Gå til innhold

Maria gikk ut


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Enig med dere begge! Janteloven har nok noe å si, fordi fol er dyktige og selvsikre tror man de er innbilske og at de derfor ikke "fortjener" at noe går dem godt. Det er fryktlig trist når det blir sånn. Samtidig er det selvsagt ikke alltid på den måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner ikke dine årsaker til å like/ikke like Maria Catwoman, og jeg sier heller ikke at den eneste årsaken til å ikke like Maria er den så berømte janteloven. Men jeg er faktisk ikke i tvil om at mange ikke liker henne fordi hun er flink, og vet at hun er det. Maria var kanskje ikke ydmyk nok?

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når Maria har gått ut, ser jeg ingen deltakere i Idol som er verdige vinnere. Den eneste jeg har sansen for, er Margaret på en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel knapt noen som har vært mer ydmyk enn Maria....så det er helt feil. Maria sier i ettertid at hun hele tiden var forberedt til å ryke ut av Idol når som helst. Hun har aldri sagt at hun har vært flinkest eller forsøkt å gi inntrykk av at hun er bedre enn noen av de andre. Hun har i det store og hele gitt inntrykk av å være serdeles sympatisk. Også når hun røk ut.

jeg tror hun kanskje synes det var greit å ikke vinne Idol. Da slepper hun ihvertfall det aller største Idol stempelet foran navnet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Maria var kanskje ikke ydmyk nok?

Jennifer

Men hvorfor må man på død og liv være så forbaska ydmyk når man kan noe og er flink til det? Hva er det som gjør at man får bakoversveis når man gir noen et komplinment og de repliserer med, "jeg vet det" Bare et lite tankespinn, beklager å avspore tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Brunstein, det er vel også litt forskjell på å være ydmyk underveis og å være ydmyk etter man har gått ut? Nå har ikke jeg sett på Idol, og vet derfor svært lite om hvordan Maria har oppført seg underveis, men jeg har i allefall kunne lese her inne at flere synes hun har vært for selvgod, hatt for mye erfaring fra før etc.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Skulle det å være ydmyk egentlig spille noen rolle? Maria var den flinkeste av alle til å synge, og dette er en konkurranse som går ut på at den beste vinner en platekontrakt. Jeg stemte ikke på min favoritt, som var Maria, og jeg er vel derfor en av grunnene til at hun måtte dra. Jeg skal heretter ALLTID stemme på Susanne, som er den av de gjenstående jeg kunne tenkt meg og kjøpt cd'en til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel knapt noen som har vært mer ydmyk enn Maria....så det er helt feil. Maria sier i ettertid at hun hele tiden var forberedt til å ryke ut av Idol når som helst. Hun har aldri sagt at hun har vært flinkest eller forsøkt å gi inntrykk av at hun er bedre enn noen av de andre. Hun har i det store og hele gitt inntrykk av å være serdeles sympatisk. Også når hun røk ut.

jeg tror hun kanskje synes det var greit å ikke vinne Idol. Da slepper hun ihvertfall det aller største Idol stempelet foran navnet sitt.

Jeg er egentlig helt enig med deg..Jeg synes hun ikke har oppført seg selvgod underveis i det helt tatt! Og at hun tok en "guro" synes jeg heller ikke. Sånn Guro oppførte seg da hun gikk ut i fjor, synes jeg var direkte pinlig, da kan man snakke om selvgod!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist, IDOL stinker! Maria har jo levert hver jævla gang, for å siter en viss en....

De andre er jo så ustabile. Susanne har jeg tidligere vært litt svak for, hun sang utrolig falskt. Sandra hadde praktisk talt playback. Holder nå en knapp på Margareth på en god dag.... Mulig den kommer på fredag, når hun skal synge Bjørk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...