Gå til innhold

Skrekk og Grøsser-anbefalinger


Wonders

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke redd dukker osv... og jeg må si jeg håpet den ikke skulle røre på eynene eller noe, for den vises jo flere ganger... Ah, ekkel energi av å se den.

Hahaha.....ja, skikkelig kjipt for de som faktisk har slike store dukker i hus.

Får litt fnatt enno når jeg legger meg for å liksom høre små tassende skritt eller no

slikt.....brrrrrrrr!

Tro det eller ei, så eksisterer den dukken i virkeligheten, den biten av filmen er basert

på en sann hendelse:http://creepypasta.wikia.com/wiki/Annabelle

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha.....ja, skikkelig kjipt for de som faktisk har slike store dukker i hus.

Får litt fnatt enno når jeg legger meg for å liksom høre små tassende skritt eller no

slikt.....brrrrrrrr!

Tro det eller ei, så eksisterer den dukken i virkeligheten, den biten av filmen er basert

på en sann hendelse:http://creepypasta.wikia.com/wiki/Annabelle

jeg leste det nå, takk takk.

Dibbit box, som jeg skrev om tidligere baki her er av samme slaget... huff... Sitter nå alene i et digert bygg å skriver...huff, jeg vil bare hjem nå kjenner jeg. Ble plutselig litt guffent. Lyn og torden ute, alle de andre er gått hjem. Jeg har siste vakten... Bråker det eller knirker nå, fra kjøkkenet eller noe, så tror jeg at jeg dåner... Ikke riktig så ille, men uggent nok nå gitt.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest BabyBlue

Hahaha.....ja, skikkelig kjipt for de som faktisk har slike store dukker i hus.

Får litt fnatt enno når jeg legger meg for å liksom høre små tassende skritt eller no

slikt.....brrrrrrrr!

Tro det eller ei, så eksisterer den dukken i virkeligheten, den biten av filmen er basert

på en sann hendelse:http://creepypasta.wikia.com/wiki/Annabelle

Du kan ikke legge ut sånne lenker, jeg hadde tenkt å legge meg nå :jolie: , haaater dukker. Det og aliens er det eneste innen grøsserfilmer som skremmer meg. I tillegg var den dukka skikkelig creepy, ser virkelig ut som om den planlegger å drepe noen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke legge ut sånne lenker, jeg hadde tenkt å legge meg nå :jolie: , haaater dukker. Det og aliens er det eneste innen grøsserfilmer som skremmer meg. I tillegg var den dukka skikkelig creepy, ser virkelig ut som om den planlegger å drepe noen :(

:hoho::hjertesmil:

Noen som har sett noe i det siste?

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Neh. Men her er noen jeg vil se:

The Clinic

Kim bok Nam Salin (et eller annet)

Silent Hill: Revelation. Den ser dødsdårlig ut pga. traileren, men jeg er såpass fan av spillene og den første filmen at jeg gir den et forsøk. Om dere ikke har sett silent hill må dere forte dere å gjøre det, den er i en klasse for seg selv etter min mening.

The Conjuring. Overraskende god rating for en grøsserfilm...? Ganske ny, sikkert ikke på dvd.

Delivery. Lol. Enda et besatt foster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes The Unborn manglet en god finale.Exorsismen var kjedlig og så kopi av den orginale The exorsist

Men hadde noen gode scener,hvor jeg skvatt = som jeg elsker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skvatt for første gang på mange år av ingen ringere enn Intervju med en Vampyrr, i går.

Hahaha. Visste ikke at den var dedikert til River Phonex... Trist å lese etter på.

Nå ser jeg på netflix og en film som heter

The Apparition/åpenbaringen. Og så langt er den god.

Skuespillerinnen Ashley Greene er med. Fra Twilight

Han ene fra Harry Potter også.

...Litt for mange stille sekvenser, men troverdig så langt.

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The apparation var drit dårlig, ble ikke skremt en eneste gang. Fikk bare 4 på imdb men selv det fortjente den ikke. Skuffet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The apparation var drit dårlig, ble ikke skremt en eneste gang. Fikk bare 4 på imdb men selv det fortjente den ikke. Skuffet!

Sett ferdig hele og på slutten minnet det bare om hvordan mentallidelse ser ut som for meg... Haff, den tok tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg skvatt for første gang på mange år av ingen ringere enn Intervju med en Vampyrr, i går.

Hahaha. Visste ikke at den var dedikert til River Phonex... Trist å lese etter på.

Nå ser jeg på netflix og en film som heter

The Apparition/åpenbaringen. Og så langt er den god.

Skuespillerinnen Ashley Greene er med. Fra Twilight

Han ene fra Harry Potter også.

...Litt for mange stille sekvenser, men troverdig så langt.

Jeg ble veldig skuffet av den. Sær film da :laugh: Skummel substans som klistrer seg til veggen og knerter folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

artig link, god underholdning, BabyBlue

:fnise::fnise: Takke meg til overnaturlige og fantasi - :sjokkert:

Jeg elsker å psyke meg selv ut, men denne og a serbian film kommer jeg til å holde meg unna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I helgen så jeg en amerikansk en med et virus som kom gjennom wifi og internet...

Den heter http://www.imdb.com/title/tt0454919/ Pulse.

Nja, 3 av 6..oki å se ,men men...

Driver å skal se Dark Skies, men føler jeg har sett den før...JA jeg så den i februar i år, fin film....

Jeg skal heller se Painless men den hakker så fælt....

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg elsker å psyke meg selv ut, men denne og a serbian film kommer jeg til å holde meg unna :P

https://www.google.no/#q=a+serbian+film den er visst såpass ille... Det er ikke underholdning for meg.

Har ikke sett noen gode filmer i det siste... Nå kommer høstmørket, og jeg har hørt Valhalla er bra...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så The Conjuring i forrige uke, og det er helt klart en av de beste grøsserne jeg har sett på lenge (nå er jeg kjempekresen på grøssere, så jeg ser det ikke så ofte). Dabbet litt av på slutten som de fleste skrekkfilmer gjør når de begynner å overdrive vel mye, men jevnt over var jeg ganske skremt mesteparten av tiden. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...