Gå til innhold

Skrekk og Grøsser-anbefalinger


Wonders

Anbefalte innlegg

Paranormal Activity 4 terningkast 2

Hvorfor rister kamera når det skal være ett som ligger på en hylle eller montert til veggen? Det var som om noen holdte kamera og vi ikke fikk sett hvem som holdte det.

Om spøkelse holdte det ville det jo svevd av deg selv, men ingen reagerer. Som om det ikke skal være håndholdt men stå fast på en hylle eller noe. Men om det skulle ligge på en hylle alene måtte hylla ha ristet da...? Huff dette er lite gjennomtenkt film.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy f**** jeg skvatt inni meg når jeg skrolla nedover her og så den stygge dama/jentungen der :P

Her er noen flere forslag:

Prom night: Den har fått ganske dårlig kritikk, men selv synes jeg den er en sånn midt på treet film.

http://www.imdb.com/title/tt0926129/

Amityville horror: bra, synes jeg. Har sett den mange ganger. Vil gi den en 4,5.

http://www.imdb.com/title/tt0384806/

The haunting: Denne liker jeg, men vet egentlig ikke helt hvorfor jeg liker den så godt :P Kanskje det er huset dem er i(stort og creepy), eller stemningen. Jeg vet ikke, har sett den maange ganger. Gir den en 5'er jeg :)

http://www.imdb.com/title/tt0171363/

From hell: Med johnny depp, denne filmen er det lenge siden jeg har sett, men synes å huske at den var veldig bra! Kanskje ikke så veldig skummel, men absolutt verdt å se. Terningkast 5.

http://www.imdb.com/title/tt0120681/

Hard Candy: Veldig spennende film. Thriller, tror jeg. Ellen page i hovedrollen, som spiller helt fantastisk bra. Har ingenting å sette fingeren på, terningkast 6.

http://www.imdb.com/title/tt0424136/

Endret av Tesss
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader det bilde skremmer meg også... men av

Prom night likte jeg også. terningkast 4

From hell m Depp...mmmmmmm nam! Husker jeg hadde den poster'n i ett år eller noe på soverommet hahahaha

Skal se Hard Candy nå. Herre min... Trodde det var en gutt...

Lo mer enn jeg gremmes...

"Actually, we wouldnt want animal confusing it with afternoon snack", Gapskratter !!!!!!!!!!

Men jeg skjønnte ikke de 4 siste minuttene.....

Endret av Wonders
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutten er best, synes jeg :D Man sitter liksom igjen med veldig blandede følelser.

Så forresten Cabin in the woods her om dagen, den likte jeg! Litt annerledes grøsser. Gir den en sterk 5er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader det bilde skremmer meg også... men av

Prom night likte jeg også. terningkast 4

From hell m Depp...mmmmmmm nam! Husker jeg hadde den poster'n i ett år eller noe på soverommet hahahaha

Skal se Hard Candy nå. Herre min... Trodde det var en gutt...

Lo mer enn jeg gremmes...

"Actually, we wouldnt want animal confusing it with afternoon snack", Gapskratter !!!!!!!!!!

Men jeg skjønnte ikke de 4 siste minuttene.....

Hun gir ham valget med å stoppe seg selv eller hun forteller verden hva han er. *BAM*

Gleder meg til Sinister!!! Skal se den neste uke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja. Da skjønner jeg, syntes bare tauet ikke var stramt nok...

Beklager alle her, vi bare snakker om slutten på en film jeg ikke forstod. Det er nå oppklart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å ja. Da skjønner jeg, syntes bare tauet ikke var stramt nok...

Beklager alle her, vi bare snakker om slutten på en film jeg ikke forstod. Det er nå oppklart.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Så den Japanske filmen Noroi (The curse) for noen dager siden.. fy f*** for en film. Hadde store forventninger til at dette kom til å bli den skumleste filmen jeg noengang har sett pga det jeg hadde lest om den på nettet. Men den var ikke like skummel som jeg hadde trodd. Men den var bra, og ganske så skummel. Angra nesten litt rett etter jeg så den :P Men i ettertid så tenker jeg på den som en veldig bra film. Gir den en veldig sterk 5'er ! Anbefales.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så den Japanske filmen Noroi (The curse) for noen dager siden.. fy f*** for en film. Hadde store forventninger til at dette kom til å bli den skumleste filmen jeg noengang har sett pga det jeg hadde lest om den på nettet. Men den var ikke like skummel som jeg hadde trodd. Men den var bra, og ganske så skummel. Angra nesten litt rett etter jeg så den :P Men i ettertid så tenker jeg på den som en veldig bra film. Gir den en veldig sterk 5'er ! Anbefales.

Er den filmet som en "hjemmefilm"?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, type håndholdt kamera :)

Ok. Synes aldri noen sånne filmer er bra. Blir bare irritert over vinglete kamera. Haha! Men elsker asiatiske skrekkfilmer da :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, ja skjønner hva du du mener :)! Men fikk ikke helt samme følelsen av denne filmen. Slik som f.eks Cloverfield. Den er til å bli kvalm av :x Denne er vel filmet av ett Tv-crew eller noe(i filmen), så det blir litt bedre. Men litt vingling blir det jo :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja skjønner hva du du mener :)! Men fikk ikke helt samme følelsen av denne filmen. Slik som f.eks Cloverfield. Den er til å bli kvalm av :x Denne er vel filmet av ett Tv-crew eller noe(i filmen), så det blir litt bedre. Men litt vingling blir det jo :)

Andre asiatiske du kan anbefale?

Endret av *Maja*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Jeg har boikottet alt av skrekkfilmer fra Asia, jeg har ikke nerver til å se dem, de er hakket mere skumle enn jeg tåler :fnise:

Generelt hater jeg egentlig alt som har med ekle ansikter og gjenferd å gjøre. Jeg liker bedre seriemordere, tortur, vold og innavl. Er fortsatt skada etter jeg så the ring for typ ti år siden :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har boikottet alt av skrekkfilmer fra Asia, jeg har ikke nerver til å se dem, de er hakket mere skumle enn jeg tåler :fnise:

Generelt hater jeg egentlig alt som har med ekle ansikter og gjenferd å gjøre. Jeg liker bedre seriemordere, tortur, vold og innavl. Er fortsatt skada etter jeg så the ring for typ ti år siden :laugh:

Haaaahaaaaaa! Det morsomste jeg synes med venninne mine er å ta det laaaaange mørke håret mitt foran ansiktet og gå med hendene foran meg mens jeg lager sånn gurglekvele hvese lyd. De blir vettskremte hver gang! Lenge leve The Grudge og The Ring :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...