jo ikke å si noenting.

*skravle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg også, planlegger samtalen i detalj :fnise: Og de gangene jeg faktisk sier ifra og motparten ikke svarer som forventet aner jeg jo ikke hva jeg skal svare videre :hoho: Og enkelte ganger rekker jeg ikke å planlegge og åpner kjeften når jeg virkelig burde latt være.

Sårri for å ha opptatt masse plass i boka di, kisskiss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropos frekke ting man skulle ha sagt - her om dagen kom ei dame bort til meg og ga meg kjeft for at jeg ikke hadde lue på babyen min (som var varm og på vei til å stappes inn i sjalet for å sove). "Du må ha på lue på ungen din!" Ååå, jeg hadde sånn 14 frekke svar klar fem minutter etterpå....

Fikk i det minste summa meg til å spørre hva slags kompetanse hun hadde på området, og fikk bare til svar at hun hadde mange barn. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så irriterende at man kommer på alt man skulle svart etterpå, jeg har mange ganger vurdert å gå tilbake for å si noen sannhetens ord til enkelte :fnise:

Men klart, når man har mange barn kan man jo alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janei, hvem trenger vel å dusje, sminke seg OG kle på seg innen klokka tre? I hvertfall ikke morra til J, i følge ham selv.

Sutredag nr to, og kun kroppskontakt er bra nok.

Var en deilig og avslappende dusj :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge den dærre æppen så er det det, ja. Håper det, og at det går fort over!

Men sånn ellers har jeg hatt lite melk i det siste tror jeg. Puppene føles helt tomme, og J blir litt frustrert. Har tenkt at han kanskje har vært mer sulten, men når jeg har gitt ekstra mat har egentlig ikke det hjulpet på survinga.

Vil ikke miste melka, i hvert fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker pumping for deg for å øke produksjonen? Føler jeg har litt lite jeg også, tenkte å pumpe litt på dagen og se om det hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg får ikke til å pumpe ut en dråpe, selv når jeg har skikkelig spreng. Ikke fått det til noen av gangene. Upraktisk!

Men han her er jo puppeglad, ligger mye og spiser, suger og sutter. Bruker meg jo fortsatt endel som smokk. :)

Men det blir ikke noe mer melk likevel, så jeg vet ikke helt jeg? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken pumpe har du? Høres så rart ut at det ikke kommer ut når du har spreng engang. Men det er kanskje noe med utdrivinga da. :vetikke:

Uansett har du sikkert mer enn du tror, og hvis mat ikke hjelper på sutringa så er det vel noe annet som plager ham. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt to forskjellige, og prøvd en tredje. Totalt upumpbar :fnise: Får ut mye mer med håndmelking, men dét gidder jeg ikke styre med. Det er visst ikke helt uvanlig å ikke få ut noe, har jeg hørt. Og jeg fullamma i fire måneder, så det var jo melk der. Artig å ha kasta bort 3000kr på pumper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upumpbar :fnise: Sure penger ja, selg dem på finn? Hørt mange som ikke får ut noe, ja... Pupper er like forskjellige som babyer. :opplyser: Og størrelsen har visst ingenting å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...