Fibonacci Skrevet 29. august 2014 #1921 Del Skrevet 29. august 2014 Det hørtes utrolig deilig ut! Kos deg med den fine familien din i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 29. august 2014 #1922 Del Skrevet 29. august 2014 Så utrolig deilig! Det er beyond fantastisk å bare vandre rundt i sin egen verden, høre på musikk og føle på alt og ingenting. Man føler seg nesten som et nytt menneske når man kommer inn døra hjemme. Kooos deg i helga med de fine gutta dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 30. august 2014 #1923 Del Skrevet 30. august 2014 Åh, så deilig da! Høstluft, musikk og gåing. En perfekt kombo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 30. august 2014 #1924 Del Skrevet 30. august 2014 Det hørtes deilig ut! Gleder meg til mandag jeg. Mannen skal på jobb, men ikke jeg, og jeg får noen timer alene for første gang på over tre uker <3<3<3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 30. august 2014 #1925 Del Skrevet 30. august 2014 på tide å melde seg inn her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 30. august 2014 Forfatter #1926 Del Skrevet 30. august 2014 Som jeg elsker å være mamma til disse to nydelige skattene. De beste to beslutningene jeg noensinne har gjort, det er i hvert fall helt sikkert. Før jeg la meg var jeg innom størstemann som babla til meg i søvne før han snudde seg og sovna igjen. Og mens jeg skriver dette ligger jeg på magen i sengen inntil minstemann som gjør det samme, fordi han ble vekt da jeg kom. Å se de fine fjesene deres på natten er liksom litt ekstra deilig - når jeg vet at de kommer til å sovne igjen fort. Unger, ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 31. august 2014 #1927 Del Skrevet 31. august 2014 Mine er også søtest når de sover eller nesten-sover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 31. august 2014 #1928 Del Skrevet 31. august 2014 Sovende unger er skikkelig herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 31. august 2014 Forfatter #1929 Del Skrevet 31. august 2014 Haha, jeg var trøtt da jeg skrev det der. Passelig usammenhengende Men essensen: Elsker ungene mine, og litt ekstra mye når de ikke sutrer eller griner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nesevisa Skrevet 31. august 2014 #1930 Del Skrevet 31. august 2014 Skjønner hva du mener. Jeg savner babyen når han har sovet noen timer på kvelden, og må ofte innom og lukte litt på ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 31. august 2014 #1931 Del Skrevet 31. august 2014 Merkelig hvordan man styrer og jobber for å få disse små til å sovne på kvelden, og kort tid etter de har tatt kveld slår savnet inn og man må bare liste seg inn for å snike til seg en suss på kinnet og bare nyte synet av verdens deiligste baby Foreldresyndrom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 1. september 2014 #1932 Del Skrevet 1. september 2014 Yay for avblåst streik! Nå blir vel mannen i humør igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. september 2014 Forfatter #1933 Del Skrevet 1. september 2014 Du aner ikke! Han var så blid i morres at en skulle tro han hadde fått seg noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 1. september 2014 #1934 Del Skrevet 1. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 1. september 2014 #1935 Del Skrevet 1. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 1. september 2014 #1936 Del Skrevet 1. september 2014 Hihi Sovende barn er bare det nydeligste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1. september 2014 #1937 Del Skrevet 1. september 2014 Yay for avblåst streik! Nå blir vel mannen i humør igjen? Jammen på tide at den streiken ble avblåst!! Nå kan vel mange være fornøyde Hihi Sovende barn er bare det nydeligste Hurra for sovende barn. Nydelig syn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 1. september 2014 Forfatter #1938 Del Skrevet 1. september 2014 I dag sov begge ungene kvart over sju, begge sovna uten en lyd, og J sov til nå. Våknet nettopp for pupp, og sovna igjen etter tre min. Hæ-li! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 1. september 2014 #1939 Del Skrevet 1. september 2014 Sånt kan man absolutt like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 2. september 2014 #1940 Del Skrevet 2. september 2014 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå