kisskissbangbang Skrevet 4. september 2014 Forfatter #1961 Del Skrevet 4. september 2014 Ja, jeg har ikke for mye tid med han her, altså! Men L pleide å sovne i tolvtida på kvelden leeenge, så vi fikk aldri voksentid på kveldstid. Han her sovner når broren sovner, ca 19.30, så nå har vi kveldene. Da er det liksom greit likevel. Hadde han her prøvd seg på å være våken til midnatt hadde jeg gitt ham bort. I hvert fall tenkt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 4. september 2014 #1962 Del Skrevet 4. september 2014 (endret) Sprøtt hvor tidlig man kan merke slike personlighetstrekk. Slik du beskriver din J, som vil ha pupp hele tida (og helst sove med den i munnen), ha mye nærhet og ikke vil ta smokk eller sove i vogn - akkurat sånn var storesøster her også. Og hun er fortsatt veldig mammadalt. Edit: ...men hun lærte seg etterhvert å sove dupper i vogna hun også! Endret 4. september 2014 av Sushi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. september 2014 #1963 Del Skrevet 4. september 2014 Det er veldig godt med noen timer for seg selv på kveldstid Hvor man egentlig kunne vært supereffektiv, menneh.. Nei Jeg tenkte veldig ofte at gamla på 80+ i etg over oss kunne få passe J i sommer når han hadde for vane å våkne kl 05 og "nekta" å sove før langt ut på formiddagen. Særdeles fristende enkelte dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. september 2014 Forfatter #1964 Del Skrevet 4. september 2014 Sprøtt hvor tidlig man kan merke slike personlighetstrekk. Slik du beskriver din J, som vil ha pupp hele tida (og helst sove med den i munnen), ha mye nærhet og ikke vil ta smokk eller sove i vogn - akkurat sånn var storesøster her også. Og hun er fortsatt veldig mammadalt. Edit: ...men hun lærte seg etterhvert å sove dupper i vogna hun også! Det føles av og til litt begrensende og slitsomt, men egentlig er det jo veldig fint. J kan godt få være litt mammadalt han. ...men han skal lære å sove i vogna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 4. september 2014 #1965 Del Skrevet 4. september 2014 Ja, det er egentlig innmari fint samtidig som det er slitsomt. Forresten la hun sin elsk på farmora i tillegg, så her var liksom den foretrukne rekkefølgen mamma - farmor - pappa en god stund. Skal ikke være lett for disse fedrene heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. september 2014 Forfatter #1966 Del Skrevet 4. september 2014 L hadde ei periode med total pappadalting da han var rundt et år. Jeg var skikkelig snurt der ei stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. september 2014 Forfatter #1967 Del Skrevet 4. september 2014 Når kan man forresten begynne å bruke spprtsdelen på vogna? Seks måneder? Når de kan sitte selv? Har glemt så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 4. september 2014 #1968 Del Skrevet 4. september 2014 Hvis den kan legges flatt så er det vel egentlig når som helst? Mange vokser jo ut av bagen før de kan sitte selv. Men jeg føler de må være så store at de ikke bare sklir ned og forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. september 2014 #1969 Del Skrevet 4. september 2014 Vi bytta for en uke siden, men jeg har den bare i liggestilling hele tida. R begynte å sette seg opp for å kikke over kanten, så da var det like greit å bytte.. Hva slags vogn har du? Jeg hadde nok nølt mer med å bytte hvis jeg måtte hatt R vendt vekk fra meg, men det er nå bare min mening da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. september 2014 #1970 Del Skrevet 4. september 2014 Er vel fra seks mnd/sitter selv, men de fleste kan vel reguleres slik at de ligger mer enn de sitter, så selv om de ikke sitter selv så kan man jo bytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. september 2014 Forfatter #1971 Del Skrevet 4. september 2014 Ja, men han hater jo å ligge flatt, så gidder ikke bytte før jeg kan ha ham litt sittende. Får bruke ergoen en stund til. Har vogn jeg kan ha ham mot meg i ja, foretrekker igrunn det for hele vognperioden jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. september 2014 Forfatter #1972 Del Skrevet 4. september 2014 Åh,vi har tinedes sutredag i dag. Her-re-gud. Nye ting er ok i to min, så sutres det igjen. Smiil-Uææææ, smiil- uæææ, smil-uæææ. Bare klaging, ikke gråting, men til å bli fullstendig gal av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. september 2014 #1973 Del Skrevet 4. september 2014 Klaging er hakke verre enn gråting synes jeg. Hadde det sånn i sommer med smil-vræl-smil-vræl og repeat Man blir helt sprø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 4. september 2014 #1974 Del Skrevet 4. september 2014 Blæææ. Det smitter når de små er i dårlig humør, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. september 2014 Forfatter #1975 Del Skrevet 4. september 2014 ...også lurer jeg litt på hvorfor naboen synes at det er ok at ungen deres har raptus med hopping, spretting, dørsmelling og flytting av møbler rundt på gulvet hver kveld klokka rettetterleggetid. Våken J for andre gang i kveld. Liker ikke andres unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. september 2014 Forfatter #1976 Del Skrevet 4. september 2014 Haha, nå fikk jeg dårlig samvittighet. Jeg misliker han ikke altså. Og ikke andres unger heller. Bare når de vekker ungene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 4. september 2014 #1977 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg innrømmer glatt at jeg ofte misliker andres unger, jeg. Særlig når de bråker. Her er det ofte litt eldre barn som er ute og hoier utenfor vinduet når mini aaaakkurat holder på å sovne. Blir gal og får lyst å kaste ting på dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. september 2014 #1978 Del Skrevet 4. september 2014 Det er godt vi er flere som misliker andre barn når de bråker og vekker våre unger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 4. september 2014 Forfatter #1979 Del Skrevet 4. september 2014 Jeg får også lyst til å kaste ting på ham! For to år siden drømte jeg om å avlive bikkjene til en annen nabo, fordi de alltid begynte å hyle og bjeffe når L skulle sove. Var så forbanna på de at jeg rista noen ganger Godt å få det ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 4. september 2014 #1980 Del Skrevet 4. september 2014 Hahahaha Jeg bare kjefter og smeller til mannen om de "sett inn alle nordnorske banneord som finnes" unger/hylejenter/smågutter/alkiser som går forbi. Han registrerer at blodårene i panna mi omformes til horn som stikker litt ut, ler av meg og fortsetter med hva enn han holdt på med før jeg begynte å rase fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå