Ra|cer Skrevet 16. april 2004 #21 Skrevet 16. april 2004 Jeg stemte ikke på Maria, men syns allikevell at det var merkelig at akkurat hun skulle gå ut! Hadde lixom ikke helt forventa det!
Gjest bare lille meg... Skrevet 16. april 2004 #22 Skrevet 16. april 2004 stemte på ho som bare pokker!!!!!! Hva skjer??????? :o ser for meg at Kjartan går neste fredag. Så Margareth. Så Susanne. Så er det Håkon og Sandra igjen i finalen, hvor Sandra stikker av med seieren.... (det værst tenkelige senariet......)
Lilletrollet Skrevet 16. april 2004 #23 Skrevet 16. april 2004 Stemte ikke på Maria(hadde aldri i verden gjort det heller)Men ble overasket over at hun gikk ut. Hadde trodd Sandra og Susanne skulle gått før henne(iallefall etter dagens opptredner....) Lilletrollet
Ruby Skrevet 16. april 2004 #24 Skrevet 16. april 2004 Det var helt utrolig at hun ble stemt ut. Hvem er verdig av de gjenstående til å vinne? I fjor var det i alle fall rettferdig.....
Gjest Seleena Skrevet 16. april 2004 #25 Skrevet 16. april 2004 Blei ikkje sjokka i det heile. Sikkert pga frisyren Men seriøst. Alt kan skje i Idol
CeNedra Skrevet 16. april 2004 #26 Skrevet 16. april 2004 ho ho helt enig med frysyre tingen der! Men seriøst.....Hmm. Maria var nok for kjedelig. Greit at hun antageligvis sangmessig var flinkest, men hun hadde liksom ingenting spesielt ved seg. Perfekte mennesker er kjedelige, om de har diverse feil så blir de interessante. Jeg vedder på at om Maria hadde hatt et stort mellomrom mellom tennene, regulering eller en veldig rar nese, hadde alle tenkt liksom wow hun synger fint til å se så rar ut. Men hun var nok for ordentlig... Mine tanker iallefall. Eller at alle er opptatt med å redde sine spesielle små favoritter, og alle regnet med at Maria klarte seg så ingen stemte på henne. Jeje. Jeg er iallefall helt overrasket over at Sandra, dog søt, ikke gikk ut. Hun synger for spakt, kanskje litt med at hun kun er 16 og bør vente noen år før hun går i sangbransjen...
*Lene* Skrevet 17. april 2004 #27 Skrevet 17. april 2004 Blei ikkje sjokka i det heile. Sikkert pga frisyren Men seriøst. Alt kan skje i Idol Vet du? Det tenkte faktisk jeg på og.. Hun så jo faktisk ikke ut på håret!!! Så suspekt er faktisk vårt samfunn i dag!!!! Jeg heiet på Maria, hun har en utrolig flott stemme! Nå håper jeg Kjartan vinner!
Gjest Gjesta Skrevet 17. april 2004 #28 Skrevet 17. april 2004 Siterer meg selv fra en annen tråd om samme tema: Det virker som om jeg er den eneste her, men jeg syns det var råbra at Maria røk ut jeg! Det viser jo at Idol fortsatt kan by på overraskelser - media har utpekt Maria som vinner omtrent fra starten, men den gang ei - og det syns jeg er litt moro! At det kan snu så brått, mener jeg! Men jeg er enig med flere her, at det blir feil at fx Sandra og Susanne fortsetter, og ikke Maria. Men - så er det dette med å ta seiern på forskudd da, som kan slå ut i feil retning, tror nå jeg... Som sagt, jeg syns det var skikkelig digg at det ble som det ble i går! Og jeg kommer til å fortsette å se! K
Windy Skrevet 17. april 2004 #29 Skrevet 17. april 2004 Det er nå strengt tatt en kritikk av de som stemmer på Sandra, og ikke Sandra selv. Fra min side vel og merke
Lizz Skrevet 17. april 2004 #30 Skrevet 17. april 2004 Jeg har ikke vært noen stor fan av Maria, men jeg ble veldig sjokkert da hun røyk ut i går. MEN hun får helt sikkert en platekontrakt med den stemmen hun har. Så da er det 'bedre' at de andre 'slipper' til, hehe.. Jeg håper at Kjartan vinner, har litt sansen for han
Nala Skrevet 17. april 2004 #31 Skrevet 17. april 2004 Jeg er overrasket over at Maria røk allerede nå, men hadde dårlig tro på at hun skulle vinne hele greia. For enten man liker det eller ei, så er det ikke bare sangprestasjoner som teller i Idol. Personen må være "likaness", sånn som Kurt. Han var tvers gjennom ekte, ærlig OG dyktig. Maria er, som enkelte påpeker, FOR flink. Jeg tipper mange tenker som så at det skal da bare mangle at ikke hun er dyktig, hun har tross alt drevet med dette nesten hele livet. I tillegg har hun vært veldig dårlig til å svare for seg, kommet med et par sleivete kommentarer her og der. Jeg tror mange mener hun er en sånn som "tror hun er noe" (ikke vet jeg om det er riktig, men Janteloven står sterkt, vet dere). Nei, jeg håper at en av de andre kan slå til skikkelig. Men jeg synes likevel det er dumt at Maria røk så tidlig, for hun kunne slå til med noen kanonbra opptredener. Men jeg klager ikke, for stemmer, det bidrar jeg ikke med - jeg bare mener
Gjest Trulselinemor Skrevet 17. april 2004 #32 Skrevet 17. april 2004 hvis alle de som klager hadde stemt på maria hadde hun sikkert ikke røket ut teit å klage hvis du ike har bidratt med stemme til henne selv da Helt enig. Jeg ga Maria stemme, men det var ikke nok. Det er IKKE Sandre si feil at Maria røk ut før henne. Dersom dere her inne ikke vil at deres favoritter skal ryke ut, så må dere stemme. Ikke klag i ettertid.
Sarabi Skrevet 17. april 2004 #33 Skrevet 17. april 2004 Dette er det sykeste.... Hun har vært min favoritt siden første audition! Latterlig! Idol blir ikke det samme uten henne. Det er INGEN som har slik stemmekontroll som Maria. Har ikke hørt henne synge falskt en eneste gang. Det skulle vært sånn at man stemte på den man ville skulle ryke ut. Da hadde Maria fortsatt vært med! Duste Idol!
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2004 #35 Skrevet 17. april 2004 Dette er det sykeste.... Hun har vært min favoritt siden første audition! Latterlig! Idol blir ikke det samme uten henne. Det er INGEN som har slik stemmekontroll som Maria. Har ikke hørt henne synge falskt en eneste gang. Det skulle vært sånn at man stemte på den man ville skulle ryke ut. Da hadde Maria fortsatt vært med! Duste Idol! Evnt.duste-mennesker som ikke forstår hvordan utstemmings-systemet fungerer. Ærlig talt, dere trodde vel ikke at Idol var en rettferdig konkurranse der den aller beste nødvendigvis ville vinne? At Idol, på mystisk vis var hevet over alle former for jantelov og synsing? At folk som stemte på Idol nødvendigvis hadde et objektivt og nøytralt synspunkt på deltagerne? Når det gjelder Kurt tror jeg han vant ikke bare på grunn av sin stemmeprakt, men fordi han var et anti-idol p.g.a sitt utseende.Maria var nok litt for "feilfri" for det jevne norske jante-folk..(jeg heiet for øvrig ikke på henne, dette er mine objektive synspunkter) Jeg må innrømme at jeg ble overrasket når Ahn gikk ut, og (litt mindre) overrasket når Øystein røyk et par uker etterpå, men nå gidder jeg ærlig talt ikke å hisse meg opp.Synes egentlig det var helt greit at Maria gikk ut, fordi det nå ikke er så opplagt hvem som vinner. Det får være måte på reaksjoner, reaksjonene etter stortingsvalgene er jo ingenting i forhold til dette.. Forresten er praksisten idol-stemmingen er basert på det mest vanlige i Norge, det er sånn f.eks stortingsvalgene fungerer..man stemmer på den man foretrekker, ikke den man vil ha ut.Hvis så mange har problemer med å fortstå dette skjønner jeg plutselig hvorfor frp får så mange stemmer her i landet..folk prøvde altså å stemme dem ut..
Gjest Fighter Skrevet 17. april 2004 #36 Skrevet 17. april 2004 Jeg tror det var bra for Maria at hun røk ut. Hun kommer antakeligvis å få platakontrakt likevel, men nå får hun masse sympati og oppmerksomhet i tillegg. Har en liten teori om at hun røk pga håret, eller som andre har sagt; alle trodde hun skulle vinne likevel så de "glemte" å stemme på henne.
Gjest gloria Skrevet 17. april 2004 #38 Skrevet 17. april 2004 Jeg tror en del av seerene tok det for gitt at Maria gikk videre på samme måte som de antok det da Anh Vu forlot Idol. Dermed forsvant også kanskje Idols eneste verdige vinner ut av Idol. Det norske folk kan ikke stemme..
Crazee Skrevet 17. april 2004 #39 Skrevet 17. april 2004 Vel - sidan ho ikkje har vore i stolen før, så er det vel mest sannsynleg at mange av dei som har stemt på Maria før ikkje stemte på ho denne gongen. Så kan me berre lura på kvifor. Elles skulle eg likt å ha fått veta kor mange prosent av stemmene dei ulike deltakarane får eg - er jo ingenting sånt no, i det heile. Kjedeleg.
Gjest Catwoman Skrevet 18. april 2004 #40 Skrevet 18. april 2004 Syns det var helt supert at Maria gikk ut, men jeg ble overrasket. Hun er flink til å synge, men jeg har aldri likt henne. Dessuten blir det mye mer spennende nå, hvem som vinner. :-) Men det var noen her som sa at Sandra skulle rappe.... kan ikke si jeg så noe som helst rap i Sandra sin sang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå