Gå til innhold

Maria gikk ut


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har aldri vært noe særlig fan av henne, men det er ikke tvil om at dama kan synge. var ganske så overraskende at hun gikk ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde faktisk hun skulle ryke i dag jeg - av en eller annen grunn. Ikke min favoritt så det gjorde meg ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hoho, det var nok ikke mange som tippet at Maria gikk ut i dag :kløhode:

Nei det var ok med meg også, syntes ikke hun er skikkelig idol matriale. Hun mangler absolutt ikke utsråling, men derimot en idol-særegenhet og en spesiel stemme imo, imo det som betyr mest i idol.

Jeg begynner å få mere og mere sans for Haakon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyfader!

Nå gidder jeg nesten ikke følge med videre :o ehm, spørs om jeg klarer å holde på det løftet da...heh

Har kun sett tre episoder av Idol denne sesongen, men jeg synes virkelig at dette var helt fjernt! Maria hadde jo den BESTE stemmen og ordentlig utstråling! I tillegg var jenta pen og hadde en flott kropp!

Grrrouff...

Håper bare lilletutta Sandra blir sparka ut neste gang, - som flere sier i div. Idoltråder, så har hun levd på sjarmen og ikke så særlig møe annet, om dere spør meg :tunge1: Hun er bare irriterende.

Jaja, smaken er tydeligvis som baken :flekke:

Skal innrømme at jeg er litt svak for Margareth og Kjartan og, så får heie på en av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ikke min favoritt, men jaggu er jeg sjokkert!!!!!!!!! :o :o :o

At noe sant som Sandra som ikke kan synge i hele tatt i forhold sitter igjen fforan Maria, er utenfor min forstand! :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på de andre trådene her!

Jeg er sjokkert!!!!

Hva er det med Sandra da? Det er jo så vidt hun åpner munnen!

Ingen tvil om at Maria var den beste av dem alle- selv om hun kansje ikke var et "Idol-materiale" så var hun jo best... HMM- merkelige greier!

Jeg syns forresten at Susanne sang veldig falskt på refrengene i dag- rett å slett stygt!

Nå heier jeg på Margaret!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

hvis alle de som klager hadde stemt på maria hadde hun sikkert ikke røket ut

teit å klage hvis du ike har bidratt med stemme til henne selv da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unskyld meg. Men kan dere nå slutte med dette tullet?

Det er jo faktisk ingen andre sin feil at Maria gikk ut, enn deres.

Stakkars Sandra (og resten som faktisk er uskyldige her). Det er MINST dems av alles skyld at hun gikk ut. Ta dere sammen. Voksne mennesker. Dette er en konkuranse, ikke en EU-avstemming. :roll:

Dessuten vil jeg be moderatorene sjekke disse trådene, for det ligger en god del hetsing av enkeltpersoner her. Hva med å være litt saklig?

Hilsen jordbær som ikke har stemt på noen som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallooo ? HETSING ?

Jaja, kall det hva du vil. Jeg kaller det skarp kritikk. Noe som popstjerner og andre kjendiser må, eller i allefall bør tåle.

Jeg synes det er ugler i mosen her, og det gav meg et hakeslepp at en av de beste gikk ut. Flere personer der hadde STORE problemer med å kunne klare tonene ( ikke bare Sandra, vet hun hadde mistet stemmen, bare så det er sagt ).

Om jeg ikke tar helt feil, så er det jo en nogenlunde rar måte å stemme på, og det virket jo som visse for en tid tilbake hadde samlet en hel hær av folk for å stemme i dennes favør. Skittent spill....synes JEG.

Man må legge vekt på flere ting, ikke bare sjarm og "søt" stemme!

Dette er en lek og man må kunne tåle steken, sant ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Balenciaga

Det er ikke hetsing å uttrykke sin mening om sangprestasjoner. Ei heller å mene at noen heller noen andre skulle ha blitt stemt ut. Det må være lov å mene noe.

Her er vi to som stemte på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kritikk er jo bare flott. Men når den blir så usaklig som den blir enkelte ganger her inne (ikke bare på denne tråden), så burde noen sette en stopper for det. Å si at man synes noen synger surt, er noe helt annet enn å fortelle hvor teit den personen oppfører seg og hvordan man spiller på falsk sjarm osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balenciaga

Jeg har lest mye sterkere kritikk og usakligheter om andre her. Det får da være grenser for lav takhøyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig!

Synes ikke det å si at "hun spiller på sjarmen og bruker den" er hetsing. Det er kritikk. Herregud, hvor hårsåre man kan være! Står nok mye verre ting om kjendiser rundtom :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...