Rapitap Skrevet 18. april 2004 #41 Skrevet 18. april 2004 Synes det var trist at Maria gikk ut. Hun var min favoritt iallefall. Jeg kommer ikke til å se mer på Idol. Snufs!
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2004 #42 Skrevet 18. april 2004 Syns det var helt supert at Maria gikk ut, men jeg ble overrasket. Hun er flink til å synge, men jeg har aldri likt henne. Dessuten blir det mye mer spennende nå, hvem som vinner. :-) :enig_animasjon: Som om jeg skulle ha sagt det selv.
Gjest King James Skrevet 18. april 2004 #43 Skrevet 18. april 2004 hvem bryr seg om at hun gikk ut skal vi liksom alge Apoklypsen nå bare fordi maria røk ut nei nå går ikke verden videre det finnes viktigere ting og bry seg om en at hun rykker ut
Gjest bare lille meg... Skrevet 18. april 2004 #44 Skrevet 18. april 2004 hvem bryr seg om at hun gikk ut skal vi liksom alge Apoklypsen nå bare fordi maria røk ut nei nå går ikke verden videre det finnes viktigere ting og bry seg om en at hun rykker ut komma og punktum er en fin ting....
Tusseline Skrevet 18. april 2004 #45 Skrevet 18. april 2004 Jeg tror en del av seerene tok det for gitt at Maria gikk videre på samme måte som de antok det da Anh Vu forlot Idol. Det norske folk kan ikke stemme.. Enig, gloria. Maria har aldri vært min favoritt- men bevares, hun er flink til å synge og utstråling er det langt ifra mangel på. Men Maria var stjerne helt fra begynnelsen, og jeg så rett og slett ikke vitsen med at hun var med på Idol i det hele tatt. Må forøvrig legge til, at det er galskap at Sandra fremdeles er med i konkurransen. Maria fortjener for all del enn høyere plass enn denne fnisejenta. Jeg undrer meg over hvor i all verden det norske folks musikalse vibber ligger- ihvertfall ikke i hodet..
Gjest Catwoman Skrevet 18. april 2004 #46 Skrevet 18. april 2004 Maria har hele tiden vært stor favoritt, ligget på topp hos bookmakerne og på en soleklar topp hos folket. Men.. hun lå på topp på listen "hvem tror du vinner idol?" og da kan det bli veldig feil. Hadde jeg blitt spurt hadde jeg sagt jeg trodde Maria ville vinne, men jeg har aldri ønsket det. Så hva om alle som sa de trodde Maria ville vinne da egentlig feks. ønsket at Susanne skulle vinne. Da blir det plutselig sånn at alle tror Maria vinner, men ingen ønsker det. Dessuten vet vel ikke vi hvor mange stememr hun har fått de andre fredagene. Hva om hun bare såvidt har fått nok stemmer til å slippe å havne i stolen? Det jeg vil fram til er at kanskje ikke Maria har vært så stor favoritt som vi har trodd.
Crazee Skrevet 18. april 2004 #48 Skrevet 18. april 2004 Dessuten vet vel ikke vi hvor mange stememr hun har fått de andre fredagene. Hva om hun bare såvidt har fått nok stemmer til å slippe å havne i stolen? Det jeg vil fram til er at kanskje ikke Maria har vært så stor favoritt som vi har trodd. Kanskje det. Som sjåarar veit me jo ingenting om kor mange stemmer dei ulike har fått - berre at dei gjer det kort og brutalt og "du er ute!" Dersom alle er såpass jamne kvalitetsmessig, så er det kanskje ikkje dei store skilnadane mellom topp og botn? Skulle ønska meg å få veta prosentmessig fordeling eg: Starta på toppen og gå nedover - eller i alle fall på dei tre i stolen.
Tjorven Skrevet 19. april 2004 #50 Skrevet 19. april 2004 Har aldri vært noe særlig fan av henne' date= men det er ikke tvil om at dama kan synge. var ganske så overraskende at hun gikk ut! Veldig enig. For meg var det helt greit at hun gikk ut, og det er tydelig at hun ikke var favoritten hos publikum som alle hele tiden har sagt! Nå er iallfall konkurransen mer åpen, og det gjør det hele litt mer spennende. Heia Susanne og Håkon!
MarianneE Skrevet 19. april 2004 #51 Skrevet 19. april 2004 Synes ikke finalistene gjør det like bra som de som deltok i fjor, eller kanskje husker jeg feil? Det er ingen som utpeker seg, og alle er "greie nok" synes jeg. De synger greit, men ingen av dem peker seg ut i noen retning.
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2004 #52 Skrevet 19. april 2004 Synes ikke finalistene gjør det like bra som de som deltok i fjor, eller kanskje husker jeg feil? Det er ingen som utpeker seg, og alle er "greie nok" synes jeg. De synger greit, men ingen av dem peker seg ut i noen retning. Der er jeg helt enig. Det er ingen av de som har noe særpreg, de synger ok, med ikke noe helt spesielt, ( de har gått ut). Nei tror ikke vi har noen ny vinner av world idiol i den gjengen nei
Tjorven Skrevet 19. april 2004 #53 Skrevet 19. april 2004 Synes ikke finalistene gjør det like bra som de som deltok i fjor, eller kanskje husker jeg feil? Det er ingen som utpeker seg, og alle er "greie nok" synes jeg. De synger greit, men ingen av dem peker seg ut i noen retning. Veldig enig. Synes deltakerene er mye jevnere i år, men det er ingen som er like gode som Kurt var i fjor. Men det er kanskje ikke så lett å skulle "hoppe etter Wirkola" heller? Det er iallfall ingen som er så sinnsykt gjennomført bra som Kurt var i fjor!
Gjest glamourgirl Skrevet 19. april 2004 #54 Skrevet 19. april 2004 Ok, da må jeg bare si noe, har bitt meg il leppa lenge nå. Alle dere som sier "Maria kan synge, men jeg liker henne ikke" hva har egentlig det med å vinne en sangkonkurranse å gjøre? Jeg synger selv, og de eneste i denne konkurransen som virkelig har "kunnet" synge er Maria, Anh, Kjartan og til en viss grad Øystein. Jeg skjønner at Idol er mer enn det, fordi man nettopp skal være et "Idol" også, og ha sjarm og scenetekke. Noe jeg personlig syns Maria hadde. Det samme skjedde med Espen Grjotheim i fjor, han var for god, og røyk ut. Nordmenn har en tendens til å ikke takle flinke mennesker, og heier derfor på søte og sjarmerende Sandra'er og Susanner. Susanne har en kul stemme, helt klart, men heun sliter med kontroll. Sandra hadde så mye hjelp av koringa på playbacken fredag, at når hun trakk pusten og stoppet å synge midt i ord hørtes det helt likt ut. I år har jeg ikke stemt, så jeg klager ikke. Jeg synes vel egentlig at Idol er et fenomen som er artig å følge med på. Det engasjerer iallefall, meg også!
Malou Skrevet 19. april 2004 #55 Skrevet 19. april 2004 Knall godt innlegg glamourgirl! Jeg følger ikke med på Idol, men jeg er så enig så enig med deg. Nordmenn har en tendens til å ikke takle flinke mennesker, og heier derfor på søte og sjarmerende Sandra'er og Susanner. Jeg tror du er inne på noe viktig her. Jantelov kalles det! Jennifer
Hr. Brunstein Skrevet 19. april 2004 #56 Skrevet 19. april 2004 Jeg tror at grunnen til at Maria gikk ut har med stemmemåten som de har i Idol å gjøre. Jeg tror de fleste hele tiden har tenkt at Maria var for god til å bli slått ut så henne er det jo ingen fare med. Hun får alltid masse stemmer tenker man. Og når mange nok tenker slik så ender det opp med at hun får veldig få stemmer. Istedet stemmer alle på den som de er virkelig redd for skal ryke ut. Feks Sandra som hver uke får høre at hun er nestemann ut. Da mobiliserer fansen hennes og stemmer som bare juling. Ergo hun får masse stemmer. Det er alltid lettere å engasjere seg for underdogs enn for ledere. Kanskje løsningen kunne være at man skulle stemme på den man ville skulle ryke ut istedet? Da tror jeg nok talentfulle folk som Maria og Anh nok hadde kommet veldig veldig langt. Og i tillegg synes jeg det er urettferdig at Kurt ikke får forsvare tittelen sin. Det hadde vært kult. Kurt mot utfordrer idol i en nevekamp i Oslo Spektrum. Jaja.
Gjest Catwoman Skrevet 19. april 2004 #57 Skrevet 19. april 2004 At folk alltid må dra inn janteloven i alle sånne sammenhenger
Gjest glamourgirl Skrevet 19. april 2004 #58 Skrevet 19. april 2004 Knall godt innlegg glamourgirl! Jeg tror du er inne på noe viktig her. Jantelov kalles det! Jennifer Takk Jen!
Malou Skrevet 19. april 2004 #59 Skrevet 19. april 2004 At noen alltid må benekte at janteloven har noe å si i sånne sammenhenger. Jennifer
Gjest Catwoman Skrevet 19. april 2004 #60 Skrevet 19. april 2004 Mulig janteloven gjelder for noen. Men så er det også det at folk har forskjellig smak... om noen ikke liker en som en annen liker så er det ikke nødvendigvis janteloven som regjerer av den grunn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå