Gjest åffårno Skrevet 25. mars 2014 #1141 Del Skrevet 25. mars 2014 Koselig! Og ja ... hjemme, og nyter det! Har hatt besøk av bestis med mann og barn i kveld. Uten å servere en dritt, fordelen med barselbesøk er at en kan ta seg lov til det. L tok virkelig lillebrors hjemkomst med rørende entusiasme. Han løp inn i stua for å se ham med støvler og jakke på, og ble superglad da det VAR en bror der. Ville holde ham på fanget, kaller ham "du lillebjojen min" med pusestemme, og løp inn på badet og ba pappaen være forsiktig med lillebroren hans når han gråt når han fikk ny bleie, og fulgte opp med "æ e hej lillebjojen min". Det gjør meg så lykkelig, dere aner ikke! Lillebror er en ordentlig puppegutt og kosegris, og jeg nyyyter livet! Å men Jesus så usannsynlig megaSKJØØØØØNT! Kanskje jeg må vurdere en nr 2 bare for å satse på at det blir sånn. Neida.Joda.NEIDA!!!! Kanskje. Du og den munnen din altså....hehehehe...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 25. mars 2014 #1142 Del Skrevet 25. mars 2014 Storebror høres helt herlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. mars 2014 #1143 Del Skrevet 25. mars 2014 Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 25. mars 2014 #1144 Del Skrevet 25. mars 2014 Ååååh så herlig! Nå fikk jeg enda mer lyst på en til baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 25. mars 2014 #1145 Del Skrevet 25. mars 2014 Åh så skjønt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 25. mars 2014 #1146 Del Skrevet 25. mars 2014 For en god storebror! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kokkosnøtta Skrevet 25. mars 2014 #1147 Del Skrevet 25. mars 2014 Å men Jesus så usannsynlig megaSKJØØØØØNT! Kanskje jeg må vurdere en nr 2 bare for å satse på at det blir sånn. Neida.Joda.NEIDA!!!! Kanskje. Du og den munnen din altså....hehehehe...... Jeg fikk sykt lyst på en lillebror sjæl! Men jeg har jo en som bare er 7 uker gammel, og det var så vondt å gå gravid og ikke minst den jævla fødinga. Men akk så romantisk det høres ut med en storebror som er så god mot lillebroren sin. Håper dere koser dere masse, og jeg gleder meg til å høre om siste delen av fødselen. For hvis du er såppas sprek, så må jo den ha vært helt fantastisk! Assa, jeg kunne sikkert tatt meg en løpetur etter fødselen jeg altså, men i så fall med et kateter hengende ut av tissen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maman Skrevet 26. mars 2014 #1148 Del Skrevet 26. mars 2014 Gratulerer så mye:) De kom ut til slutt gitt, selv om vi omtrent hadde gitt opp den muligheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2014 #1149 Del Skrevet 26. mars 2014 Så fantastisk! Det er en ting som jeg synes er litt trist med at M kom da A var såpass liten. Ingen sånne herlige søskenøyeblikk. Men nå har vi mange av dem heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 26. mars 2014 #1150 Del Skrevet 26. mars 2014 Ååå, nå gleder jeg meg til vi også får en lillebror i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 26. mars 2014 #1151 Del Skrevet 26. mars 2014 Søskenkjærlighet er nydelig. Vel, mesteparten av tiden i hvert fall Uansett høres det ut som om gutta boys har fått en flying start på tilværelsen som brødre. Herlig! Og kosegutt og puppegris... du er heldig du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. mars 2014 #1152 Del Skrevet 26. mars 2014 DU ER SÅ HELDIIIIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #1153 Del Skrevet 26. mars 2014 Han er fantastisk, jeg er dødsstolt av ham. Var jo litt nervøs, han har jo tidligere gitt uttrykk for diverse ("Æ ska SLÅ han lillebror!!" ), men han er jo bare helt super. Så jeg er sånn skikkelig kvalmt lykkelig og glad akkurat nå. Spent på om det blir noen barseltårer denne gangen. Hadde null tendenser til det sist, og kjenner foreløpig ingenting denne gangen heller. Men vi får se. Eneste skåret i gleden er etterrierne jeg får når jeg ammer. Kjenner jeg er litt traumatisert av riene, for jeg får sånn "åherregud nei, ikke nå igjeen det orker jeg ikkeeee!!"-følelse når de kommer. Fysj, ass. Det der gjør jeg ikke igjen med det første. Bortsett fra pressinga, da. Det var schtili,så det kunne jeg godt gjort igjen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest åffårno Skrevet 26. mars 2014 #1154 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Stilig med pressing? Du ER jo urkvinne jo. Jeg føler mer at det er halvannen time av livet mitt jeg ikke trenger gjenta som kos anytime soon Jeg leier deg inn som sånn stand in for meg når den dagen kommer Endret 26. mars 2014 av åffårno Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #1155 Del Skrevet 26. mars 2014 De riene var vonde,men det var så sinnssykt befriende å kunne få gjøre noe konstruktivt med smertene etter tre dager med smerter som store deler av tiden ikke førte til noe. Og epiduralen min virket bare på den ene siden, så til tross for at den jo lindra endel siden den tok bort mye følelse på den ene siden,så hadde jeg forjævligatans vondt i den lille timen det tok fra 4 cm til 10 cm.. Det var så heftig og grusomt at jeg blir uggen av å tenke på det. Så når det gikk over til pressveer vardet himmelen. Og så var det jo fort overstått, ca et kvarter, det hjalp nok godt på. Hadde sikkert mista motet av pressinga etterhvert også, om det holdt på så veldig mye lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #1156 Del Skrevet 26. mars 2014 DU ER SÅ HELDIIIIG! Vips så er det din tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 26. mars 2014 #1157 Del Skrevet 26. mars 2014 Kan ikke si jeg ser frem til fødselen når du beskriver smertene som: forjævligsatans vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #1158 Del Skrevet 26. mars 2014 Kan ikke si jeg ser frem til fødselen når du beskriver smertene som: forjævligsatans vondt Haha, unnskyld! Men husk at dette var stormrier (uten pause) fremprovosert av drypp, og at det på drøyt tre kvarter åpnet seg seks cm. Det er ikke normalen, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 26. mars 2014 #1159 Del Skrevet 26. mars 2014 Og jeg som synes det var ille med seks til ti cm iløpet av en liten time, to cm til hadde vært insane..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 26. mars 2014 #1160 Del Skrevet 26. mars 2014 Haha, unnskyld! Men husk at dette var stormrier (uten pause) fremprovosert av drypp, og at det på drøyt tre kvarter åpnet seg seks cm. Det er ikke normalen, altså! det går fint! Man kan jo ikke sammenligne noen fødsler, så jeg får krysse fingrene for at riene ikke vil kjennes så ekstremt som det virker som du gjennomgikk Men men..så lenge jeg overlever, så går det jo over til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå