Gå til innhold

Skrekk og Grøsser-anbefalinger


Wonders

Anbefalte innlegg

Jaja, smak og behag. Ble forresten slik at jeg ikke så den likevel, den så altfor kjedelig ut.

Det er No-Face/Kaonashi fra Spirited Away(en film av Studio Ghibli/Hayao Miyazaki). :)

Ja, og det er bra folk er forskjellige ;)

Selvfølgelig! Takk for svar :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I spit on your grave - tøffere jente og blodigere hevnlyst en jeg har sett før!

The last house on the left - bra film!

Begge disse har litt vemmelige voldtektsscener... men sett bort ifra det så er historiene knall, synes jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>topplista:</span>

- saw 1 og 2!!knallbra!!

- motorsagmassakren!den fikk jeg frysninger langt ned over ryggen på!verste av alt er at det faktisk er en sann historie!!! :sjokk:

- signs, selv om dette egentlig er en thriller så fikk jeg frysninger ned til tærne av denne!knall bra!!

- thirteen ghost!!!kjempe bra!!!anbefales på det sterkeste!

- the decent, kjempe bra!!bra effekter og du sitter musestille under hele filmen for at skapningene ikke skal høre deg!!

- gothica skikkelig nerverivende film!kjempe bra!det var en mening i filmen.

- final destination kjempe spennende!!mye handling!

- sceleton key, veldig spenningsfull og mystisk film,likte den veldig godt!

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>midt på tre</span>:

- dark water midt på tre, ingenting spes. spennende

- white noise, litt bra, litt dårlig...

- the fog, grei å se hvis du bare skal se film og ikke leter etter en skambra en..

- the cave, litt falsk på en måte...mye overdriving, du tenker lixom at dette var IKKE ekte!!

- naboer, tja, vet ikke hva jeg skal si på denne, PSYKO?

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>looser lista</span>:

- the village :Gjesp: absolutt INGEN handling, bare babling!!!

- boogieman, nope!grøsserfilm for barn!

- dawn of the dead mer morsom!

- cursed ikke noe spes. spennede

- madhouse kjedelig...

- hide and seek psyko!nedtur!

- villmark, hater skandinaviske filmer!!

- the forgotten, merkelig film, skjønte ikke noe mer enn at hun lette etter sin sønn..so?

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>filmer som står på må se lista</span>:

- jeepers creepers

- the hills have eyes

- wrong turn

- blair witch project

- house of wax

- hostel

- half light

noen som vil si noe om disse filmene?

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>filmer som står på må IKKE se listen:</span>

- den som frykter ulven,skandinavisk!har ingen tro på at den er noe bra...

- ghost rig, heller ingen tro på..

- cabin fever, samme på denne

- the omen, ikke noe for mine overtroiske nerver.

- the exorcism of emily rose, samme med denne...

- grudge 1 og 2, og denne

- the ring 1 og 2, and this...

vil ikke se filmer som grudge eller the ring fordi at jeg er svak for ting jeg ikke kan kontrollere og se rundt meg feks. gjenferd.

tar det sånn innpå meg, blir helt nevrotisk!

har derfor ungått disse filmene med vilje.

som dere ser har jeg sett andre gjenferdsfilmer men da har jeg vert uvitende ;)

Absolutt ALLE filmene du listet er helt jævlig dårlig, bortsett fra The Descent (ok), og The Hills Have Eyes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett altfor mange skrekkfilmer opp igjennom årene og skvetter aldri nesten, er det noen filmer jeg kan huske som har gjort inntrykk og kan anbefale er det disse:

Den amerikanske versjonen av nattevakten.

Den første saw filmen var spennende og mange av etterfølgerene.

The house on the left, har veldig mye spenningsmomenter.

The hitcher er jo en klassiker.

Motorsagmassakeren har jo mange ekkle scener. Ikke en film man kan spise til iallefall.

The collector er jo også en film med masse spenning i seg.

Ellers synes jeg filmer som fredag den 13, halloween og a nightmare on elm street er bare underholdene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett altfor mange skrekkfilmer opp igjennom årene og skvetter aldri nesten, er det noen filmer jeg kan huske som har gjort inntrykk og kan anbefale er det disse:

Den amerikanske versjonen av nattevakten.

Du mener da fra den danske orginalen??? For den er kjedelig som bare det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt ALLE filmene du listet er helt jævlig dårlig, bortsett fra The Descent (ok), og The Hills Have Eyes.

hah...det er jeg enig i nå den dag i dag...jeg skrev det innlegget for 7 år siden...godt mulig jeg hadde dårligere filmsmak den gang :icon_lol:

Endret av ^me^
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah...det er jeg enig i nå den dag i dag...jeg skrev det innlegget for 7 år siden...godt mulig jeg hadde dårligere filmsmak den gang :icon_lol:

Ups så ikke at forumet var så utrolig gammelt! :O

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener da fra den danske orginalen??? For den er kjedelig som bare det.

Har ikke sett den danske.. bare den amerikanske. Lenge siden jeg så den sist. Kan godt tenkes den blir kjedelig om jeg ser den igjen. :P Husker filmen, for jeg hoppet nesten av sofaen når naboen min kom inn døren. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I spit on your grave - tøffere jente og blodigere hevnlyst en jeg har sett før!

The last house on the left - bra film!

Begge disse har litt vemmelige voldtektsscener... men sett bort ifra det så er historiene knall, synes jeg.

Enig der. Tøffe filmer. Spesielt the last house on the left.. det skjer noe der hele tiden. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett den danske.. bare den amerikanske. Lenge siden jeg så den sist. Kan godt tenkes den blir kjedelig om jeg ser den igjen. :P Husker filmen, for jeg hoppet nesten av sofaen når naboen min kom inn døren. :P

Hahaha å ja. Jepp jepp da får jeg titte på den fra usa da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha å ja. Jepp jepp da får jeg titte på den fra usa da.

Jeg har vært litt skeptisk til den danske versjonen, så derfor har jeg ikke sett den enda :P hehe.. Nå skjønner jeg at jeg har hatt en rett magefølelse.. hehe.. trenger ikke se flere kjedelige skrekkfilmer ;)

Har du noen skremmende skrekkfilmer og anbefale? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sant -så sant. Den danske er bare tull. Jeg har jobbet på sykehus , med noe av det som skal være skummelt. Klart jeg fnyser av det :fnise:

The Last Exorcism Part II

Bare starten her får jeg til å få vondt inni meg...Masse minner og mareritt strømmer på

Måtte ta pause i åpningssekvensen, sååå jævelig er denne for meg.

http://www.novamov.c...o/13a46f64d6ece

Så gikk det bare nedover. En høylytt støvsuger i ny og ne er ikke noe skremmende.

Terningkast 3 av 6.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

skal prøve meg på Evil Dead fra i år 2013...

http://www.novamov.c...o/d4ce12a56a2d1

ja ja, den var jo forutsigbar, samme ekkle øyelinser som på de fleste andre skrekkfilmer,,, Høy lyd som skulle skremme, men jeg er ikke sånn type skvetten.

Njaa Terningkast 4

Ikke en kino-film, den er for skummel for det. Me ok på dagtid med pauseknapp og sollys.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett altfor mange skrekkfilmer opp igjennom årene og skvetter aldri nesten, er det noen filmer jeg kan huske som har gjort inntrykk og kan anbefale er det disse:

Den amerikanske versjonen av nattevakten.

Den fra 1998 med Ewan McGregor? Den var underholdene. Stjernespekket var den også !!!!!

Morro å se skuespillere som er megastjerner i dag helt i startesgropa.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Favorittene mine er the descent, the insidous, the sign, noen å anbefale? Har sett de fleste, men liker også demon-utdrivingsfilmer, som the exorcist, men nylige djevel-filmer har vært ganske kjedelige, dessverre, spesielt når de bruker omtrent 90 % av filmen til å finne ut av om det er psykiske problemer som ligger til grunn eller om det er en faktisk demon (og til slutt viser det seg til at det er en demon...), eller andre kverulanter som skal gneldre om at de ikke tror på noe annet enn vitenskapen (misforstå meg rett, det er som når det er barn i action-filmer, de ødelegger litt)



Anonymous poster hash: f6290...4fd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antichrist er jævlig.

Anonymous poster hash: a8840...de7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...